Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet ikke om man ser nuben her engang jeg men jeg hiver meg på og hører om noen har lyst til å tyde
Litt vanskelig å se, men om det er nuben som kommer frem mellom beina tippet jeg gutt, men vet ikke om det er nuben eller noe annerVis vedlegget 323767 Denna da?
Ser ut som jente, men den er litt i høyeste laget, så jeg vil si det er like stor sjanse for at den reiser seg videre og er en gutt.Nå får jeg også være med på nub-teorien Men, er dette nuben da, og ikke et ben? Den lille sprellet og sparket så veldig
Vis vedlegget 323258
Ser ut som det er for tidlig. hvor langt var du her? Nub teorien kan kun bruks etter 12+0Vis vedlegget 323767 Denna da?
Ser ut som jente, men den er litt i høyeste laget, så jeg vil si det er like stor sjanse for at den reiser seg videre og er en gutt.
Du hadde helt rett! Ultralyd idag sa jente
Ut i fra denne kan de se ut som jente da? Men jeg kan ingenting om det, leste bare om det akkurat nå, ble så nyskjerrig
Her synes nuben godt, hva tror dere?
Du hadde helt rett! Ultralyd idag sa jente
Noen tanker om denne frosken?
Skal se om jeg finner et annet bilde som det er lettere å se, men 12+5 herSer ut som det er for tidlig. hvor langt var du her? Nub teorien kan kun bruks etter 12+0
Jeg har tidligere lagt ut TUL bilder... det jeg selv syns at vi kanskje havner i grenseland når det gjerder NUB-teorien... når jeg kikket igjennom bildene. Så oppdaget jeg noe på 3D bilde. Men det er jo veldig mye skygger og ymse.. så vanskelig å vite. Om det som jeg ser er e
postet før jeg ble ferdig...men ja. Vanskelig å vite om det jeg ser er noe eller bare deler av en fot. Hehe. Hva tenker dere? Ringet rundt på ene bilde hva jeg mener
Noen som kan gjette her?
Hvor langt på vei? Litt usikker på om det er nuben