Kan se ut som jente, men veldig vanskelig å se på bildeneNoen som vil gjette kjønn? Uke 14+2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan se ut som jente, men veldig vanskelig å se på bildeneNoen som vil gjette kjønn? Uke 14+2
Syns dette ser veldig ut som en gutt, pga det «laget» oppå + at den går oppover. Men har du noen flere bilder?13+2 noen som har en tanke her? Synst selv nubben her er mye flatere enn med gutten jeg har

Usikker på om det er nub man ser?13+2 noen som har en tanke her? Synst selv nubben her er mye flatere enn med gutten jeg har
Har disse, men tror ikke nub viser herSyns dette ser veldig ut som en gutt, pga det «laget» oppå + at den går oppover. Men har du noen flere bilder?![]()
Jeg spurte flere sider, men ene sa at de ikke ville si noe da bare en liten del av Nuben visste så det var vanskelig å si noe om kjønn..Usikker på om det er nub man ser?
Dette er kanskje Nuben?Usikker på om det er nub man ser?
Du hadde rett! Det var navlestrengen. Ingen nub på bildet.Usikker på om det er nub man ser?
Når man ser lårbeinet kan man dessverre ikke se nub.Er det mulig å se noe nub her? 13+3
Vis vedlegget 460278
Siste bilde så kan se se ut som en guttHar disse, men tror ikke nub viser her
Ser lårbenet og da kan man ikke se nun dessverreMulig å se noe her? 14+0 <3
Man ser lårbenet på alle tre, og da kan man ikke se nub dessverreKan man se noe på disse?
Det ene er uke 12+0 og de to siste er 12+5
SkjønnerMan ser lårbenet på alle tre, og da kan man ikke se nub dessverre
Tror ikke man kan se noe på bildetVil noen gjette her? 13 +0