Nub teori

Noen som vil gjette? Jordmor gjetter jente, men er selvsagt tydelig på at det kan være for tidlig. Tatt 12+0, er 14+0 i dag ☺️IMG_5395.jpeg

Noen tanker her? Akkurat 12+0 så litt i grenseland. Også litt usikker på om det er nub eller en del av låret.

1000013670.jpg

Så… vi fikk endelig vite kjønnet til den lille i magen :D !!
Vi fikk svar på kjønn da vi tok NIPT for 2 uker siden, men vi åpnet ikke resultatet før i dag. Vi bestilte gender-reveal cupcakes på Finn.no; vi sendte QR-kode til bakeren, hun sjekket kjønn for oss og lagde cupcakes! Jordbær for :Heartpink, blåbær for :Heartblue

Men jeg skal bare legge ut bilder av UL på NIPT (11+4) og OTUL (13+0) først, og så sier ifra resultatet etterpå, slik at dere kan gjette kjønn :p

IMG_2605.jpegbabd542a-a1af-49be-8c97-a951b6842333.jpegIMG_2547.jpegIMG_2550.jpeg

Vi fikk svar på kjønn da vi tok NIPT for 2 uker siden, men vi åpnet ikke resultatet før i dag. Vi bestilte gender-reveal cupcakes på Finn.no; vi sendte QR-kode til bakeren, hun sjekket kjønn for oss og lagde cupcakes! Jordbær for :Heartpink, blåbær for :Heartblue

Men jeg skal bare legge ut bilder av UL på NIPT (11+4) og OTUL (13+0) først, og så sier ifra resultatet etterpå, slik at dere kan gjette kjønn :p

Vis vedlegget 478978Vis vedlegget 478979Vis vedlegget 478980Vis vedlegget 478981
Ut ifra NUB fra den tidlige tipper jeg gutt :Heartblue synes ikke jeg ser NUB på de to siste

okei, egentlig snakket om at vi ønsker å vente til fødsel med å vite kjønn, men fikk lyst å se hva dere klarer å tolke av bildene. Var i uke 13+5 på ultralyd. Så fyr løs dere som kan, jeg har ikke satt meg inn i hva som er pikk eller pung sku jeg til å si :knegg: IMG_4310.jpeg

okei, egentlig snakket om at vi ønsker å vente til fødsel med å vite kjønn, men fikk lyst å se hva dere klarer å tolke av bildene. Var i uke 13+5 på ultralyd. Så fyr løs dere som kan, jeg har ikke satt meg inn i hva som er pikk eller pung sku jeg til å si :knegg: Vis vedlegget 478983
Dette vil jeg absolutt tro er en jente, var faktisk et tydelig bilde. Så ganske «flat» ut

Vis vedlegget 478978Vis vedlegget 478979Vis vedlegget 478980Vis vedlegget 478981

Fasiten er … Gutt :Heartblue

Du gjettet riktig, @Pasjonsfrukt:) !

Det som var litt morsomt var at jeg først trodde at fyllet var jordbær og skrek «Åååå jente! :Heartpink »
og mannen sa «Emm… nei? Den er tydeligvis blåbær, er du gal? :hilarious:»
Og jeg skrek igjen «Åååå gutt!!! :Heartblue»

Haha jeg hadde bitte litt mer lyst på jente, men var glad og fornøyd uansett!

Fasiten er … Gutt :Heartblue

Du gjettet riktig, @Pasjonsfrukt:) !

Det som var litt morsomt var at jeg først trodde at fyllet var jordbær og skrek «Åååå jente! :Heartpink »
og mannen sa «Emm… nei? Den er tydeligvis blåbær, er du gal? :hilarious:»
Og jeg skrek igjen «Åååå gutt!!! :Heartblue»

Haha jeg hadde bitte litt mer lyst på jente, men var glad og fornøyd uansett!
Så stas! Er det første barnet? :angelic:

Noen som vil gjette her. Utrolig dårlige bilder siden mini lå litt vridd. Pilen peker på det som var mellom beina. Hodet til venstre også har jeg streket der magen går :happy:

Vedlegg

• IMG_6203.jpeg
    IMG_6203.jpeg
    141,3 KB · Visninger: 34
  • IMG_6202.jpeg
    IMG_6202.jpeg
    126,8 KB · Visninger: 34
Noen som vil gjette her. Utrolig dårlige bilder siden mini lå litt vridd. Pilen peker på det som var mellom beina. Hodet til venstre også har jeg streket der magen går :happy:
Uke+dag? Men tror det er en gutt med stasen rett i været der, gitt :Heartblue :laughing002 Det gjetter jeg iallefall!

Back
Topp