Gutt!Noen som vil gjette på denne ? Om man kan se nuben? 12+4 her og jordmor var ganske sikker på kjønnet![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gutt!Noen som vil gjette på denne ? Om man kan se nuben? 12+4 her og jordmor var ganske sikker på kjønnet![]()

Her ville jeg tippet guttNoen som vil gjette? Jordmor gjetter jente, men er selvsagt tydelig på at det kan være for tidlig. Tatt 12+0, er 14+0 i dagVis vedlegget 478940
Gøy! Det var jordmor ganske sikker på hun ogsåGutt!![]()

Jeg også!Her ville jeg tippet gutt
Har du flere bilder?Noen tanker her? Akkurat 12+0 så litt i grenseland. Også litt usikker på om det er nub eller en del av låret.
Vis vedlegget 478950
Fikk ikke noen som viser det området bedre enn det derHar du flere bilder?

, blåbær for 

Ut ifra NUB fra den tidlige tipper jeg guttSå… vi fikk endelig vite kjønnet til den lille i magen!!
Vi fikk svar på kjønn da vi tok NIPT for 2 uker siden, men vi åpnet ikke resultatet før i dag. Vi bestilte gender-reveal cupcakes på Finn.no; vi sendte QR-kode til bakeren, hun sjekket kjønn for oss og lagde cupcakes! Jordbær for, blåbær for
Men jeg skal bare legge ut bilder av UL på NIPT (11+4) og OTUL (13+0) først, og så sier ifra resultatet etterpå, slik at dere kan gjette kjønn
Vis vedlegget 478978Vis vedlegget 478979Vis vedlegget 478980Vis vedlegget 478981
synes ikke jeg ser NUB på de to sisteDette vil jeg absolutt tro er en jente, var faktisk et tydelig bilde. Så ganske «flat» utokei, egentlig snakket om at vi ønsker å vente til fødsel med å vite kjønn, men fikk lyst å se hva dere klarer å tolke av bildene. Var i uke 13+5 på ultralyd. Så fyr løs dere som kan, jeg har ikke satt meg inn i hva som er pikk eller pung sku jeg til å siVis vedlegget 478983
Så… vi fikk endelig vite kjønnet til den lille i magen!!
Vi fikk svar på kjønn da vi tok NIPT for 2 uker siden, men vi åpnet ikke resultatet før i dag. Vi bestilte gender-reveal cupcakes på Finn.no; vi sendte QR-kode til bakeren, hun sjekket kjønn for oss og lagde cupcakes! Jordbær for, blåbær for
Men jeg skal bare legge ut bilder av UL på NIPT (11+4) og OTUL (13+0) først, og så sier ifra resultatet etterpå, slik at dere kan gjette kjønn
Vis vedlegget 478978Vis vedlegget 478979Vis vedlegget 478980Vis vedlegget 478981

»
»
»Jeg ville ha tippet jenteNoen som vil gjette? Jordmor gjetter jente, men er selvsagt tydelig på at det kan være for tidlig. Tatt 12+0, er 14+0 i dagVis vedlegget 478940
Så stas! Er det første barnet?Fasiten er … Gutt
Du gjettet riktig, @Pasjonsfrukt:) !
Det som var litt morsomt var at jeg først trodde at fyllet var jordbær og skrek «Åååå jente!»
og mannen sa «Emm… nei? Den er tydeligvis blåbær, er du gal?»
Og jeg skrek igjen «Åååå gutt!!!»
Haha jeg hadde bitte litt mer lyst på jente, men var glad og fornøyd uansett!

Ja, det stemmer! Jeg vet ikke hvordan det er for 2. og 3.+ barn, men vi hadde ikke så stor forventning på kjønnSå stas! Er det første barnet?![]()
Uke+dag? Men tror det er en gutt med stasen rett i været der, gittNoen som vil gjette her. Utrolig dårlige bilder siden mini lå litt vridd. Pilen peker på det som var mellom beina. Hodet til venstre også har jeg streket der magen går![]()
Det gjetter jeg iallefall!13+0Uke+dag? Men tror det er en gutt med stasen rett i været der, gitt![]()
Det gjetter jeg iallefall!

Da holder jeg på gutt, haha13+0![]()