Nt skarvaletråd med maswe dkriveleifer som ikke er liv pr ette oop :)

Mornings jenter! Jeg ligger i senga enda før jtb var ikke hjemme før 5 i natt.Lillegutt og sambo er i parken:p Flere år siden jeg var så lenge ute!! Lillegutt har tatt personlig rekord i nattesøvn og har sovet hele 13 timer i narr,fra 18.45 til 7.50.han sov var en dupp på dagen Igor så han var skikkelig trøtt da han la seg;)
Håper du har hatt det gøy! Det var overraskende bra da at gutten fin sov så lenge!


Storebror født 08.06.12 ❤
Lillebror venter vi på 06.11.13❤
 
Akkurat som meg! Jeg har ikke vært ute på evigheter, trur jeg er blitt gammel se :p


Storebror født 08.06.12 ❤
Lillebror venter vi på 06.11.13❤
Hehe, godt å høre det ikke e bare meg. Fant ut ista at sist jeg var ute så lenge varden kvelden jeg møtte samboer forvflrs første gabg <3
 
Heisann!
Så amsse morsome unnlegg i fag :D

Jeg har farta runft med storrebror i dag, han skulle besøke i venninne mnencar bare sur og irriterende :mad:
Så np mase r gan om å bkinlekt med, jeg er ikke særlig lyaten på det akkrat np.... ha er svindårlig til å leke alene den gutten :(

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥
 
Titter i nom en tur mens ssmbo laher middac ")

Lillegutt født i juni 2012 <3
 
Her skriver jeg feil hele tiden, mobilen finner sine egene ord hele tiden og jeg ser de sjelden. Nå ble inne dette så aller verst da :p
Synes du er flink jeg;)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Mornings jenter! Jeg ligger i senga enda før jtb var ikke hjemme før 5 i natt.Lillegutt og sambo er i parken:p Flere år siden jeg var så lenge ute!! Lillegutt har tatt personlig rekord i nattesøvn og har sovet hele 13 timer i narr,fra 18.45 til 7.50.han sov var en dupp på dagen Igor så han var skikkelig trøtt da han la seg;)
Håper dugnadene det gøy igår:D
Så deilig at Gao sover godt på natta!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Heisann!
Så amsse morsome unnlegg i fag :D

Jeg har farta runft med storrebror i dag, han skulle besøke i venninne mnencar bare sur og irriterende :mad:
Så np mase r gan om å bkinlekt med, jeg er ikke særlig lyaten på det akkrat np.... ha er svindårlig til å leke alene den gutten :(

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥
Hei:D du Kao sende Gao hit for å leke med min ufyselige storebror:mad:
Idag har Gao kastet svein på håpar:rolleyes:

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Hei:D du Kao sende Gao hit for å leke med min ufyselige storebror:mad:
Idag har Gao kastet svein på håpar:rolleyes:

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Haha, så du har en ifyselg storebor i dag du og :p
Skjønner ikke hvordor de skal være så frytektii stae de grra :mad:
Menjeg synes gandke synd pås vein som har bkitt kasya! :confused:

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥
 
Haha, så du har en ifyselg storebor i dag du og :p
Skjønner ikke hvordor de skal være så frytektii stae de grra :mad:
Menjeg synes gandke synd pås vein som har bkitt kasya! :confused:

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥
Gaga:p kjenner ikke svein, men Gao kastet Stein:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Stakkars Syein også ;) Vi har akkurat spist middag, nå er de gytiffor minsten. Akkurat blitt prippen med jordbær da men. Grøt pleier is sett å gå bed :)
 
Stakkars Syein også ;) Vi har akkurat spist middag, nå er de gytiffor minsten. Akkurat blitt prippen med jordbær da men. Grøt pleier is sett å gå bed :)
Håper grøten gikk fint:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Nå er en av tre i seng, gleder meg til litt fred og ro:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Back
Topp