Nt skarvaletråd med maswe dkriveleifer som ikke er liv pr ette oop :)

Gir morgen! Mini våknet 0530 jeg og ville ikke sove uhrmZ Geldygvks stod mannen opp med han så jeg fikk sk r lenger. Nå kom mannen p besøk iberegnet sø vi dykk gjort en kurve innsats ;)
 
Gid margen.
Hr vøknet snppa svy, men sovet til ni. Nå før hn froskosk md brldskive istvdfor grot. :p
 
God morhe . Her vil jeg slve! Trøtt som f.... godt snupa skal sove kl 11ish. Np gpr hu rundt med passen, redd den går i bakken smaty :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Telefonen min har ødelagt skjerm, så bruker en gammel iphone, der får jeg ikke lastet inn hverken bvappen eller instagram, så her er det full krise! Fra obilen blir det litt flere skriveleifer enn fra pc, så da er det ikke like morsomme innlegg fra meg tror ejg :?
Jeg bruker også mye på men det er jo moro allikevel:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
God morgen forresten!:). Alvin våknet blikktak 5, men med lurt pupp fikk jeg han til å sove igjen, helt til 8:D
God morgen:D flott du fikk Gao til å sove igjen:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Gir morgen! Mini våknet 0530 jeg og ville ikke sove uhrmZ Geldygvks stod mannen opp med han så jeg fikk sk r lenger. Nå kom mannen p besøk iberegnet sø vi dykk gjort en kurve innsats ;)
God morgen snuppa:D
Les av innlegget ditt:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
God morhe . Her vil jeg slve! Trøtt som f.... godt snupa skal sove kl 11ish. Np gpr hu rundt med passen, redd den går i bakken smaty :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hvordand morgen:D
Trøtt sek. Idag og jeg har visning:rolleyes:

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Hvordand morgen:D
Trøtt sek. Idag og jeg har visning:rolleyes:

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Mase lykke til :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her skriver jeg feil hele tiden, mobilen finner sine egene ord hele tiden og jeg ser de sjelden. Nå ble inne dette så aller verst da :p
 
Mornings jenter! Jeg ligger i senga enda før jtb var ikke hjemme før 5 i natt.Lillegutt og sambo er i parken:p Flere år siden jeg var så lenge ute!! Lillegutt har tatt personlig rekord i nattesøvn og har sovet hele 13 timer i narr,fra 18.45 til 7.50.han sov var en dupp på dagen Igor så han var skikkelig trøtt da han la seg;)
 
Back
Topp