Nr 2 på vei

Ikke fått angelsound'en?

Sydentur høres veldig riktig ut!
 
Kom ikke noe i går og har ikke håp om at det kommer noe vettug i posten i dag på en lørdag. ER så himla spent på om det er noe liv inni der - det MÅ jo være det? Er jo egentlig veldig uflaks om jeg først skal ha en sa og så en MA... Nei det går nok bra...

Nå måtte jeg legge vesla ned for en lur. Målte tempen til 38,5 så det forklarer at hun er i overkant grinete denne morgenen. Så får vi se om det blir en tur på senteret senere eller om vi bare må holde sofaen.. Skulle kjøpt noe småting, men det kan vel vente om det må. Mannen er ikke hjemme før sent i kveld :-/ skiftarbeiderfrue!
 
Kom på at det var lenge siden jeg hadde lest noe fra deg, og skjønte jo hvorfor når jeg så at du hadde laget en ny dagbok :p

Krysser alt jeg kan for at det fortsatt er liv i lille spira❤️ Og det med hjertelyden, du kan være heldig ;) Jeg fant den første gang når jeg var 8+6 :) Ikke funnet den igjen etter det, men har ikke lett så veldig mye heller :)
Ja jeg har vel egentlig trua om jeg tenker etter, men pessimismen ligger og truer i underbevisstheten (eller underbevisstenheten som vi sier her hjemme)

Laga ny dagbok her på forum, i tilfelle det skulle gå bra er det jo litt ryddigere med en egen dagbok frem til nurk :)
 
Er så sulten!!!!!!

Men EIER ikke matlyst. Har lyst på to ting:

HOT PIZZA (ternia sin)

Og

SNICKERS

Har ingen av delene, mannen er på jobb og jenta sover så kan ikke kjøre ut og kjøpe nå heller.

Blir kvalm (jippi?!) av tanken på noe annet... Men gir ikke opp å tenke på hva jeg kan ha lyst på. Eeeeeer såååååå sulten :-(
 
Krysser fingrene for vettug post i dag!

Kjenner meg veldig igjen i det med sulten. Stort sett bare lyst på det man ikke kan spise eller det man ikke har tilgang på...
 
Fikk angelsounden i posten på lørdag, men klarte ikke finne noe. Nytteløst når jeg ikke engang kjenner livmoren (mulig den er der men jeg er ikke kyndig nok, tidlig er det hvertfall). Får forsøke på nytt om noen dager.

Symptomene blir heldigvis litt sterkere dag for dag, så jeg tar det som et godt tegn. Men denne kvalmen er ikke mye å trakte etter kjenner jeg, varte godt ut i 2. Trimester sist.

Nå er det 4 uker til ferie! Blir et race de første to ukene i hvertfall når jeg ser på planen min. Deretter kanskje litt vel rolig, om det ikke fyller seg opp. Egentlig ok i tilfelle jeg blir dårligere.

9+4 i dag. Småkvalm, brakk meg i stad, gruer meg til tannpuss. Krangler med kaffikoppen. Har halsbetennelse og er dårlig i magen.

Mannen er hjemme med jenta vår som også har halsbetennelse, var visst en dårlig dag på fredag og ikke bedre i dag etter natta å dømme. Nett no sover de begge to.
 
Uff god bedring! Halsbetennelse og morgenkvalme (hele dagen kvalme) er ingen god kombi! <3
 
Har fått en smak i munnen som er alt for fæl til at jeg kan beskrive det. Alt smaker funky og fælt. Vann går an. Lurer på hva jeg kan spise som ikke er helt krise i munnen
 
Eggerøre smaker normalt! Nan også. Da blir det en rar lunsj i morgen....
 
Tja nå ser det verste ut til å ha gått over, litt tullete smakssans har jeg jo, sjokolade er ikke det samme, men det meste smaker ca normalt nå

Formen er egentlig fin. Blir veldig trøtt i 17-tida og tar en lur og da holder jeg ut kvelden. Er småkvalm hele formiddagen men kullsyrevann hjelper så da er det enkelt. Må bare passe på og spise NOK til frokost men ikke for mye. Uvant å stoppe halvveis i en brødskive, men sånn blir det.

Ultralyd på onsdag, kjenner jeg er utrolig spent! Håper alt står bra til med spiren. Er utrolig å tenke på at det er første glimtet av en som vi kommer til å kjenne som et ekte levende elskelig vesen. Har fortsatt jenta mi som avatar, der var hun knappe 11 uker inni magehuset. Nå er hun et bustehode på 15 mnd!! Herligste mennesket jeg noen gang har møtt!
 
10+6 og UL i dag!

Jeg er spent men har hatt en drittmorgen slik som mange andre morgener. Er så frustrert på mannen at jeg har lyst å legge meg ned og grine. Det er noe hver dag, same shit different wrapping altså. Han er omtrent like sympatisk som en mygg og klarer ikke holde to tanker i hodet på en gang. Jeg er lei av å minne ham på at jeg er gravid.

Alt blir jo verre med hormoner, men dett vet han fra før og han var også veldig godt informert før jeg ble gravid igjen at det krevde ekstra mye av ham.

Jeg får en lur fra 17-18 og han maser mindre på kos, men utover det er ALT som normalt. Kunne kaldkvelt ham i går da jeg stod i 2 timer og monterte kjøkkenskuffer til kl 23 fordi vi ikke kan gjøre det i helgen som planlagt fordi han plutselig MÅ på hytta


Den JÆVLA hytta der vi ligger på en 10 cm tykk skummadrass og med svigermor som maser som en jet turbin om hovedsakelig ingenting! Kjenner jeg blir på gråten av å tenke på det.
 
Masse lykke til på ul :D

Men forstår deg godt når det kommer til mannen. Sånn er det her også dessverre.
 
Sender deg en stor klem :( :( Forferdelige nyheter å få, håper du får god støtte fra alle rundt deg <3
 
Neei så trist :( Sender deg en stor klem❤️
 
Så trist å lese :( Masse lykke til videre og ta godt vare på hverandre <3
 
Takk for det. Er litt matt og håpløs nå, Kk skal visst ringe i morra. Har dessverre et lite håp igjen og det gjør det nok bare verre.
 
Jeg ER så trøtt! Heeeelt gåen.

Fortsatt gravid? Idk...

Kom litt friskt blod i dag. Litt småvondt med timer i mellom, litt til venstre under trusekanten, litt til høyre langt nede i ryggen.

Ellers ingen utflod. Rustrødt mandag og tirsdag. Er lei av å ikke være sikker på at her er liv. Har ul 8 juli, en evighet til!! To hele uker.

Klarer ikke glede meg, er bare engstelig. Er utrolig vanskelig å konsentrere seg på jobb, bare bekymrer meg. Det tar alt av energi å komme seg igjennom en krevende arbeidsdag og late som alt er ok. Har 0% igjen til de her hjemme. Virker heldigvis som at mannen har begynt å forstå, han er i hvertfall blitt en mye bedre støtte enn frem til nå. Er veldig flink med vesla og maser lite på kos.

Og jeg tenker at i en hver annen jobb ville jeg bedt om en ukes sykemelding nå. Men timing ifht ferieavvikling og opphoping av arbeid gjør det til en umulighet dersom det ikke er akutt (dvs sykehus eller at jeg er dausjuk).

Håper der er liv, men håpet svinner for hver dag som symptomer uteblir. Skal jeg tippe, så døde det inni der i uke 6, men hcg fortsatte å stige et par uker til. Har ikke tid til å få målt på nytt nå, og det har vel heller ingen hensikt.

I følge ul døde fosteret sent i uke 9, ca 8+5. Det kan stemme med rustrødt blod rundt 22/6-23/6 at det døde etter det.

Greit med en pessimistisk dagbok sånn når det faktisk gikk så galt som man kunne våge å tenke
 
Back
Topp