Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg har vel egentlig trua om jeg tenker etter, men pessimismen ligger og truer i underbevisstheten (eller underbevisstenheten som vi sier her hjemme)Kom på at det var lenge siden jeg hadde lest noe fra deg, og skjønte jo hvorfor når jeg så at du hadde laget en ny dagbok
Krysser alt jeg kan for at det fortsatt er liv i lille spira Og det med hjertelyden, du kan være heldig Jeg fant den første gang når jeg var 8+6 Ikke funnet den igjen etter det, men har ikke lett så veldig mye heller
Død 8+0
Død 8+0
Jeg ER så trøtt! Heeeelt gåen.
Fortsatt gravid? Idk...
Kom litt friskt blod i dag. Litt småvondt med timer i mellom, litt til venstre under trusekanten, litt til høyre langt nede i ryggen.
Ellers ingen utflod. Rustrødt mandag og tirsdag. Er lei av å ikke være sikker på at her er liv. Har ul 8 juli, en evighet til!! To hele uker.
Klarer ikke glede meg, er bare engstelig. Er utrolig vanskelig å konsentrere seg på jobb, bare bekymrer meg. Det tar alt av energi å komme seg igjennom en krevende arbeidsdag og late som alt er ok. Har 0% igjen til de her hjemme. Virker heldigvis som at mannen har begynt å forstå, han er i hvertfall blitt en mye bedre støtte enn frem til nå. Er veldig flink med vesla og maser lite på kos.
Og jeg tenker at i en hver annen jobb ville jeg bedt om en ukes sykemelding nå. Men timing ifht ferieavvikling og opphoping av arbeid gjør det til en umulighet dersom det ikke er akutt (dvs sykehus eller at jeg er dausjuk).
Håper der er liv, men håpet svinner for hver dag som symptomer uteblir. Skal jeg tippe, så døde det inni der i uke 6, men hcg fortsatte å stige et par uker til. Har ikke tid til å få målt på nytt nå, og det har vel heller ingen hensikt.