Novemberlykke <3

Novemberlykke<3

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Augustbarna2024
Nå er jeg 4+6 og tiden går utrolig sakte..
Symptomene på graviditet har nesten forsvunnet. Er utrolig trøtt og sliten om dagene, men er ikke noe særlig kvalm lengre og heller ikke mye murring.
Lurer nesten på om det fortsatt skjer noe?

Jeg har alltid følt og tenkt at jeg ikke kunne få barn, men etter 1,5 år uten prevensjon så satt spiren plutselig! :-D Nå håper jeg for alt i verden at det ikke skjer noe gale underveis og at spiren holder seg fast til slutten av november <3

Har dere noen tips for å få dagene til å gå fortere? :p
Skal til legen om 2 uker og håper da å få målt hcg for for sjekke at det virkelig er en spire i magen :)
 
Var ikke kvalm før ute i uke 6 - nyt det mens du kan ;)

Nå skal det sies at noen er heldige: lillesøsteren min var kvalm 2/3 dager når hun ventet niesen min - eneste tegnet som viste at hun var gravid var den voksende magen ;)

Krysser fingrene for at spiren sitter helt ut til november - så får du heller telle ned til legetimen om 2 uker ;)
 
Var ikke kvalm før ute i uke 6 - nyt det mens du kan ;)

Nå skal det sies at noen er heldige: lillesøsteren min var kvalm 2/3 dager når hun ventet niesen min - eneste tegnet som viste at hun var gravid var den voksende magen ;)

Krysser fingrene for at spiren sitter helt ut til november - så får du heller telle ned til legetimen om 2 uker ;)

Det høres bra ut :) Får bare ta det positivt og ikke tenke så mye på det :)
 
Nå har trøttheten virkelig tatt meg.. er trøttere enn trøttest om dagene :p Slukner om kvelden når hodet lander på puta og sovner på dagtid.. Har nesten ikke energi til å gjøre noe, og om jeg gjør litt så ligger jeg slips resten av dagen :-O

Tidligere i dag fikk jeg en følelse av at TR plutselig ankom. Det kjentes ut som jeg ble våt i trusa/buksa.. En veldig ekkel følelse! Heldigvis var det ingenting :-D
Flere som har hatt den følelsen??
 
Lenge siden jeg har skrevet her nå ser jeg :p Formen har vært ganske dårlig med mye kvalme og oppkast..
Var på tidlig UL for to dager siden og da ble jeg satt frem 3 dager og er nå 9+5 istedenfor 9+2. Lille persille ble målt til 25 mm med bankende hjerte og sprellende bein ❤ Var såå herlig å se!! :-D
 

Vedlegg

  • 1429871371261.jpg
    1429871371261.jpg
    48,9 KB · Visninger: 25
Glemmer helt ut denne dagboken jeg :p
I dag har vi vært på ultralyd igjen :D 5 uker siden sist og 5 uker til neste (oul). Jeg er 14+3 og jordmoren er helt sikker på at det blir en gutt på oss :D Utrolig gøy! Det som er viktigst er at barnet er frisk og rask og det mente jordmor <3 Gleder meg såå til tiden fremover :)
 
Back
Topp