Gg87 Forelsket i forumet Novemberlykke 2015 22 Jul 2015 #41 Hvor gammel er du: 27 Sivilstatus: Kjæreste Bosted: Buskerud, Gol Yrke: Sykemeldt, egentlig Kiwi. Hvor mange barn har du: En gutt på 9 år. Hvem skjuler seg i magen: Ei lita jente
Hvor gammel er du: 27 Sivilstatus: Kjæreste Bosted: Buskerud, Gol Yrke: Sykemeldt, egentlig Kiwi. Hvor mange barn har du: En gutt på 9 år. Hvem skjuler seg i magen: Ei lita jente
EA89 Forelsket i forumet Novemberlykke 2015 Oktoberlykke 2019 Pumpkin Bumps 2025 23 Jul 2015 #42 Alder:25 år. Sivilstatus: Samboer. Bosted: Vesterålen. Yrke: Lærer i videregående. Barn: Ingen. I magen er det en liten gutt
Alder:25 år. Sivilstatus: Samboer. Bosted: Vesterålen. Yrke: Lærer i videregående. Barn: Ingen. I magen er det en liten gutt
Vixen Forelsket i forumet Novemberlykke 2015 Maiblomstene 2017 23 Jul 2015 #43 Hvor gammel er du: 29 Sivilstatus: samboer Bosted: Oslo Yrke: sykepleier Hvor mange barn har du: 0 Hvem skjuler seg i magen: en gutt
Hvor gammel er du: 29 Sivilstatus: samboer Bosted: Oslo Yrke: sykepleier Hvor mange barn har du: 0 Hvem skjuler seg i magen: en gutt
Arytai Elsker forumet Novemberlykke 2015 25 Jul 2015 #44 Jeg er 36 år. Samboer og forlovede. Bor i Tromsø Jobber på UNN. Ingen barn fra før. Venter liten gutt
Jeg er 36 år. Samboer og forlovede. Bor i Tromsø Jobber på UNN. Ingen barn fra før. Venter liten gutt
sørlandsbaby Gift med forumet Novemberlykke 2015 26 Jul 2015 #45 Hvor gammel er du: 25 Sivilstatus: gift I 6 år (av alle ting tror mange vi er veldig religiøse siden vi valgte å gifte oss så tidlig - det er ikke tilfelle;-) ) Bosted: Marnardal, 25 min fra Kristiansand Yrke: barne og ungdomsarbeider Hvor mange barn har du: 2 jenter på 4 og 5,5 Hvem skjuler seg i magen: lille Magnus, termin 29.11
Hvor gammel er du: 25 Sivilstatus: gift I 6 år (av alle ting tror mange vi er veldig religiøse siden vi valgte å gifte oss så tidlig - det er ikke tilfelle;-) ) Bosted: Marnardal, 25 min fra Kristiansand Yrke: barne og ungdomsarbeider Hvor mange barn har du: 2 jenter på 4 og 5,5 Hvem skjuler seg i magen: lille Magnus, termin 29.11
Linda-87 Andre møte med forumet 1 Aug 2015 #46 Hvor gammel er du: 27 Sivilstatus: samboer Bosted: Bergen Yrke: prosjektleder Hvor mange barn har du: 0 Hvem skjuler seg i magen: en jente
Hvor gammel er du: 27 Sivilstatus: samboer Bosted: Bergen Yrke: prosjektleder Hvor mange barn har du: 0 Hvem skjuler seg i magen: en jente