November, Baby!

Nummer2❤️

Betatt av forumet
Hei ❤️

Jeg fikk en svaaak strek på en normaltest i går, og en svak på samme type i dag. Kjøpte clearblue ultra tidlig og den var positiv. Har prøvd i et halvt år og tenkte at det ikke kom til å gå. Håper håper håper det sitter hele veien og at vi får en frisk og fin baby i november ❤️ har en novembergutt fra 2018.

Gleder meg til å snakke med flere her. Akkurat nå har jeg ikke sagt det til noen. Samboer er på jobb og jeg skal, som jeg også gjorde i 2028, gi han en bitte liten body i gave ❤️

Men føler ikke jeg kan si det til min søster før jeg forteller han.
 
Hei ❤️

Jeg fikk en svaaak strek på en normaltest i går, og en svak på samme type i dag. Kjøpte clearblue ultra tidlig og den var positiv. Har prøvd i et halvt år og tenkte at det ikke kom til å gå. Håper håper håper det sitter hele veien og at vi får en frisk og fin baby i november ❤️ har en novembergutt fra 2018.

Gleder meg til å snakke med flere her. Akkurat nå har jeg ikke sagt det til noen. Samboer er på jobb og jeg skal, som jeg også gjorde i 2028, gi han en bitte liten body i gave ❤️

Men føler ikke jeg kan si det til min søster før jeg forteller han.
Gratulerer så mye! :shy:Koselig å se at en ny måned er «poppa» :joyful:
 
Holder pusten med deg! her kom strekene på lørdag, og har nesten svidd gjennom en boks med make sure strimler siden

Så koselig å fortelle nyheten med en liten body☺️ Og stas med storebror med samme bursdagsmåned! Hvordan opplevde du permisjonen med novemberbarn? Selv har jeg april og august fra før!

Menstermin 01.november, men om spira sitter og vi kommer oss til oul tipper jeg den blir flyttet til rundt 4-5.november☺️
 
Hurraaa så gøy!
Jeg synes november var helt supert. Bodde riktignok i København og ikke på Vestlandet så var nok litt chillere.

Men deilig med vår og permisjon ❤️ november, desember og januar kan jeg gjerne holde meg inne ❤️
 
Svak positiv test i dag, håper det holder!
Har sent i oktober-barn fra før og det er koselig med innetid på vinteren uten dårlig samvittighet, også er babyen stor nok til å være med på mer når våren og sommeren kommer.
Blir slutten av oktober nå og siden jeg skal ha KS, men menstermin er 04.11
 
Hei ❤️

Jeg fikk en svaaak strek på en normaltest i går, og en svak på samme type i dag. Kjøpte clearblue ultra tidlig og den var positiv. Har prøvd i et halvt år og tenkte at det ikke kom til å gå. Håper håper håper det sitter hele veien og at vi får en frisk og fin baby i november ❤️ har en novembergutt fra 2018.

Gleder meg til å snakke med flere her. Akkurat nå har jeg ikke sagt det til noen. Samboer er på jobb og jeg skal, som jeg også gjorde i 2028, gi han en bitte liten body i gave ❤️

Men føler ikke jeg kan si det til min søster før jeg forteller han.
Hei :happy:
Vi får krysse fingrene for at spirene sitter hos alle som får positiv test :nailbiting:
I følge min lege vil de aller fleste spontanaborter skje FØR du finner ut at du er gravid. Så sannsynligheten har allerede sunket for en spontanabort for oss med positiv test, selv om den største faren ikke er over før om 8 uker til. Men det er godt å vite uansett synes jeg.
 
Hei. Fikk også en svak strek i dag tidlig☺️ Prøver å ikke få forhåpninger, da jeg spontantaborterte for 4 uker siden (uke5). Syns nå det var rart å bli gravid rett etterpå, noen med samme erfaring?

Gratulerer til alle gravide
 
Hei. Fikk også en svak strek i dag tidlig☺️ Prøver å ikke få forhåpninger, da jeg spontantaborterte for 4 uker siden (uke5). Syns nå det var rart å bli gravid rett etterpå, noen med samme erfaring?

Gratulerer til alle gravide

Sniker fra august. Hadde en sa i uke 6+0, ble gravid syklusen etterpå og er nå 16+3 :)
 
Hei. Fikk også en svak strek i dag tidlig☺️ Prøver å ikke få forhåpninger, da jeg spontantaborterte for 4 uker siden (uke5). Syns nå det var rart å bli gravid rett etterpå, noen med samme erfaring?

Gratulerer til alle gravide
Jeg ble gravid rett etter spontanabort med nr 2. Skal visst være noe lettere å bli gravid rett etter.
Han satt hvertfall for meg :happy:
Masse lykke til :Heartred
 
Hei. Fikk også en svak strek i dag tidlig☺️ Prøver å ikke få forhåpninger, da jeg spontantaborterte for 4 uker siden (uke5). Syns nå det var rart å bli gravid rett etterpå, noen med samme erfaring?

Gratulerer til alle gravide
Mistet i uke 7 (6+3) og rakk aldri å få mensen igjen før jeg var gravid igjen måneden etterpå, som resulterte i andremann her i heimen☺️
 
Hei :Heartred
Fikk positiv på strimmel og digital i går, 4 dager før ikm. Livredd mensen kommer som «planlagt» på lørdag/søndag. Min andre graviditet, den første endte i MA uke 11 i desember. Vanskelig å glede seg, forventer det verste :shifty:
Føler med deg. :Heartred MA i uke 10 her i september. Skjønner det er vanskelig å glede seg. Krysser fingrene for deg.
 
Foreløpig termin 30 oktober, men tenkte jeg kunne holde meg litt her med dere også. Har gått over termin flere ganger, så stor sjanse denne gangen også
 
Foreløbig termin 7. november :)
Dette er tredje svangerskap, men potensielt andre barn. Hadde en senabort ved ca halvgått for noen år tilbake.
Første barnet er sommerbarn, så skal bli spennende med vinterbarn om spiren sitter :happy:
 
Hei :Heartred
Fikk positiv på strimmel og digital i går, 4 dager før ikm. Livredd mensen kommer som «planlagt» på lørdag/søndag. Min andre graviditet, den første endte i MA uke 11 i desember. Vanskelig å glede seg, forventer det verste :shifty:
❤️❤️

Jeg kjenner mange som har hatt en MA og som det har gått helt fint på andre forsøk.

Men huff, det du har gått gjennom ❤️❤️ krysser fingrene for deg!
 
Ååh så gøy at det har kommer så mange her inne ❤️

Krysser alt for oss alle, og sender ekstra klem til dere som har opplevd MA, en av mine største frykter og det høres helt forferdelig ut. Føler med dere!! ❤️

Et heeelt annet spørsmål: har begynt å ha jod nå, begynte i går, får man SYKT mye luft i magen? Eller er det bare svangerskapet generelt man får luft i magen av??
 
Ååh så gøy at det har kommer så mange her inne ❤️

Krysser alt for oss alle, og sender ekstra klem til dere som har opplevd MA, en av mine største frykter og det høres helt forferdelig ut. Føler med dere!! ❤️

Et heeelt annet spørsmål: har begynt å ha jod nå, begynte i går, får man SYKT mye luft i magen? Eller er det bare svangerskapet generelt man får luft i magen av??
Det er nok svangerskapet :dead:
 
Back
Topp