November 2025

Hei! Nå begynner det å bli noen år siden jeg var aktiv her. Melder meg inn i gruppen jeg, siden jeg ikke fant en for desember. Var på UL i dag for å sjekke status. Hadde negativ eggløsningstest på morgenkvisten i dag, men har kjent på litt el-smerter. Legen så på ultralyden at det var en dominerende folikkel på 21 mm, og enodmetrium så bra ut. Skulle ta en test i kveld og sjekke, og den ble positiv! Så da blir det mest sannsynlig innsett (første fryseforsøket vårt) neste tirsdag. Synes det høres lenge ut med en uke til innsett, når eggløsningstesten var positiv i kveld. Men det er sikkert fordi jeg er helt nybegynner på dette med fryseforsøk og naturlig syklus. Forrige gang var det jo ferskforsøk, og det begynner å bli noen år siden. Wow, dette ble en lang tekst :angelic:

Hæppi - 32 - B2 - Cyclogest - Innsett 02.12 :Heartred

Fikk du tak i tidligtester? Blir spennende med neste test :smiley-angelic001 :Heartred
Jeg droppet tidligtest, fant ut at jeg får klare meg med de jeg har :smiley-ashamed004 Men tok en i kveld og den hadde en supersvak strek innenfor lesetiden. Tok bilde av den etter den hadde tørket og ligget en stund, da har streken blitt mye synligere:nailbiting: litt redd det bare er fordi den har liggi en stund, men sjekka de andre testene og det samme har skjedd med dem!
IMG_7045.jpeg

Jeg droppet tidligtest, fant ut at jeg får klare meg med de jeg har :smiley-ashamed004 Men tok en i kveld og den hadde en supersvak strek innenfor lesetiden. Tok bilde av den etter den hadde tørket og ligget en stund, da har streken blitt mye synligere:nailbiting: litt redd det bare er fordi den har liggi en stund, men sjekka de andre testene og det samme har skjedd med dem!Vis vedlegget 474822
Høres og ser veldig lovende ut :hello2 Testene er jo ikke gyldig etter tiden er gått ut men siden du har så streken innen lesetiden var gått ut så er den jo gyldig! :love7 Det at du sier den var veldig svak ved lesetiden er nok bare fordi det ikke er tidligtest og hvis jeg husker riktig så var du 11 dpo når denne testen ble tatt?

Høres og ser veldig lovende ut :hello2 Testene er jo ikke gyldig etter tiden er gått ut men siden du har så streken innen lesetiden var gått ut så er den jo gyldig! :love7 Det at du sier den var veldig svak ved lesetiden er nok bare fordi det ikke er tidligtest og hvis jeg husker riktig så var du 11 dpo når denne testen ble tatt?
Ja, det stemmer! I dag har den økt! Og fått melding om at de digitale testene jeg har bestilt har kommet :D
Vis vedlegget 474830

En annen tilfeldighet som slo meg litt av banen på mandag, jeg fikk mail fra billig-tester om at pakken jeg hadde bestilt var pakket og klart for sending. Så stod navnet på den ansatte som hadde pakka, og det var samme navn som engledatteren vår heter, og kun timer etterpå slo første positive testen ut. Jeg er ikke troende på noe som helst vis, men det føltes som en dypere betydning :Heartred

Ja, det stemmer! I dag har den økt! Og fått melding om at de digitale testene jeg har bestilt har kommet :D
Vis vedlegget 474830

En annen tilfeldighet som slo meg litt av banen på mandag, jeg fikk mail fra billig-tester om at pakken jeg hadde bestilt var pakket og klart for sending. Så stod navnet på den ansatte som hadde pakka, og det var samme navn som engledatteren vår heter, og kun timer etterpå slo første positive testen ut. Jeg er ikke troende på noe som helst vis, men det føltes som en dypere betydning :Heartred
Så godt testen er sterkere! Ja kanskje det var universet som snakket til deg, hvem vet :shy::Heartred

Håper sånn du får ditt hjerteplaster nå :Heartbigred Har du merket noen tidlig symptomer?

Jeg droppet tidligtest, fant ut at jeg får klare meg med de jeg har :smiley-ashamed004 Men tok en i kveld og den hadde en supersvak strek innenfor lesetiden. Tok bilde av den etter den hadde tørket og ligget en stund, da har streken blitt mye synligere:nailbiting: litt redd det bare er fordi den har liggi en stund, men sjekka de andre testene og det samme har skjedd med dem!Vis vedlegget 474822
Ååh, dette er fantastisk! Fin strek det der :love7

Strek er strek! Den der er tydelig nok til at jeg ikke ville sagt det var en falsk positiv eller skyggestrek! ❤️❤️

Tusen takk :Heartred
Nei, bare litt hyppigere turer på toalettet, ellers ingenting. Var dårlig alle 20 ukene jeg var gravid sist, så håper jeg slipper det denne gangen :smiley-ashamed004
Da håper vi på at det blir mildere symptomer denne gangen, gi meg en lyd når du føler deg klar til å flyttes til «you-know-what» :nailbiting:

Offisiell testdag i dag, og resultatet er ganske klart Jeg skal bli trebarnsmor! Herlighet for en lykke! ❤️ Nå er det bare å krysse fingrene for at alt går bra ❤️❤️
Wow gratulerer - så fantastisk :woot::Heartred Jeg tar meg den frihet til å flytte deg til gravid jeg :hello2
Masse lykke til :smiley-angelic003

Hei! Nå begynner det å bli noen år siden jeg var aktiv her. Melder meg inn i gruppen jeg, siden jeg ikke fant en for desember. Var på UL i dag for å sjekke status. Hadde negativ eggløsningstest på morgenkvisten i dag, men har kjent på litt el-smerter. Legen så på ultralyden at det var en dominerende folikkel på 21 mm, og enodmetrium så bra ut. Skulle ta en test i kveld og sjekke, og den ble positiv! Så da blir det mest sannsynlig innsett (første fryseforsøket vårt) neste tirsdag. Synes det høres lenge ut med en uke til innsett, når eggløsningstesten var positiv i kveld. Men det er sikkert fordi jeg er helt nybegynner på dette med fryseforsøk og naturlig syklus. Forrige gang var det jo ferskforsøk, og det begynner å bli noen år siden. Wow, dette ble en lang tekst :angelic:

Hæppi - 32 - B2 - Cyclogest - Innsett 02.12 :Heartred
Velkommen og masse lykke til! :smiley-angelic003 Jeg setter deg opp på videre til neste måned :Heartred

Oi, ser jeg ikke har oppdatert her på lenge.. Beklager! Travle dager med full jobb og som alenemor :woot:

Kontroll i går, fin slimhinne og 11,5 stor ledende folikkel. Tipper på pos EL-test 28.-29.nov, og så bir det antagelig innsett av blasto 4.des.
Hehe, ja men det er sikkert godt med at dagene flyr litt før man skal inn i en spennende prosess :happy: Masse lykke til, da flytter jeg deg til «videre til neste måned» på listen :Heartred

Hadde samtale med sykepleier i dag for å planlegge innsett xsmile9 Jeg og mannen har blitt enige om å utsette en stund. Vi var i utgangspunktet kjempegira på ferskt innsett i november eller evt FET før jul, men nå blir første mulighet i februar mtp syklusen min uansett. Så vi har bestemt oss for å kjøre første forsøk i mai :Heartred

Lykke til videre alle sammen:Heartbigred

Back
Topp