OoooooJeg har ikke tatt ovitrelle, kun progynova og progesteron![]()

selvfølgelig, du hadde fryseinnsett, jeg blandet deg plutselig med @Hylleblomsten som spurte om å teste ut ovitrelle, beklager

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OoooooJeg har ikke tatt ovitrelle, kun progynova og progesteron![]()

Heia og velkommenAidly - 32 - 1. - UNN - 2. forsøk ICSI - Fostimon/Ganirelix - uttak 24.11
Satt deg opp på stimulerer selv om du har hatt uttak idag, så bare gi beskjed når du vil flyttes over på ruger etter innsett. Håper det gikk bra med deg idag 
Doblingen er ca annenhver dag. Så jeg så det greit fra dag til dag. Jeg tok en test på morgenurin og en test på ettermiddagen for å ha noe å sammenlikne medDagens/nattens test, fortsatt bare en veldig svak test. Hvor fort burde egt streken blitt sterkere? Det er rundt 8 timer mellom testeneVis vedlegget 474761
Kanskje du bør prøve med tidligtest?Dagens/nattens test, fortsatt bare en veldig svak test. Hvor fort burde egt streken blitt sterkere? Det er rundt 8 timer mellom testeneVis vedlegget 474761
Ja, tror jeg skal kjøpe det så jeg får litt ro herKanskje du bør prøve med tidligtest?

Okei nå er jeg klarHehe, gleder meg til du er klarTakk for at du var så spesifikk
Jeg kjenner lengre ut så tror det er bare eggstokka’n som fremdeles er litt mørbanka
![]()
clearblue viste 1-2 i dag tidlig 

Gratulerer så mye med graviditeten!!Okei nå er jeg klarclearblue viste 1-2 i dag tidlig
Haha, dem har jo fått gjennomgå![]()

Takk! Hadde en veldig fin opplevelse med uttak denne gangen. 2 (+1 usikker) befruktet, håper de klarer seg så det blir innsett torsdagHeia og velkommenSatt deg opp på stimulerer selv om du har hatt uttak idag, så bare gi beskjed når du vil flyttes over på ruger etter innsett. Håper det gikk bra med deg idag
![]()
Tusen takk for det! Haukeland krever at jeg venter med blodprøve til 19 DPO (14 dager etter innsett, neste onsdag), så føler jeg ikke offisielt får bekreftet noe før daGratulerer så mye med graviditeten!!
Jeg har overført deg til gravid![]()

Ja skjønner det - men for nå er du iallefall gravid - og måtte spiren sitte helt til terminTusen takk for det! Haukeland krever at jeg venter med blodprøve til 19 DPO (14 dager etter innsett, neste onsdag), så føler jeg ikke offisielt får bekreftet noe før da![]()

Takk snille duJa skjønner det - men for nå er du iallefall gravid - og måtte spiren sitte helt til termin![]()
Haukeland er litt sen med blodprøver synes jeg, jeg har alltid 14 dager innsett uansett om det er 3 dagers fersk innsett eller 5 dagers blasto fra frys. Men får ikke endret det så vi må bare holde ut i ventetiden![]()
Ja, det var et veldig bastant nei fra dem når jeg spurte i dag hehe! Helt urokkelig i deres praksis dessverre.
..... Det burde ha vært utslag på testen nå, etter hva jeg har forstått. Skal egentlig ikke ta blodprøver før om to dager, men da vet jeg iallefall hva som venter... Dette er nå embryo nr 3 som er PGT-a testet. Håper på at jeg får satt inn et nytt i neste syklus. Dette er så brutalt. Håper på bedre lykke hos dere andre som er og skal i rugeboksen.Det er forferdelig vondt med negative tester - stor klem til degDa har jeg tatt en tidligtest 13 DPO 8 dager etter innsett, helt blendahvit test. Da ser det ut til at det ikke går veien denne gangen heller..... Det burde ha vært utslag på testen nå, etter hva jeg har forstått. Skal egentlig ikke ta blodprøver før om to dager, men da vet jeg iallefall hva som venter... Dette er nå embryo nr 3 som er PGT-a testet. Håper på at jeg får satt inn et nytt i neste syklus. Dette er så brutalt. Håper på bedre lykke hos dere andre som er og skal i rugeboksen.

Jeg hadde fått feil termindato så jeg var der jeg skulle og fikk se et bankende hjerte idag <3 Huff jeg kjenner følelsen så godt. Satte inn 4 perfekte blastoer uten så mye som en antydning. Men plutselig satt det.. <3Dårlige greier her dessverre. Negativt igjen... Kjenner jeg er lei nå og har særdeles lite tro på siste runde. Hatt 4 innsett med til sammen 7 embryoer (4 ferske dag 3 og 3 fryste), og ikke så mye som en kjemisk en gang. Litt blæh om dagen, så greit i grunnen at jeg har en pausesyklus før siste runde.
@DinaD Ville forresten bare si at jeg har opplevd begge deler. Første gang ble jeg målt til 5+6 da jeg var 7+3, så 11 dager på etterskudd og hjertet hadde såvidt begynt å slå mente gyn. Jeg var 100% sikker på eggløsning, så ikke noe slingringsmonn der. Heldigvis var jeg uvitende og naiv, så jeg bekymret meg ikke så altfor mye. Han vokste inn forspranget litt etter litt, og til ordinær ul var han på opprinnelig termindato.
I etterkant har jeg hatt en som var 6 dager på etterskudd som endte med MA. Så det er sannelig ikke godt å si. Men håper er det hvertfall. Masse lykke til i morgen![]()
![]()
![]()
lei meg for detDårlige greier her dessverre. Negativt igjen... Kjenner jeg er lei nå og har særdeles lite tro på siste runde. Hatt 4 innsett med til sammen 7 embryoer (4 ferske dag 3 og 3 fryste), og ikke så mye som en kjemisk en gang. Litt blæh om dagen, så greit i grunnen at jeg har en pausesyklus før siste runde.
Håper pausen gjør deg godt og at du kommer tilbake med nytt pågangsmot 
Åh så bra!! Da satser vi på at du får se hjertet i morgenJeg hadde fått feil termindato så jeg var der jeg skulle og fikk se et bankende hjerte idag <3 Huff jeg kjenner følelsen så godt. Satte inn 4 perfekte blastoer uten så mye som en antydning. Men plutselig satt det.. <3
Vi får se. Jeg tåler heldigvis både stimulering og uttak veldig greit, så kjører på uansett. Det er på en måte litt greit også at jeg er såpass lei, da blir det lettere å gi seg etter en evt negativ siste runde. Mannen er livredd for at jeg vil dra jorden rundt og prøve alle eksperimentelle behandlinger hvis vi ikke lykkes nålei meg for detHåper pausen gjør deg godt og at du kommer tilbake med nytt pågangsmot
![]()