November 2025

Tok en test på ganske utvannet urin nå i ettermiddag og jeg ser en strek i virkeligheten! Jeg får ikke lastet opp bilde, trenger at noen hjelper meg å tolke :nailbiting: hva gjør jeg feil?!
Så spennende, hva slags feilmelding får du?

Du må klikke på det jeg har markert under i rødt her:

IMG_6259.jpeg

Litt forskjellige greier jeg har prøvd som i ulik grad kan hjelpe på slimhinnevekst:

- Vitamin E , som allerede er nevnt
- L-arginin og rødbetejuice hjelper på blodgjennomstrømning. Er studier som viser at rødbeter kan bidra til økt slimhinnevekst.
- Spise varm mat
- Holde beina varm, alltid
- Varmeflaske på magen i 15/20 min daglig
- Drikke en del vann
- Akupunktur ukentlig fra CD1 til innsett

Jeg gjorde i alle fall alt dette denne runden, begynte fra CD8 og frem til innsett. Hadde slimhinne på 13 mm, aldri hatt så tykk før :pompus:

Kan selvfølgelig være mye rart som avgjør altså, dette er bare min erfaring :happy::Heartpink
Takk for tips. Skal teste det ut neste syklus❤️

Tusen takk dere!! ❤️❤️ Håper på mange streker her fremover nå :smiley-angelic001

Begynte å få en del kramper og stikking, særlig i går. Og så har puppene blitt mer øm også :happy:

Har du symptomer?
Kan jeg spørre hvor du opplever kramper og stikk? Sånn midt på magen / under /over navelen? Har alltid lurt på hvor man kjenner det :joyful: Bare si ifra når du er klar for å flyttes til «you-know-what» avsnittet på første side :nailbiting:

Da kan jeg sette på avbrutt:/ Den j… slimhinnen og kroppen som ikke vil samarbeide.
Kjenner meg bare veldig trist, lei og skuffet. Merker snart to år med prøving og skuffelser tærer på, både psykisk, fysisk og økonomisk. Kjenner at jeg er så sliten og lei alt, så blir en pause nå til i januar, så kropp og psyke får kommet seg.
Men masse lykke til dere andre, håper på mange positive tester og terminspirer fremover❤️❤️

Kan jeg spørre hvor du opplever kramper og stikk? Sånn midt på magen / under /over navelen? Har alltid lurt på hvor man kjenner det :joyful: Bare si ifra når du er klar for å flyttes til «you-know-what» avsnittet på første side :nailbiting:
Haha, ja skal si ifra når jeg er klar for å flyttes to the place that shall not be named :nailbiting:

Vil si små nåler i store deler av området under navelen på begge sider. Så er det et tydelig trykk i hele den regionen. Sikkert litt individuelt hva man kjenner og hvor tidlig. Men er helt uforståelig for meg at venninner greier å komme til uke 6/7 uten å merke noe som helst :happy3 hehe

Da kan jeg sette på avbrutt:/ Den j… slimhinnen og kroppen som ikke vil samarbeide.
Kjenner meg bare veldig trist, lei og skuffet. Merker snart to år med prøving og skuffelser tærer på, både psykisk, fysisk og økonomisk. Kjenner at jeg er så sliten og lei alt, så blir en pause nå til i januar, så kropp og psyke får kommet seg.
Men masse lykke til dere andre, håper på mange positive tester og terminspirer fremover❤️❤️
Det var veldig trist å høre :confused: :Heartpink Håper det gjør godt med en pause og at kroppen samarbeider neste runde. Lykke til videre :Heartpink

Så spennende, hva slags feilmelding får du?

Du må klikke på det jeg har markert under i rødt her:

Vis vedlegget 474745
Jeg får opp at bildefilen er for stor.. henter bare rett fra bilderullen på telefonen så vet ikke om det er den som er årsaken..
IMG_7040.png

Men nå gikk det jo med screenshot, så lar det stå sånn og tar screenshot av kamerarullen. Så kan noen andre som evt møter på samme problem se en løsning :smiley-ashamed004

Vedlegg

• IMG_7041.jpeg
    IMG_7041.jpeg
    216 KB · Visninger: 54
Jeg vet så veldig hvordan du har det :Heartred Det kan absolutt være godt med en pause- jeg har også tatt flere gjennom disse prøve-årene. Det er noen ganger helt nødvendig. Håper kropp og hode for ro nå i julen:Heartred

Så utrolig leit... Håper pausen steller godt med deg og at du stiller med friskt mot i januar. Stor klem :Heartred

Jeg får opp at bildefilen er for stor.. henter bare rett fra bilderullen på telefonen så vet ikke om det er den som er årsaken.. Vis vedlegget 474746
Men nå gikk det jo med screenshot, så lar det stå sånn og tar screenshot av kamerarullen. Så kan noen andre som evt møter på samme problem se en løsning :smiley-ashamed004
Jeg ser noe :gen014 :gen014 dpo?

Jeg er lei for det, det blodhardt dette her :sorry:Håper du kommer sterkt tilbake i januar og får deg en pause som gjør deg godt nå :Heartred

Stor klem til deg ❤️ vi er her igjen når du kommer tilbake

Haha, ja skal si ifra når jeg er klar for å flyttes to the place that shall not be named :nailbiting:

Vil si små nåler i store deler av området under navelen på begge sider. Så er det et tydelig trykk i hele den regionen. Sikkert litt individuelt hva man kjenner og hvor tidlig. Men er helt uforståelig for meg at venninner greier å komme til uke 6/7 uten å merke noe som helst :happy3 hehe
Hehe, gleder meg til du er klar :smiley-angelic003:Heartred Takk for at du var så spesifikk :woot: Jeg kjenner lengre ut så tror det er bare eggstokka’n som fremdeles er litt mørbanka :hilarious:

Takk for alle svar ❤️ Jeg har ikke særlige smerter etter egguttak, men er veldig stinn og oppblåst. Mannen sammenlignet med med en gravid-barbie da jeg skiftet i sta :joyful: :hungover: Håper det roer seg, ganske ubehagelig

Back
Topp