Herregud... Vi fikk ut 31 egg!!!!

Og legen hadde stor tro på at mange var modne
Det har med andre ord skjedd myyyye siden ul på torsdag hvor det kun var 4 lovende folikler. Legen sa også at det ikke var rart jeg har slitt med ubehag i blæra og har vært stinn de siste dagene, for det var stappfullt der ned. Måtte også tømne for væske i buken. De måtte også tømme noen umodne folikler fordi de lå foran de modne, men legen trodde som sagt det var en del modne egg også.
Jeg var veldig nervøs og fikk mye smertestillende og beroligende. Tok vel 15 tabletter totalt før uttaket. Jeg skalv under inngrepet og det rant en del stille tårer, men det var nok mest nerver, hormonerog spenning. Det var mye bedre enn jeg trodde det kom til å være. Helsepersonellet var helt fantastisk - støttende, forsiktige og profesjonelle. Rett og slett helt nydelige.
Jeg har smerter nå og er litt kvalm, men det er overkommelig. Jeg føler meg litt brydd som har gruet meg så mye i forkanten og som gråt under inngrepet. Har rett og slett oppdaget en ny side av meg selv som jeg ikke visste fantes
Vi avtalte at de ringer meg på lørdag for å gi meg oppdatering på eggene og befruktningen. De sa ar de mest sannsynlig ville ringe torsdag, fredag eller lørdag, og da ba jeg om at vi kunne avtale lørdag sånn at jeg slipper å vente så mye og være klistret til telefonen de neste dagene. Håper det er gode resultater
Jeg er så letta over å være ferdig. Tusen takk for at dere finnes

Tenk at man skal få så mye støtte ot omsorg av fremmede på nettet. Dere er så gode