Tusentusen takk for støtteHåper det kommer til flere. Eller at alle eggene befruktes og får gode embryoer
Det er en sårbar og slitsom prosess å stå i, så ordentlig kjipt når man ikke blir behandlet bra.
Håper for deg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusentusen takk for støtteHåper det kommer til flere. Eller at alle eggene befruktes og får gode embryoer
Det er en sårbar og slitsom prosess å stå i, så ordentlig kjipt når man ikke blir behandlet bra.
Håper for deg![]()
Takk for støtte og oppmuntringHærregud trist å lese om behandligen du har fått der, skjønner de har det travelt men likevel…jeg møtte også en dame der jeg syntes var kort og kald, men mannen syntes ikke det
Flere egg kan vel modnes til søndag?Utrolig vanskelig å tenke positivt når man blir sprøyta full i hormoner og det absolutt ikke blir som man hadde sett for seg, det er lov å bli lei seg og skuffet.
Jeg har ikke time med de før onsdag, men skal spørre da hvordan mulighet det er å få innsett i januar
Oog det kan godt hende gullegget allerede er modnet vettu![]()
Så dumt du gruer deg sånn!Da har gubbisen satt gonapeptyl på meg! Egguttak på søndag. Jeg gruer meg veeeldig, men det er verdt det når jeg tenker på gulroten i enden av løpet![]()
Har fått beroligende jeg skal ta kvelden før og på morgenen før uttaket for å roe ned
![]()
Virker som uttak går mye bedre enn forventet for ganske mange, håper for deg også
er det smertene du er bekymret for?Jeg har innsett på mandag, men de holder stengt i helgene, så dersom det går galt i løpet av helgen så får jeg uansett ikke vite noe før mandagJeg klarte ikke leve med at jeg var livredd hver gang jeg så på telefonen min, så jeg har på de to siste uttakene fått avtalt at de uansett ringer på dag 6. Så lever jeg lykkelig uvitende den uka. Men du skal vel sette inn ferskt så må uansett vite ståa før det ja.. Håper for deg![]()
Men ettersom de har helgestengt så slipper jeg i det minste å kveppe til hver gang tlf gir lyd fra seg
). Fredag fikk vi ut det ene egget. I dag ringte de og sa at det var befruktet. Nå er det bare å vente til mandag 
Jeg håper det går fintSå dumt du gruer deg sånn!Virker som uttak går mye bedre enn forventet for ganske mange, håper for deg også
er det smertene du er bekymret for?
Veldig forståelig når man ikke helt vet hva man går tilJeg håper det går fintDet er smertene jeg gruer meg til ja. Syns vanlig ul kan være vondt. Men skal prøve å ikke psyke meg helt ned
masse lykke til i alle fall, tror og håper det går mye bedre enn du frykter 

Spiller ikke så mye rolle. Så lenge du tar det morgen og kveldMå spørre dere som kanskje vet svaret på dette. Jeg var så i svima i natt at jeg tok morgendosen med progesteron, skal ta morgen og kveld. Har dette egt noe å si? Jeg pleier å ta når jeg legger meg og når jeg står opp, men blir egt litt usikker på om jeg gjør det feil.. Føler ikke jeg har fått ordentlig forklaring på hvordan de skal tas annet enn morgen og kveld. Produserer nå hvert fall en del greier, for det er truseinnlegg hver dag![]()
Åh tusen takk for raskt svar!Spiller ikke så mye rolle. Så lenge du tar det morgen og kveldprøv å ha ca samme tid med 1 time +/-
![]()
Masse lykke til!Glemte oppdatere her fordi det har vært så veldig mange skuffelser denne høsten, inkludert to kansellerte sykluser og et uttak som kun var tomme eggeposer. Fikk vite i begynnelsen av november at jeg hadde ett egg denne runden. Vi gikk likevel for IVF (er gammel, lav AMH, har ikke så mye tid). Fredag fikk vi ut det ene egget. I dag ringte de og sa at det var befruktet. Nå er det bare å vente til mandag
![]()
Jeg er i samme sko som deg, lav AMH og fikk ut ett egg. Innsett på mandag om alt går som det skal 
Er for å hjelpe slimhinnen. Brukt letrozol, og pergoveris, fyremandel og skal ta ovitrelle. Etter blir det utrogestan, klexane og prednisolon etter. Så får bare håpe at kroppen er litt treg:/Er dette en type styrt syklus? Skal du gå på medisiner etter innsett også? Eller stimulerer du fram eggløsning og så tar kroppen over?
Takk for tipsVitamin E kan hjelpe for slimhinnen. Du finner litt om det her på forumet hvis du søker tror jeg?
Håper det tar seg oppDet er aldri noe gøy at ting ikke går som planlagt. Har klinikken/sykehuset justert dosen din underveis?
Masse lykke til i dagDa har gubbisen satt gonapeptyl på meg! Egguttak på søndag. Jeg gruer meg veeeldig, men det er verdt det når jeg tenker på gulroten i enden av løpet![]()
Har fått beroligende jeg skal ta kvelden før og på morgenen før uttaket for å roe ned
![]()
Åjj, e det +/- ein time? Jeg har også bare fått beskjed om å ta de morgen og kveld. Så har bare tatt kveldsdosen før jeg legger meg. Å her er det jo litt forskjell på når me tanke på helg, fri og hverdag. Og Samme med morgen dosen.Spiller ikke så mye rolle. Så lenge du tar det morgen og kveldprøv å ha ca samme tid med 1 time +/-
![]()
får prøve å ha litt mer faste tider på den neste gang, så kanskje det blir barn utav det 
Ingen krise med mere asså men for å sikre nogenlunde lik tilført mengde Så er det jo stort sett det man gjør.Åjj, e det +/- ein time? Jeg har også bare fått beskjed om å ta de morgen og kveld. Så har bare tatt kveldsdosen før jeg legger meg. Å her er det jo litt forskjell på når me tanke på helg, fri og hverdag. Og Samme med morgen dosen.får prøve å ha litt mer faste tider på den neste gang, så kanskje det blir barn utav det
![]()

Såå godt å høre. Glad på dine vegne, både at prosedyren gikk bedre enn du trodde og det fantastiske antallet eggHerregud... Vi fikk ut 31 egg!!!!Og legen hadde stor tro på at mange var modne
Det har med andre ord skjedd myyyye siden ul på torsdag hvor det kun var 4 lovende folikler. Legen sa også at det ikke var rart jeg har slitt med ubehag i blæra og har vært stinn de siste dagene, for det var stappfullt der ned. Måtte også tømne for væske i buken. De måtte også tømme noen umodne folikler fordi de lå foran de modne, men legen trodde som sagt det var en del modne egg også.
Jeg var veldig nervøs og fikk mye smertestillende og beroligende. Tok vel 15 tabletter totalt før uttaket. Jeg skalv under inngrepet og det rant en del stille tårer, men det var nok mest nerver, hormonerog spenning. Det var mye bedre enn jeg trodde det kom til å være. Helsepersonellet var helt fantastisk - støttende, forsiktige og profesjonelle. Rett og slett helt nydelige.
Jeg har smerter nå og er litt kvalm, men det er overkommelig. Jeg føler meg litt brydd som har gruet meg så mye i forkanten og som gråt under inngrepet. Har rett og slett oppdaget en ny side av meg selv som jeg ikke visste fantes
Vi avtalte at de ringer meg på lørdag for å gi meg oppdatering på eggene og befruktningen. De sa ar de mest sannsynlig ville ringe torsdag, fredag eller lørdag, og da ba jeg om at vi kunne avtale lørdag sånn at jeg slipper å vente så mye og være klistret til telefonen de neste dagene. Håper det er gode resultater
Jeg er så letta over å være ferdig. Tusen takk for at dere finnesTenk at man skal få så mye støtte ot omsorg av fremmede på nettet. Dere er så gode
![]()
krysser fingrene frem mot lørdag!Åhh så fantastisk!! Gratulerer så myeHerregud... Vi fikk ut 31 egg!!!!Og legen hadde stor tro på at mange var modne
Det har med andre ord skjedd myyyye siden ul på torsdag hvor det kun var 4 lovende folikler. Legen sa også at det ikke var rart jeg har slitt med ubehag i blæra og har vært stinn de siste dagene, for det var stappfullt der ned. Måtte også tømne for væske i buken. De måtte også tømme noen umodne folikler fordi de lå foran de modne, men legen trodde som sagt det var en del modne egg også.
Jeg var veldig nervøs og fikk mye smertestillende og beroligende. Tok vel 15 tabletter totalt før uttaket. Jeg skalv under inngrepet og det rant en del stille tårer, men det var nok mest nerver, hormonerog spenning. Det var mye bedre enn jeg trodde det kom til å være. Helsepersonellet var helt fantastisk - støttende, forsiktige og profesjonelle. Rett og slett helt nydelige.
Jeg har smerter nå og er litt kvalm, men det er overkommelig. Jeg føler meg litt brydd som har gruet meg så mye i forkanten og som gråt under inngrepet. Har rett og slett oppdaget en ny side av meg selv som jeg ikke visste fantes
Vi avtalte at de ringer meg på lørdag for å gi meg oppdatering på eggene og befruktningen. De sa ar de mest sannsynlig ville ringe torsdag, fredag eller lørdag, og da ba jeg om at vi kunne avtale lørdag sånn at jeg slipper å vente så mye og være klistret til telefonen de neste dagene. Håper det er gode resultater
Jeg er så letta over å være ferdig. Tusen takk for at dere finnesTenk at man skal få så mye støtte ot omsorg av fremmede på nettet. Dere er så gode
![]()