Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ventet i noen måneder på Ahus tidligere i år. Jeg fikk beskjed om at det var viktig at resultatet ble bra, så IVF poliklinikken på OUS ville egentlig ikke at vi skulle gjøre det privat siden legene i offentlig system gjør det oftere og dermed er mer rutinerte. Hvis vi hadde valgt privat så sa de fra OUS at vi burde grave i erfaringen til legen og ikke la noen som ikke har gjort sånn type operasjon på en stund gjøre det. Men hvis jeg hadde valgt på nytt så hadde jeg nok gått privat uansett. Endte opp med å vente flere måneder på operasjon og når de begynte å operere så var polyppen borte. De kan tydeligvis forsvinne av seg selv også.Blir ikke innsett på meg denne syklusen siden de fant en polypp i livmoren i dag. Venter nå på melding om det blir uttak på onsdag eller torsdag. Gynekologen måtte diskutere det litt med en kollega. Så fem follikler hun har troen på. Så nå krysser jeg fingrene for at de er av god kvalitet og utvikler seg slik de skal og kan fryses.
Noen som har fått fjernet polypp i livmoren før? Måtte dere vente lenge på time offentlig? Gynekologen sa det var kort ventetid på Stord, men vurderer å bare få det gjort privat for å slippe mer ventetid enn nødvendig.
Klem til deg og!Sender klemmer til alle som trenger det ekstra i dag
Jeg er på dag 3 av simuleringen med rekovelle. Kjenner på symptomer; oppblåst, litt vondt, sliten og litt hodepine. Det må jo bety at noe funker![]()

Det går helt greit, takk som spørJeg har jo et egg igjen på frys og tenker i utgangspunktet at det derfor bare er noen uker/en måned til jeg skal sette inn igjen, og har derfor holdt motet oppe med dette. Men så ei som skrev på Facebook at hun ikke fikk sette inn fryseegg i neste syklus pga. kapasitet på st Olavs. Så nå er jeg veldig redd for å måtte vente til januar... Takler (som de fleste) uvisshet og venting dårlig.
Så spennende, kjenner du noe symptomer? Jeg skal mandag om en uke! Enn du?Klem til deg og!
Jeg er også på dag 3 i dag, når skal du til ultralyd?

Velkommen - har lagt deg til videre til neste mnd listenPeachtree - 36 - B2 - OUS - 2. innsett. Jeg er med videre til desember med FET i uke 49 hvis alt går som det skal.![]()

Velkommen til november gruppenNytt innsett på meg til torsdag, denne gang med to dag 5 blastocyster av litt dårlig kvalitet (4bc og 5cc). Denne gangen prøver jeg litt mindre medisiner for å se om det kan hjelpe. Dropper ovitrelle og prednisolon.
Heidih - 42 - barn 2 - Freya fertility, dk - innsett nr 4 - naturlig syklus med cyclogest og prolutex.
Har satt deg opp på venter på oppstart så får du bare gi en lyd når du er blitt ruger 
Stor styrkeklem til deg fix’n, det er så vondt med negative testerKjenner meg igjen ♡ for nøyaktig ett år siden hadde jeg en ny kjemisk og det eneste som holdt meg oppe var at vi da hadde bestemt at vi skulle gå privat så hadde time privat før jul og startet på medisiner rett over nyttår. Føltes bra der og da, og ha et fokus på fremdrift.. endte med bare 2 egg ut og ingen befruktet, så var jo bare et bortkastet forsøk, det første av 3-pak'en. Men det føltes ok og vi var fortsatt ved godt mot. Det hjalp veldig å føle at vi/de hadde en plan og vi jobbet oss fremover. Til det sa stopp.
Tok en test i sta og den var blank.. det lille håpet jeg klarte å mobilisere er borte nå. Selvom jeg prøver virkelig å fortelle meg selv at det KAN fortsatt gå bra..
Jeg vet jeg ikke orker det siste forsøket nå uansett.. kanskje vil jeg aldri bli sterk nok igjen. Og det er dét jeg begynner å ta innover meg dette forsøket.
Jeg håper virkelig dere slipper å vente til januar ♡♡♡

håper dere rekker forsøk før juleferieHeier på dere i november-gruppen fra sidelinjen og henger her litt sammen med dere. Skulle ha FET denne syklusen, men det ble avbrutt på kontroll nå i helgen, så prøver vi på nytt neste syklus hvis vi rekker det før klinikken tar juleferie.
Har satt deg opp på videre til neste mnd 
UL sjekk overstått
Bare 4 eggposer i str 12-17 mm så må gå på hormonbehandling noen dager til. Kjente dette var litt nederlag vs. 9 eggposer sist, hadde håpt på bedre respons denne gangen med pergoveris vs gonal-F, men vet jo selvsagt at det er kvalitet fremfor kvantitet![]()
♡♡ Men var det noen mindre de trodde kunne rekrutteres med litt lengre stimulering? Den på 17mm blir nok isåfall overmoden, men da kan du ihvertfall få flere eggposer som er modne likt til uttak ♡De hadde glemt å sende brev! Fikk 3 egg på frys!![]()
Nei, kun 4 totalt, det var en femte pose men den var 25 mm så den må de bare tømme.Off så kjedelig♡♡ Men var det noen mindre de trodde kunne rekrutteres med litt lengre stimulering? Den på 17mm blir nok isåfall overmoden, men da kan du ihvertfall få flere eggposer som er modne likt til uttak ♡
Å, det er skuffendeUL sjekk overstått
Bare 4 eggposer i str 12-17 mm så må gå på hormonbehandling noen dager til. Kjente dette var litt nederlag vs. 9 eggposer sist, hadde håpt på bedre respons denne gangen med pergoveris vs gonal-F, men vet jo selvsagt at det er kvalitet fremfor kvantitet![]()
Men det er jo kvantitet over kvalitet som teller. Det er mange i utlandet som bruker Meriofert/Menopur og har bedre resultater på den medisinen enn Pergoveris. Og hvis du har ujevn follikelvekst (siden du allerede hadde en som har løpt av gårde og var 25mm), så kan det være lurt å høre om du kan preppe med progynova før mens. Det er ment å forhindre at enkelte «stikker av» for tidlig. Min erfaring med Pergoveris var også at det ble endel ujevn vekst. Jeg synes det har vært jevnere vekst på Meriofert (og med progynova).
Takk for tips og støtteÅ, det er skuffendeMen det er jo kvantitet over kvalitet som teller. Det er mange i utlandet som bruker Meriofert/Menopur og har bedre resultater på den medisinen enn Pergoveris. Og hvis du har ujevn follikelvekst (siden du allerede hadde en som har løpt av gårde og var 25mm), så kan det være lurt å høre om du kan preppe med progynova før mens. Det er ment å forhindre at enkelte «stikker av» for tidlig. Min erfaring med Pergoveris var også at det ble endel ujevn vekst. Jeg synes det har vært jevnere vekst på Meriofert (og med progynova).

godt å høre at flere har kanskje hatt dårligere respons på pergoveris. Er Meriofert og Menopur det samme bare ulikt merke eller noe?
Må jo tåle å være kvalm i 5 dager, hvis jeg har planer om p bli gravid og potensielt kvalm i to-tre måneder 
Tusen takk! Ja, veldig lettetDet er jo fantastisk :'D ♡♡ gratulerer med så gode nyheter kjære fine deg!!