November 2024

Skogsjente

Flørter med forumet
Assistert-jentene
November 2024

Legg inn info som følgende:
Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - ca. dato oppstart/innsett

Venter på oppstart

Skogsjente - 30 år - B1 - Porsgrunn - ICSI#1 og innsett #4 - Cyclogest og albyl-e - innsett uke 44/45

Sussti - 32 - B1 - Porsgrunn - IVF - Fryseforsøk #1 - Styrt syklus Letrozol og Cyclogest - innsett ca uke 45

Balderina - 37 - B1 - St.Olavs - FER#2 fra ICSI/TESA#2 (innsett #6) - Cyclogest

TP - 34 - B2 - Porsgrunn - Fryseforsøk #3 - Naturlig syklus (Cyclogest, muligens Ovitrelle) - innsett: aner ikke, antakeligvis uke 46

1984håp - 40 - B1 - UNN Tromsø - FER#1 fra IVF#2, 2. innsett totalt - Estradot og Utrogestan - oppstart ca uke 44 / innsett ca uke 46.

30ish - 34 - b2 - Haugesund sykehus - forsøk nr. 6, tipper det blir icsi - progynova, bemfola, (kanskje letrozol), ovitrelle, gonapeptyl og cyclogest - oppstart progynova 30.10, tentativ sprøytestart 06.11, mulig innsett uke 47

Jezza - 38 - b2 - flekser mellom Porsgrunn og Medicus stvg - antagelig fryseforsøk på medicus i stvg fra icsi #2 fra forsøk på b1. Regner med naturlig syklus men antagelig med ovitrelle, innsett uke 46/47?

Honu - 37 - B2- Haugesund - Forsøk nr 1- Medisiner progynova, gonalF og fyrmadel og ovitrelle- UL follikkler 8.11.

Stimulerer

Ruger

Totalfrys

Avbrutt

Gravid :Heartpink

Ikke gravid
 
Last edited:
Oppettet november-tråd for oss på assistert! Det er bare å skrive når man føler seg klar. Skriv noe ala det som står i første innlegg her, så oppdaterer jeg fortløpende første siden.

Selv trodde jeg at jeg egentlig skulle rekke innsett i oktober, men syklus ble litt forskjøvet av korona rundt eggløsning. Ser ut som det blir fryseforsøk og innsett på meg helt i begynnelsen av november :happy:
 
Ojojoj, ny måned! Betyr det at tiden faktisk går fremover? :angelic:
Takk for at du ordner gruppe! :Heartred

Balderina - 37 - B1 - St.Olavs - FER#2 fra ICSI/TESA#2 (innsett #6) - Cyclogest

Ruger på #5, men testen er negativ. Har offisiell testdag på mandag. Vet ikke om det blir innsett i naturlig eller styrt syklus denne gangen, kan oppdatere når jeg vet mer :)

Heia alle oss!
 
Sussti - 32 - B1 - Porsgrunn - IVF - Fryseforsøk #1 - Styrt syklus Latrozol og Cyclogest - innsett ca uke 45
Nå blir det din tur! Spennende! Blir kanskje nesten samtidig for oss da :hello2
Ojojoj, ny måned! Betyr det at tiden faktisk går fremover? :angelic:
Takk for at du ordner gruppe! :Heartred

Balderina - 37 - B1 - St.Olavs - FER#2 fra ICSI/TESA#2 (innsett #6) - Cyclogest

Ruger på #5, men testen er negativ. Har offisiell testdag på mandag. Vet ikke om det blir innsett i naturlig eller styrt syklus denne gangen, kan oppdatere når jeg vet mer :)

Heia alle oss!
Nå kommer en ny sjangse for oss! :Heartred Foretrekker du styrt eller naturlig? Får du velge selv tror du? :)
 
Nå kommer en ny sjangse for oss! :Heartred Foretrekker du styrt eller naturlig? Får du velge selv tror du? :)
Håper ikke jeg kan velge selv. I starten tenkte jeg at jeg ville valgt styrt igjen, pga. null stress rundt EL-testing og ingen bivirkninger. Men jeg ble mer og mer hormonell på Progynova. Stakkars samboer… jeg kan sitte og le om en ting, og i neste øyeblikk kan jeg hylgråte og være forbanna over den samme tingen. Jeg er også mer nedstemt nå, usikker om det er pga. medisinen, eller bare hele greia som begynner virkelig å tære på. Og, siden jeg har nå erfart at styrt syklus = negativ test så blir jeg mer skeptisk. 100% urimelig, jeg vet. Så ja, jeg vil helst ikke velge selv, men foretrekker kanskje naturlig. Ting går også litt fortere da. Jeg har normalt tidlig EL, og syklus på 26-29 dager, men nå har jeg testdag på dag 34, så går det sikkert noen dager før mensen dukker opp etter medisinslutt.

Men uansett, styrt eller naturlig, det viktigste er at vi får en ny sjanse snart! :Heartred Håper på mange positive tester i novembergruppa :Heartred
 
Håper ikke jeg kan velge selv. I starten tenkte jeg at jeg ville valgt styrt igjen, pga. null stress rundt EL-testing og ingen bivirkninger. Men jeg ble mer og mer hormonell på Progynova. Stakkars samboer… jeg kan sitte og le om en ting, og i neste øyeblikk kan jeg hylgråte og være forbanna over den samme tingen. Jeg er også mer nedstemt nå, usikker om det er pga. medisinen, eller bare hele greia som begynner virkelig å tære på. Og, siden jeg har nå erfart at styrt syklus = negativ test så blir jeg mer skeptisk. 100% urimelig, jeg vet. Så ja, jeg vil helst ikke velge selv, men foretrekker kanskje naturlig. Ting går også litt fortere da. Jeg har normalt tidlig EL, og syklus på 26-29 dager, men nå har jeg testdag på dag 34, så går det sikkert noen dager før mensen dukker opp etter medisinslutt.

Men uansett, styrt eller naturlig, det viktigste er at vi får en ny sjanse snart! :Heartred Håper på mange positive tester i novembergruppa :Heartred
Det høres slitsomt ut med en såpass stor hormonell berg og dalbane som det høres ut som du har hatt! :Heartred Ikke rart hvis den er med å bidra til nedstemthet også. Negativt forsøk er tøft, og det tror jeg alle vi langtidsprøvere kjenner seg igjen i :Heartred
Er det mulig med naturlig syklus kombinert med å sette ovitrelle så snart follikel og slimhinne er godkjent kanskje? Ser jo andre her inne gjør det. Da trenger man ikke tenke på timingen og eggløsningstester. Håper mens kommer fort så du kommer raskt videre :Heartred

Jeg også håper sånn for MANGE positive tester i november-gruppa! :love017
 
TP - 34 - B2 - Porsgrunn - Fryseforsøk #3 - Naturlig syklus (Cyclogest, muligens Ovitrelle) - innsett: aner ikke, antakeligvis uke 46

Yaaaay, hurra for at november nærmer seg!! :love017 Måtte dette blir det BESTE gruppa!:dance011
 
1984håp - 40 - B1 - UNN Tromsø - FER#1 fra IVF#2, 2. innsett totalt - Estradot og Utrogestan - oppstart ca uke 44 / innsett ca uke 46.

Hurra, novembergruppa! Jubler for at det snart nærmer seg innsett :cheers Eller, prøver å juble iallfall, for nå skal det tenkes positive, avslappende og gode tanker etter en krevende september-oktober!

Nå er det ett år siden jeg ble gravid for aller første gang, og siden da har jeg mista fire ganger, en av dem med MA i uke 9. Har hatt to IVF-forsøk uten graviditet, ett av dem avbrutt, og to egg på frys.

Det har vært et krevende år, egentlig. Kjenner jeg er sliten og skjør, men samtidig litt håpefull, så all god energi er velkommen. Har ei dagbok inne på skjult forum her på assistert befruktning om noen vil lese mer om prosessen.

Nå håper jeg eggløsning denne måned er regelmessig, siden den vil påvirke når jeg får mensen og når det er mulig å starte igjen.
 
Hurra for novembergruppe! :happy:

30ish - 34 - b2 - Haugesund sykehus - forsøk nr. 6, tipper det blir icsi - progynova, bemfola, (kanskje letrozol), ovitrelle, gonapeptyl og cyclogest - oppstart progynova 30.10, tentativ sprøytestart 06.11, mulig innsett uke 47.

Tenker dette skal bli måneden hvor det plutselig klaffer for oss alle sammen:HeartredGleder meg til vi er i gang og til å følge med her inne.
 
Jezza - 38 - b2 - flekser mellom Porsgrunn og Medicus stvg - antagelig fryseforsøk på medicus i stvg fra icsi #2 fra forsøk på b1. Regner med naturlig syklus men antagelig med ovitrelle, innsett uke 46/47?

Hatt et fryseforsøk på Medicus i august (neg), et fryseforsøk i Porsgrunn som ble avbrutt da embryoet stoppet opp på innsett-dag i september, og et ferskforsøk i Porsgrunn som ble avbrutt da alle embryoer stoppet opp på innsett-dag (15 egg ut, 6 befrukta) nå i oktober. Håper på bedre hell neste mnd, for både meg selv og alle andre i novembergruppa!! ❤️

Ble gravid som holdt hele veien på icsi#2 innsett #2 sist, så syns jo allerede det drar ut, men vet jo at dette er ingenting mot det mange andre går gjennom.
 
1984håp - 40 - B1 - UNN Tromsø - FER#1 fra IVF#2, 2. innsett totalt - Estradot og Utrogestan - oppstart ca uke 44 / innsett ca uke 46.

Hurra, novembergruppa! Jubler for at det snart nærmer seg innsett :cheers Eller, prøver å juble iallfall, for nå skal det tenkes positive, avslappende og gode tanker etter en krevende september-oktober!

Nå er det ett år siden jeg ble gravid for aller første gang, og siden da har jeg mista fire ganger, en av dem med MA i uke 9. Har hatt to IVF-forsøk uten graviditet, ett av dem avbrutt, og to egg på frys.

Det har vært et krevende år, egentlig. Kjenner jeg er sliten og skjør, men samtidig litt håpefull, så all god energi er velkommen. Har ei dagbok inne på skjult forum her på assistert befruktning om noen vil lese mer om prosessen.

Nå håper jeg eggløsning denne måned er regelmessig, siden den vil påvirke når jeg får mensen og når det er mulig å starte igjen.
Hurra, tenk om dette er gangen det går :Heartred Og det kan det jo være!
Kjenner meg igjen i vonde følelser etterhvert som datoer kommer og bagasjen bare blir større og større. Selv skulle jeg hatt termin med min første spire nå i november. Det er skikkelig kjipt. Men samtidig har jeg troa for oss for nytt forsøk, snart må det være vår tur! :Heartred
 
Hurra for novembergruppe! :happy:

30ish - 34 - b2 - Haugesund sykehus - forsøk nr. 6, tipper det blir icsi - progynova, bemfola, (kanskje letrozol), ovitrelle, gonapeptyl og cyclogest - oppstart progynova 30.10, tentativ sprøytestart 06.11, mulig innsett uke 47.

Tenker dette skal bli måneden hvor det plutselig klaffer for oss alle sammen:HeartredGleder meg til vi er i gang og til å følge med her inne.
Håper på god stimulering for deg og flere blastoer! :Heartred Ja, tenk om dette er måneden for oss! :Heartred
 
Jezza - 38 - b2 - flekser mellom Porsgrunn og Medicus stvg - antagelig fryseforsøk på medicus i stvg fra icsi #2 fra forsøk på b1. Regner med naturlig syklus men antagelig med ovitrelle, innsett uke 46/47?

Hatt et fryseforsøk på Medicus i august (neg), et fryseforsøk i Porsgrunn som ble avbrutt da embryoet stoppet opp på innsett-dag i september, og et ferskforsøk i Porsgrunn som ble avbrutt da alle embryoer stoppet opp på innsett-dag (15 egg ut, 6 befrukta) nå i oktober. Håper på bedre hell neste mnd, for både meg selv og alle andre i novembergruppa!! ❤️

Ble gravid som holdt hele veien på icsi#2 innsett #2 sist, så syns jo allerede det drar ut, men vet jo at dette er ingenting mot det mange andre går gjennom.
Velkommen hit! :Heartred Trist med avbrutte forsøk. Krysser alt for at fryseforsøk fra samme batch som barn #1 er det som gjør susen :Heartred Siden jeg kjenner deg på privaten også så krysser jeg fingrene litt ekstra for forsøket ditt :love017
 
Last edited:
Back
Topp