November 2023

Heihei, dårlig nytt herifra. 8 ukers kontroll i dag og graviditeten har endt i MA. Veldig trist, men på den positive siden er jeg glad vi fant det ut før jul❤️ Så da sees vi nok i en prøvegruppe på nyåret.
Så trist :Heartred håper de neste dagene og ukene går greit for deg/dere

Har i går og i dag kjent på en følelse som ligner på urinveisinfeksjon, men den kjennes litt som at den har noe med Cyclogest å gjøre også. Noen erfaringer med dette? Kommer rett etter jeg har tisset men også nå når jeg satt Cyclogesten. Kjennes ut som den ligger og plager ett eller annet oppi der. Ikke så gira på urinveisinfeksjon i juleferien!

Hei, hvordan går det med alle sammen? Er dere stort sett i gang med nye runder?

Her har jeg kommet meg helt til 11+6 og har vært på tidlig ultralyd og nipt i dag, og alt ser bra ut! Nå er det bare de to venteukene før svar på blodprøve, SÅ skal jeg bare slappe av og være glad.

Håper alle sammen rekker å komme i en 2024-termingruppe!

Hei, hvordan går det med alle sammen? Er dere stort sett i gang med nye runder?

Her har jeg kommet meg helt til 11+6 og har vært på tidlig ultralyd og nipt i dag, og alt ser bra ut! Nå er det bare de to venteukene før svar på blodprøve, SÅ skal jeg bare slappe av og være glad.

Håper alle sammen rekker å komme i en 2024-termingruppe!
Hei. Så bra alt ser bra ut å du er så å si 12 uker allerede :) her er jeg i gang med ny stimulering. Blir nytt uttak nå på fredag

Hei. Så bra alt ser bra ut å du er så å si 12 uker allerede :) her er jeg i gang med ny stimulering. Blir nytt uttak nå på fredag
Absurd å ha kommet så langt, skjønner det nesten ikke, og sliter med å stole på at det kan gå fint, selv om jeg blir stadig tryggere.

Masse lykke til med nytt uttak! Håper du får masse gode egg og klaff denne gangen!

Absurd å ha kommet så langt, skjønner det nesten ikke, og sliter med å stole på at det kan gå fint, selv om jeg blir stadig tryggere.

Masse lykke til med nytt uttak! Håper du får masse gode egg og klaff denne gangen!
Tusen takk, satser på klaff å hele pakka ja :happy: skjønner deg godt, men nå kan du kanskje snart slappe litt av med gullet ditt i magen :happy: lykke til videre med svangerskapet og tror det går fint for deg

Her endte det i MA. Jeg er snart ferdig med abortprosessen håper jeg. Det ble 5 runder med cytotec, 4 runder med manuell vakuumaspirasjon før det endte med utskrapning to uker senere. Venter på negativ test. Skulle vært 12+1 i dag.Blir nok en lengere pause på meg, så får jeg se om jeg orker flere ivf runder.

Her endte det i MA. Jeg er snart ferdig med abortprosessen håper jeg. Det ble 5 runder med cytotec, 4 runder med manuell vakuumaspirasjon før det endte med utskrapning to uker senere. Venter på negativ test. Skulle vært 12+1 i dag.Blir nok en lengere pause på meg, så får jeg se om jeg orker flere ivf runder.
Sender varme tanker og styrkeklemmer❤️ jeg har hatt en lignende prosess.. som om det ikke er ille nok, så skal prosessen bli så lang og krevende i tillegg :sorry: det er tøft.. hold ut og ta vare på deg selv❤️

Veldig trist å høre. Det må være utrolig tøft at aborten har tatt så lang tid i tillegg. Jeg forstår godt at du trenger en pause. Mange klemmer ❤️

Nei, for et drittopplegg :( :crybaby2. *klem* Håper pausen kan gi deg litt ro og klare tanker etterhvert!

Back
Topp