November 2023

Hvor lenge etter dere stoppet med cyclogest fikk dere mensen? Stoppet på søndag, har enda ikke kommet i gang her..

Heihei, dårlig nytt herifra. 8 ukers kontroll i dag og graviditeten har endt i MA. Veldig trist, men på den positive siden er jeg glad vi fant det ut før jul❤️ Så da sees vi nok i en prøvegruppe på nyåret.
Så trist, men som du skriver godt finne ut før jul… da treffes vi nok i prøvergruppe på ny året. Riktige go jul.. ❤️

Heihei, dårlig nytt herifra. 8 ukers kontroll i dag og graviditeten har endt i MA. Veldig trist, men på den positive siden er jeg glad vi fant det ut før jul❤️ Så da sees vi nok i en prøvegruppe på nyåret.
Beklager så mye, det må være en fryktelig beskjed å få ❤️ Håper at du ikke må vente lengre før alt er ute. Vil du at jeg skal lage en egen kategori for SA/MA i listen, la deg stå på gravid eller sette deg på ikke gravid? ❤️

Uff, det er tung beskjed å få! :Heartpink :Heartpink

Huff, så utrolig trist! Håper de neste ukene går så greit som de kan :Heartred

Back
Topp