Hvordan går det med deg @Trønderen1998 , har du flyttet over i desembergruppa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei må ha ny runde...Kjedelig at det ikke gikk denne gangenHar dere flere på frys?
Så kjedelig ,blir det ny runde på nyåret?Nei må ha ny runde...
Har testdag nå på fredag. Så tenker jeg får snakket med dem da eller mandag om ny plan. Går ut ifra det blir ny runde på nyåret jaSå kjedelig ,blir det ny runde på nyåret?
Første forsøk 2 dager, nå 4 dager den kom torsdag stopte søndag.Hvor lenge etter dere stoppet med cyclogest fikk dere mensen? Stoppet på søndag, har enda ikke kommet i gang her..
Okei første forsøk hos meg kom den fortere. Denne gangen var den seinFørste forsøk 2 dager, nå 4 dager den kom torsdag stopte søndag.
Har egentlig ikke vært så mye her inne på grunn av eksamenstid, men jeg er i gang med fryseforsøk hvis jeg rekker å få el innen søndag, så jeg kan vell bare flytte meg til den gruppa jaHvordan går det med deg @Trønderen1998 , har du flyttet over i desembergruppa?

Spennende masse lykke tilHar egentlig ikke vært så mye her inne på grunn av eksamenstid, men jeg er i gang med fryseforsøk hvis jeg rekker å få el innen søndag, så jeg kan vell bare flytte meg til den gruppa ja![]()
Tusen takkSpennende masse lykke til
Lykke til!!Har egentlig ikke vært så mye her inne på grunn av eksamenstid, men jeg er i gang med fryseforsøk hvis jeg rekker å få el innen søndag, så jeg kan vell bare flytte meg til den gruppa ja![]()
Det tok 4-5 dager her, med tilsvarende kortere syklus runden etterpåHvor lenge etter dere stoppet med cyclogest fikk dere mensen? Stoppet på søndag, har enda ikke kommet i gang her..
Okei, har kommet i full gang nå. Da kan jeg kanskje forvente en korter syklus nå daDet tok 4-5 dager her, med tilsvarende kortere syklus runden etterpå
Kanskje. Det varierer hvordan hormonene påvirker akkurat deg. Tror nesten at man kan forvente hva som helst, egentlig.Okei, har kommet i full gang nå. Da kan jeg kanskje forvente en korter syklus nå da
Så trist, men som du skriver godt finne ut før jul… da treffes vi nok i prøvergruppe på ny året. Riktige go jul..Heihei, dårlig nytt herifra. 8 ukers kontroll i dag og graviditeten har endt i MA. Veldig trist, men på den positive siden er jeg glad vi fant det ut før julSå da sees vi nok i en prøvegruppe på nyåret.
Beklager så mye, det må være en fryktelig beskjed å fåHeihei, dårlig nytt herifra. 8 ukers kontroll i dag og graviditeten har endt i MA. Veldig trist, men på den positive siden er jeg glad vi fant det ut før julSå da sees vi nok i en prøvegruppe på nyåret.
Uff, det er tung beskjed å få!Heihei, dårlig nytt herifra. 8 ukers kontroll i dag og graviditeten har endt i MA. Veldig trist, men på den positive siden er jeg glad vi fant det ut før julSå da sees vi nok i en prøvegruppe på nyåret.

Bare sett meg på ikke gravid du <3Beklager så mye, det må være en fryktelig beskjed å fåHåper at du ikke må vente lengre før alt er ute. Vil du at jeg skal lage en egen kategori for SA/MA i listen, la deg stå på gravid eller sette deg på ikke gravid?
![]()
Huff, så utrolig trist! Håper de neste ukene går så greit som de kanHeihei, dårlig nytt herifra. 8 ukers kontroll i dag og graviditeten har endt i MA. Veldig trist, men på den positive siden er jeg glad vi fant det ut før julSå da sees vi nok i en prøvegruppe på nyåret.