November 2023

Ser at det er mange som skriver det! Huffameg, dårlige odds for meg da som har en million symptomer, haha! Fortsatt kvalme, murringer/smerter(var dessverre myye sterker i går, så redd jeg har mistet noe), Kald og varm litt om hverandre og stikkinger i nipplene. Spent på å se om det kun er medisiner som fucker med meg!:arghh:
Tenker en million symptomer er veldig lovende! Sleng gjerne over noen :laughing002

Tror det blir i baken her også fra i kveld, mtp at det føles litt ømt oppi foran der! Uff, orker ikke å skyve den oppi når det føles som i dag tidlig ass, vondt :hungover:.

Tusen takk :Heartred Var negativ test i dag. Da får jeg startet på ny runde hos Hausken når jeg nå får mensen. Bare håper den ikke drøyer for lenge…! Blir første runde privat, og håper på fler egg og bedre oppfølging enn på Riksen!
Så trist<3 masse lykke til fremover♡♡

Tusen takk :Heartred Var negativ test i dag. Da får jeg startet på ny runde hos Hausken når jeg nå får mensen. Bare håper den ikke drøyer for lenge…! Blir første runde privat, og håper på fler egg og bedre oppfølging enn på Riksen!
Så kjedelig, men godt å komme igang så kjapt. Masse lykke til på ny klinikk! ❤️

Forstår jeg det riktig at dette gjelder progesteron? Jeg går på utrogestan. Er det samme med det?!! *håpefull*
Det finnes mange ulike "inpakninger" av progesteron - tabletter, vaginalgel, vaginaltabletter, vagiatorer. Tror ikke at alle egner seg til å tas rektalt, så ville ha spurt legen din.

Cyclogest er progesteron ja :happy: Kan jo høre med legen din ang utrogestan?
Jeg går på utrogestan, og den har jeg lest ett eller annet sted at ikke kan tas rektalt. Men den er jo utsolgt over alt frem til uke 51, så blir cyclogest rektalt på meg nå. Synes det er litt skummelt, for har kun blitt gravid på utrogestan. Får håpe det går bra fordet

Hvilken hausken klinikk hører du til? Haugesund hær og Jon hausken selv

Fytti grisen!!♡♡♡
Det var lenge siden jeg har sett to streker!
Hva tenker dere om strekene? 13 dpo, kveldsurin

Vedlegg

• 20231128_200754.jpg
    20231128_200754.jpg
    660,3 KB · Visninger: 89
  • 20231128_201334.jpg
    20231128_201334.jpg
    783,1 KB · Visninger: 91
Back
Topp