November 2023

9 dpo sist gang så var det så vidt vi så noe på test. Den måtte holdes i en bestemt vinkel og lyses på med blitsen på telefonen. :laughing002 Dagen etter på 10 dpo var den synlig på kamera.

Uff, I dag var det ordentlig ubehagelig å sette Cyclogest?! Veldig sånn tørr følelse på vei inn, og at det var litt "stengt" oppi der liksom. Har meldt klinikken angående anbefaling om rektal bruk :p.

Uff, I dag var det ordentlig ubehagelig å sette Cyclogest?! Veldig sånn tørr følelse på vei inn, og at det var litt "stengt" oppi der liksom. Har meldt klinikken angående anbefaling om rektal bruk :p.
Åhh ja sånn har jeg også opplevd. Jeg fikk den nesten ikke inni da det var sånn. Mesteparten kom ut igjen. En halvoppløst pille liksom. Så fortsatt formen på den da den kom. Jeg la meg godt på rygg i senga og dytta oppi igjen.

Litt vondt i korsryggen i dag og var støl i livmor imorges, men ikke lett å si om det er korona som tuller med kroppen, eller noe mer spennende... Håper ikke det ødelegger noe. Test idag 9dpo var blenda. Gir ikke opp ennå, men hadde håpet på en mysestrek! Nå skal jeg installere meg i sofaen og prøve å hvile vekk viruset kjappest mulig.
Masse god bedring! :Heartred
Jeg håpet faktisk på en liten forkjølelse etter innsett, for har lest om så mange som har blitt gravid da!
Jepp, blir lettere koko i dette gamet :wacky:

@Frk.Fryd85 heia! Har du noen flere symptomer nå? :)
Nei :wideyed: Testdag i morgen, 14DPO, og strekene blir foreløpig sterkere. Googler meg jo ihjel, selv om legen sa jeg burde holde meg unna Google… Ingen eller lite med symptomer trenger ikke bety at alt håp er ute, heldigvis. Det er mantraet mitt om dagen :smiley-bounce012
Så spent på testen din! Hvordan er symptomjakten der om dagen?

Ble en helt ny verden når jeg fikk beskjed om at jeg kunne sette den vaginalt ELLER rektalt, alt etter hva jeg var mest komfortabel med. Null griseri og så mye enklere å sette den rektalt.

Har du en diagnose som tilsier at du skal ta alt dette eller prøver bare klinikken forskjellig?:) Vo tester I kveld, gruer meg!
Er bare klinikken som tester siden jeg hadde 2 mislykka sist og når vi prøvde alt dette så satt spiren og jeg fikk en jente … Denne gang prøvde vi det fra begynnelsen så langt ett negativt forsøk. Nå ruger jeg på ett egg men tror ikke det skader prøve heller..

Nei :wideyed: Testdag i morgen, 14DPO, og strekene blir foreløpig sterkere. Googler meg jo ihjel, selv om legen sa jeg burde holde meg unna Google… Ingen eller lite med symptomer trenger ikke bety at alt håp er ute, heldigvis. Det er mantraet mitt om dagen :smiley-bounce012
Gratulerer

Ser at det er mange som skriver det! Huffameg, dårlige odds for meg da som har en million symptomer, haha! Fortsatt kvalme, murringer/smerter(var dessverre myye sterker i går, så redd jeg har mistet noe), Kald og varm litt om hverandre og stikkinger i nipplene. Spent på å se om det kun er medisiner som fucker med meg!:arghh:

Å sette rektalt er virkelig det største life-hacket jeg har fått i IVF-verden :laughing002
Ble en helt ny verden når jeg fikk beskjed om at jeg kunne sette den vaginalt ELLER rektalt, alt etter hva jeg var mest komfortabel med. Null griseri og så mye enklere å sette den rektalt.
Og klinikken dere sa at det ikke var noe forskjell i opptak? Jeg har styrt syklus, så har ingen naturlig progresteron, så redd for å ødelegge noe!

Og klinikken dere sa at det ikke var noe forskjell i opptak? Jeg har styrt syklus, så har ingen naturlig progresteron, så redd for å ødelegge noe!
Opptaket er nesten bedre da det ikke kommer ut igjen. Dette er anbefalt fra behandlende lege på en av de mest annerkjente klinikkene i DK :)
På alle mine fryseforsøk i styrt syklus hadde jeg 1 crinone morgen, 2 cyclogest rektalt midt på dagen og en crinone på kveld:)

Står også på Apotek 1 sin side at den kan tas både vaginalt og rektalt :)

Vedlegg

• Screenshot_2023-11-28-13-41-26-50_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    Screenshot_2023-11-28-13-41-26-50_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    338,9 KB · Visninger: 65
Ja nå tror jeg at jeg også måker Cyclogest oppi stumpen i kveld. Jeg blir gal av dette griseriet. Jeg har naturlig syklus sånn at det burde jo være noe egenproduksjon også. Man tar jo opp alt mulig i stikkpilleform oppi der. Logisk at det funker å bruke Cyclogest sånn også.

Back
Topp