Hurra!! Gratulerer så myeNy CB-test i dag som viser 2-3 uker så da er det økning i HCG. Så du kan sette meg på gravid![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra!! Gratulerer så myeNy CB-test i dag som viser 2-3 uker så da er det økning i HCG. Så du kan sette meg på gravid![]()
Så flott!! Gratulerer!!Ny CB-test i dag som viser 2-3 uker så da er det økning i HCG. Så du kan sette meg på gravid![]()
Takk som spør! Jeg tok en ny test i morges, den var bittelitt sterkere enn gårsdagen, men fortsatt ikke knallsterk. Så det er håp.Hvordan går det med deg @Aleneprøver ? Har du testet mer idag?
Jeg skjønner veldig godt tankene dine. Er selv veldig lei meg for at jeg aldri kommer til å oppleve den gleden som en positiv test kan være når man ikke har en historikk med positive tester som ikke ble noe... Man får ta en dag om gangenTakk som spør! Jeg tok en ny test i morges, den var bittelitt sterkere enn gårsdagen, men fortsatt ikke knallsterk. Så det er håp.
Men er litt avventende, greier ikke helt slappe av og tenke at "nå er jeg gravid og det kommer sikkert til å gå". Offisiell testdag og blodprøve i morgen, og håper at jeg da får svar på om det er liv laga eller ei - tenker jo at med sent utslag på test så kan jo nivået være lavt. Er litt sjalu på alle de som går inn i gravid og glad-modus så fort de ser en positiv test!
Her er testene for de tre siste dagene. Riktignok langt over de fem minuttene som makesure sier man skal kaste dem etter Vis vedlegget 420253
TakkJeg skjønner veldig godt tankene dine. Er selv veldig lei meg for at jeg aldri kommer til å oppleve den gleden som en positiv test kan være når man ikke har en historikk med positive tester som ikke ble noe... Man får ta en dag om gangenDet er i hvert fall fin stigning på testene dine, spent på blodprøven! Angående exu så har jeg erfart lette ensidige smerter uten at det har vært det, og heldigvis sitter de aller fleste graviditeter på riktig sted. Men det er klart lurt å være obs på det. Oppdatere gjerne hvordan det gikk med blodprøven!
![]()
Åh, sender en stor klem!!TakkJeg er jo åpenbart litt frynsete, her jeg nå spontant begynte å gråte på kontoret når jeg leste posten din. Huff!
Skal oppdatere når jeg har hørt noe fra riksen!
Sender masse klemmerTakkJeg er jo åpenbart litt frynsete, her jeg nå spontant begynte å gråte på kontoret når jeg leste posten din. Huff!
Lykke til å go klem til degTakkJeg er jo åpenbart litt frynsete, her jeg nå spontant begynte å gråte på kontoret når jeg leste posten din. Huff!

Å, kjenner meg sånn igjenTakkJeg er jo åpenbart litt frynsete, her jeg nå spontant begynte å gråte på kontoret når jeg leste posten din. Huff!
Sender deg også en god klem!

GratuleraTakk for omtanken alle sammen!
Fått svar på blodprøve, og hcg er 132, så da tenker at jeg skal tenke at dette faktisk kan gå! Sett meg gjerne på gravid @Statistikern
Snakket med sykepleier om smertene på siden, og hun mente at så lenge det ikke økte veldig i intensitet eller jeg fikk blødninger, var det ingenting å bekymre seg for.
Åh så flott!! Gratulerer!Takk for omtanken alle sammen!
Fått svar på blodprøve, og hcg er 132, så da skal jeg tenke at dette faktisk kan gå! Sett meg gjerne på gravid @Statistikern
Snakket med sykepleier om smertene på siden, og hun mente at så lenge det ikke økte veldig i intensitet eller jeg fikk blødninger, var det ingenting å bekymre seg for.
Det er så stor variasjon i hvor godt hcg nivået vises i urin altså!For å spekulere litt så tror jeg nok at det er kontraindikert fordi det å tilføre progesteron kan holde på en graviditet som har gått til grunne. Det er altså ikke selve grunnen til MAen, hvis du skjønner. Men, dette hadde kanskje gitt mer mening hvis det var SA de snakket om, siden en MA jo holdes igjen uansett.. Du får høre hva legen sier. Men fint at du får litt støttemedisiner!Fikk beskjed om at jeg får cyclogest og Albyl-e, men ser at missed abortion står som kontraindikasjon på cyclogest?? Og jeg hadde jo MA i august? Noen som har innsikt i dette?
Skjønner! Ja, det du sier gir meningFor å spekulere litt så tror jeg nok at det er kontraindikert fordi det å tilføre progesteron kan holde på en graviditet som har gått til grunne. Det er altså ikke selve grunnen til MAen, hvis du skjønner. Men, dette hadde kanskje gitt mer mening hvis det var SA de snakket om, siden en MA jo holdes igjen uansett.. Du får høre hva legen sier. Men fint at du får litt støttemedisiner!
ja begge er vanlig å gi for å øke sjanser for å beholde. Abyl skal hjelpe på stimulering av livmor slik at egge fester seg.Skjønner! Ja, det du sier gir mening. Det virker jo å være noe helt vanlig å gi mange gravide, så.