November 2023

Jeg kan fjernes fra lista Setter meg opp på ny månedsliste når jeg har hatt videokonsultasjon og vet mer om tida framover.

Melder meg inn her.

Balderina - 36 - B1 - St. Olavs - FER#2 av ICSI/TESA#1 - Cyclogest

Har ikke fått snakket med klinikken enda, men håper vi rekker innsett i november. Fikk positiv test etter første innsett, men testene mine blir bare svakere og svakere. Digital test viser fortsatt 1-2 i dag. Har aldri vært gravid før så er spent på hvordan kroppen reagerer. Håper jeg får mensen snart. Vil bare bli ferdig med denne runden så fort som mulig.

Melder meg inn her.

Balderina - 36 - B1 - St. Olavs - FER#2 av ICSI/TESA#1 - Cyclogest

Har ikke fått snakket med klinikken enda, men håper vi rekker innsett i november. Fikk positiv test etter første innsett, men testene mine blir bare svakere og svakere. Digital test viser fortsatt 1-2 i dag. Har aldri vært gravid før så er spent på hvordan kroppen reagerer. Håper jeg får mensen snart. Vil bare bli ferdig med denne runden så fort som mulig.
Så vondt at det ikke gikk veien ❤️ Jeg håper at kroppen ordner opp kjapt og at dere rekker innsett som ønsket.

Hei. Nå føler jeg meg sååå dum. Sjekket resepten og der står det at jeg skal ha 2 penner med menopur 1200. Men jeg skal jo ha 150 hver dag i 8 dager, som i mitt hode vil bli 1200. Er det ikke da dumt å skulle hente ut 2 stk, eller er det noe jeg misforstår her .. :p Ja, det nærmer seg første forsøk og jeg begynner å stresse litt. Må få bestilt medisiner

Hei. Nå føler jeg meg sååå dum. Sjekket resepten og der står det at jeg skal ha 2 penner med menopur 1200. Men jeg skal jo ha 150 hver dag i 8 dager, som i mitt hode vil bli 1200. Er det ikke da dumt å skulle hente ut 2 stk, eller er det noe jeg misforstår her .. :p Ja, det nærmer seg første forsøk og jeg begynner å stresse litt. Må få bestilt medisiner
Har du kontroll på den sjuende eller åttende dagen kanskje? Om så ville jeg bare kjøpt en i første omgang, og så ventet på videre plan etter kontroll? Men det kommer jo an på om det er lett for deg å hente ut nye medisiner da, om du får tak i det på dagen eller ei.

Har du kontroll på den sjuende eller åttende dagen kanskje? Om så ville jeg bare kjøpt en i første omgang, og så ventet på videre plan etter kontroll? Men det kommer jo an på om det er lett for deg å hente ut nye medisiner da, om du får tak i det på dagen eller ei.
Skal ned på 9ende dagen :) kan kanskje bestille. Apoteket kan kanskje sende tilbake hvis jeg ikke henter ut?

Skal ned på 9ende dagen :) kan kanskje bestille. Apoteket kan kanskje sende tilbake hvis jeg ikke henter ut?
Apoteket kan sende tilbake om du ikke bruker. Men skal du ned til klinikken har de alltid et apotek de samarbeider med som har de vanligste medisinene deres inne. Hør med klinikken

OK. Lykke til videre ❤️
Takk! Jordmor sier vi skal være glade for at vi ble spontant gravide, og at det lover godt for IVF, selv om jeg mistet. Krysser fingrene og prøver å tenke positivt midt i alle følelsene

Var på uttak i dag. Seks egg ut, det er en forbedring fra tidligere forsøk…. Så nå kommer de uutholdelige dagene med venting på om det blir noen embryo, og eventuelt en positiv graviditetstest om noen uker❤️
Gratulerer med god fangst! Krysser fingrene for at det går bra videre!

Ja kanskje det blir mer rett, bare tenkte siden jeg starter på medisinen nå i november at det ble riktig å melde meg inn her:bag:
Absolut!! Mente ikke at det var noe feil å melde det inn her, bare at det kanskje er mer liv i neste gruppe når du kommer deg til testing osv. Har lagt deg til i listen :) Spennende med første fryseforsøk!

Mensen! Endelig kom den med dunder og brak. Jeg har temmelig vondt, men er fornøyd med at den kom nå. Da er vi i gang med å vente på eggløsning og tid for innsett. Jeg får vel innsett helt i slutten av måneden vil jeg tro. Så jeg blir en av de som holder liv i gruppa litt utover desember sikkert. :biggrin

Uttak overstått! Ble seks egg ut, som jo er tredobbelt som mange som sist, og det er jeg fornøyd med. Så nå er det over på den nervepirrende ventinga på å få vite hvor mange som har greid seg, om det blir innsett og om jeg får noe på frys. Fra forrige gang husker jeg at disse dagene gikk utrolig sakte!

Syntes før øvrig selve uttaket gikk ganske greit denne gangen også, med helt overkommerlige smerter. Merket at det sprengte litt når bedøvelsen ble satt, og kjente en litt stikkende smerte nå og da men ingen krise. Så nå har begge mine uttak gått veldig greit smertemessig, så selv om jeg ikke ønsker meg en runde til, så er det i alle fall ikke noe jeg gruer meg til om så.

Last edited:
Var på uttak i dag. Seks egg ut, det er en forbedring fra tidligere forsøk…. Så nå kommer de uutholdelige dagene med venting på om det blir noen embryo, og eventuelt en positiv graviditetstest om noen uker❤️
Uttak i dag og seks egg ut på meg også. Hvordan har det gått for deg, har du fått vite hvor mange/om noen har latt seg befrukte?

Back
Topp