November 2021

Her er de tre testene jeg har tatt. Skal ta en digital i morgen. Ovitrelle? Eller babystrek? Jeg hadde forventet meg at de ble sterkere…

Oi, disse strekene er vel for sterke til at det kan være Ovitrelle satt for 13 dager siden?! :wideyed: Jeg tror du er gravid!:joyful::joyful: Bare én måte å finne ut det på, det er å se om testene blir sterkere om en dag eller to! :woot: Iiii, spennende!

Oi, disse strekene er vel for sterke til at det kan være Ovitrelle satt for 13 dager siden?! :wideyed: Jeg tror du er gravid!:joyful::joyful: Bare én måte å finne ut det på, det er å se om testene blir sterkere om en dag eller to! :woot: Iiii, spennende!
Nå har jeg bare en digital igjen. Hvis den sier gravid i morgen så stoler jeg på det. Hvis ikke så kan jeg prøve igjen om noen dager. Har akkurat samme symptomer nå som jeg hadde da jeg ble gravid i 2014

Nå har jeg bare en digital igjen. Hvis den sier gravid i morgen så stoler jeg på det. Hvis ikke så kan jeg prøve igjen om noen dager. Har akkurat samme symptomer nå som jeg hadde da jeg ble gravid i 2014
Håper det er babystrek! :Heartred Oppdater oss på testen din i morgen :smiley-bounce012

Fikk oppdatering på eggene i dag. 7 av 9 befruktet, og 5 deler seg perfekt :smiley-angelic003. De 2 er fortsatt med videre. Tenk om vi får 4-5 blastoer, det ville vært så perfekt ❤

Fantastiske tall så langt!!! ❤️❤️❤️ Krysser alt for deres kjempere :smiley-angelic001

Skjønner det er der jeg gjør feil ja, tampong tar jeg også ganske sakte opp nemlig. :hilarious:

Ja, må kjøpe inn truseinnlegg i morgen. Er på truse to allerede, kan ikke fordra vått/fuktig undertøy. :wtf:

Hehe ja heldigvis så har jeg ei svigerinne som har vært gjennom det å sa det kom mye utv

Mildt sagt sjalu av at flere av dere allerede ruger og/eller tester :P

Sprøytedag 2 unnagjort og jeg er utålmodig!

Mildt sagt sjalu av at flere av dere allerede ruger og/eller tester :p

Sprøytedag 2 unnagjort og jeg er utålmodig!
Jeg også ❤️❤️❤️ Og jeg skal totalfrys og innsett i januar. Så det er leeeenge til.

Gravid sto det:love7 14 dager etter ovitrelle og 7 dager etter innsett. Kan nesten ikke tro jeg skal være så heldig at den sitter på første forsøk denne gangen og:cat:

Gravid sto det:love7 14 dager etter ovitrelle og 7 dager etter innsett. Kan nesten ikke tro jeg skal være så heldig at den sitter på første forsøk denne gangen og:cat:
Gratulerer! :love7 Skal jeg sette deg på gravid?

Jippi :love7 Gratulerer så mye :wav

Blir uttak på onsdag her, og forhåpentligvis innsett neste mandag! :smiley-angelic001

13 follikler, men tipper det er mange umodne inni der. Hadde egentlig håpet på å stimulere noen dager til. Men, nå får det bare briste eller bære. De var ikke så fornøyd med min megatykke slimhinne, men den får man liksom ikke gjort så mye med. Nå skjønner jeg jo hvorfor jeg blør så mye :hilarious:

Blir uttak på onsdag her, og forhåpentligvis innsett neste mandag! :smiley-angelic001

13 follikler, men tipper det er mange umodne inni der. Hadde egentlig håpet på å stimulere noen dager til. Men, nå får det bare briste eller bære. De var ikke så fornøyd med min megatykke slimhinne, men den får man liksom ikke gjort så mye med. Nå skjønner jeg jo hvorfor jeg blør så mye :hilarious:

Lykke til på onsdag ❤️❤️

Kjempemasse lykke til ❤️❤️❤️

Sprøytedag 3 bare her, men kjempesliten allerede.. Rumler fælt i magen av sprøytene syns jeg. Får håpe det roer seg litt ned. Spent på ultralyden fredag.

Så spennende! 13 er jo et godt tall, håper på mange modne.
Hvor tykk var din slimhinne? Har ikke ramlet over flere andre som opplever det, så ble litt nysgjerrig ❤

Sprøytedag 3 bare her, men kjempesliten allerede.. Rumler fælt i magen av sprøytene syns jeg. Får håpe det roer seg litt ned. Spent på ultralyden fredag.
Kjenner meg godt igjen...Håper det roer seg. Gruer meg til jeg starter. Blir sliten bare av tanken :hilarious:

Dag 3 på sprøyter nå.. kjenner det i kroppen allerede.. blir ei lang uke tror jeg. Morro å samkjøre det med anatomi og forplantning på skolen :D men UL på mandag så får vi se da.. om det er noe bedre den gangen her.. bare sjeleglad for å slippe synarela!

Back
Topp