November 2021

Stikker den opp slik jeg gjør med en tampong fort å rett opp. Også blir det truseinnlegg hele dagen, hver dag. Bedre å bytte de 3-4 dager dagen enn å må bytte truse flere ganger om dagen

Skjønner det er der jeg gjør feil ja, tampong tar jeg også ganske sakte opp nemlig. :hilarious:

Ja, må kjøpe inn truseinnlegg i morgen. Er på truse to allerede, kan ikke fordra vått/fuktig undertøy. :wtf:

Fikk oppdatering på eggene i dag. 7 av 9 befruktet, og 5 deler seg perfekt :smiley-angelic003. De 2 er fortsatt med videre. Tenk om vi får 4-5 blastoer, det ville vært så perfekt ❤

Fikk oppdatering på eggene i dag. 7 av 9 befruktet, og 5 deler seg perfekt :smiley-angelic003. De 2 er fortsatt med videre. Tenk om vi får 4-5 blastoer, det ville vært så perfekt ❤
Fantastisk :love7 Innsett blir på onsdag?

Så gode resultater så langt!! :woot:

Dette er virkelig deilig å lese ❤️❤️ Jeg krysser alle fingre for onsdag, og at de i banken må ligge en god stund ❤️❤️

Dette er virkelig deilig å lese ❤️❤️ Jeg krysser alle fingre for onsdag, og at de i banken må ligge en god stund ❤️❤️
Det hadde vært drømmen. En liten gjeng med eskimoer vi ikke visste hva vi skulle gjøre med. Samboer er optimistisk, og lurer på hva vi skal gjøre med alle (potensielle) blastoer. Hun mente vi burde finne noen som kunne bære de frem :hilarious: Jeg er mer realistisk, og tenker at vi har større sjanse for ett levende barn jo flere blastoer ❤

Det hadde vært drømmen. En liten gjeng med eskimoer vi ikke visste hva vi skulle gjøre med. Samboer er optimistisk, og lurer på hva vi skal gjøre med alle (potensielle) blastoer. Hun mente vi burde finne noen som kunne bære de frem :hilarious: Jeg er mer realistisk, og tenker at vi har større sjanse for ett levende barn jo flere blastoer ❤
Jeg har nok din tankegang her, når det gjelder eget forsøk. Litt enklere å være optimistisk og forsåvidt realistisk på andres vegne.

Men tenk for en luksus å ha embryoer til «overs». Lurer på hva jeg får meg til å gjøre med det, om jeg skulle være så heldig. ❤️ Hehe. Det er litt av noen tanker man skal gjennom ❤️

Jeg har nok din tankegang her, når det gjelder eget forsøk. Litt enklere å være optimistisk og forsåvidt realistisk på andres vegne.

Men tenk for en luksus å ha embryoer til «overs». Lurer på hva jeg får meg til å gjøre med det, om jeg skulle være så heldig. ❤️ Hehe. Det er litt av noen tanker man skal gjennom ❤️
Ja, det hadde virkelig vært et luksusproblem. Kunne gjerne tenkt meg to til, men tror verken kropp eller hode klarer mer enn en til, dessverre ❤

Test test test :smiley-bounce016

Tør ikke :hilarious::hilarious: Livredd for negativ test, ooorker ikkeee!!:dead::hilarious:

Altså! Jeg har testetrang FØR tilbakesetting av blasto :hilarious: Trodde det skulle bli lettere for hver gang, men det blir bare verre. Når skal du starte testinga? ❤

Haha, enig, blir bare verre og verre!:hungover: Jeg tenkte å vente til tirsdag egentlig, én uke etter innsett. Det er hvertfall planen..:angelic:

Av en eller annen grunn så kjenner jeg at jeg vil vente så lenge som mulig før jeg tester meg, tror det er fordi jeg er så redd for å bli skuffet nok en gang. Noe jeg har en følelse på at jeg vil bli. Jeg bestilte tester på nettet i går, så spørs om jeg ryker på en test så fort de kommer i posten. Ellers vil jeg prøve å vente til tidligst søndag om en uke før jeg tester meg. Jeg har offisiell testdato 17/11

Kjenner meg så godt igjen! Blir liksom stadig dratt mellom det at jeg vil vite og ikke vite!:wacky: Jeg har testdato 18/11, 16 dager etter innsett. Men vil gjerne vite det liiiiitt før.:angelic::angelic: Lykke til!!

Ja, det hadde virkelig vært et luksusproblem. Kunne gjerne tenkt meg to til, men tror verken kropp eller hode klarer mer enn en til, dessverre ❤
Jeg er veldig klar på at jeg bare vil ha to barn. Mannen min er enig, men ville sikkert latt seg overtale til tre om jeg ville det. Men når man står der med et evt embryo til overs. Så vet jeg ikke hvordan jeg stiller meg ❤️❤️

10 dpo..:angelic: Og nysgjerrigheten tok overhånd, haha! At det går an.. :wacky:

Men syns jeg skimter noe svaaaakt!:wideyed:
Kanskje det er noe som holder på å skje der inne!? :nailbiting: Håper :smiley-angelic001

20211104_154758.jpg

Jeg satt ovitrelle mandag for 13 dager siden og hadde uttak onsdagen og innsett mandag for 6 dager siden. Har hatt tre dager nå med svak positiv strek. Hvor lenge kan det være ovitrelle? Er så usikker på om det er rester av den eller positiv test. Spesielt siden den ikke har blitt sterkere… noen erfaringer?

Jeg satt ovitrelle mandag for 13 dager siden og hadde uttak onsdagen og innsett mandag for 6 dager siden. Har hatt tre dager nå med svak positiv strek. Hvor lenge kan det være ovitrelle? Er så usikker på om det er rester av den eller positiv test. Spesielt siden den ikke har blitt sterkere… noen erfaringer?
13 dager er leeeenge. Det er vel i følge bruksanvisningen MULIG at det kan være den, men jeg håper på graviditet :smiley-bounce016

Jeg hadde ingen strek igjen etter 10 dager, men dette er jo meg, kroppene er litt ulike....jeg håper for deg :Heartred

10 dpo..:angelic: Og nysgjerrigheten tok overhånd, haha! At det går an.. :wacky:

Men syns jeg skimter noe svaaaakt!:wideyed:
Kanskje det er noe som holder på å skje der inne!? :nailbiting: Håper :smiley-angelic001

Vis vedlegget 370555
Jeg ser noe der :woot: De testene det slår ut sent, selv om det skal være tidligtester!

Tør ikke :hilarious::hilarious: Livredd for negativ test, ooorker ikkeee!!:dead::hilarious:

Haha, enig, blir bare verre og verre!:hungover: Jeg tenkte å vente til tirsdag egentlig, én uke etter innsett. Det er hvertfall planen..:angelic:

Kjenner meg så godt igjen! Blir liksom stadig dratt mellom det at jeg vil vite og ikke vite!:wacky: Jeg har testdato 18/11, 16 dager etter innsett. Men vil gjerne vite det liiiiitt før.:angelic::angelic: Lykke til!!
Jeg skjønner ekstremt godt at du vil vite før! Da er det bare å teste ;):D lykke til :Heartred

Her er de tre testene jeg har tatt. Skal ta en digital i morgen. Ovitrelle? Eller babystrek? Jeg hadde forventet meg at de ble sterkere…

Vedlegg

• B8C1F34B-8385-45B6-A6EB-A41B93BB4E22.png
    B8C1F34B-8385-45B6-A6EB-A41B93BB4E22.png
    6,3 MB · Visninger: 115
Back
Topp