November 2021

Mensen kom sent i går, så da begynner jeg på sprøyte idag :)

300 IE menopur, blir kostbart om jeg må stimulere 18-20 dager som de andre gangene :p
Jeg stimulerte 11 dager med samme dose etter nedregulering (med mine gamle egg), så jeg blir overrasket om det blir så mange dager på deg som 18-20 :joyful:

Så utrolig morsomt å følge med på alle dere her inne! Gratulerer til alle som ruger, og heia alle som stimulerer eller som forbereder kroppen på innsett!
:smiley-bounce016:smiley-bounce016

Så utrolig morsomt å følge med på alle dere her inne! Gratulerer til alle som ruger, og heia alle som stimulerer eller som forbereder kroppen på innsett!
:smiley-bounce016:smiley-bounce016
Helt enig ❤️❤️❤️ Heier masse på dere og håper på alt for mange augustbarn i 2022 :dummy::dummy1:

Første sprøyte satt :) Kontroll neste fredag. Antar/håper uttak blir rundt fredag 19/11, da dyrker de til blasto :)

Åh.. Flere som begynner å kjenne på testetrangen eller?:hilarious: Er 9 dpo i dag (4dp5dt). Tiden går så saaakteeee!:hungover:

Jeg har fremdeles kraftig mens :wideyed: Dag 6med kraftige blødninger, vanligvis er det bare et par dager med kraftige blødninger og hele greia er over på 4 dager. Særdeles uvant til meg å være, hvordan skal slimhinna få bygd seg opp når den fremdeles brytes ned? :arghh:

Kan ikke huske å ha hatt lengre mens under de forrige rundene, noen som har vært borti det?

Last edited:
Åh.. Flere som begynner å kjenne på testetrangen eller?:hilarious: Er 9 dpo i dag (4dp5dt). Tiden går så saaakteeee!:hungover:
Ja, og jeg har ikke hatt uttak enda :hilarious::hilarious: Gleder meg veldig til å se noen tester her inne!

Jeg har fremdeles kraftig mens :wideyed: Dag 6med kraftige blødninger, vanligvis er det bare et par dager med kraftige blødninger og hele greia er over på 4 dager. Særdeles uvant til meg å være, hvordan skal slimhinna få bygd seg opp når den fremdeles brytes ned? :arghh:

Kan ikke huske å ha hatt lengre mens under de forrige rundene, noen som har vært borti det?
Nei, aldri opplevd o_O Får alltid kortere mens når jeg stimulerer. Satser på at slimhinnen din vokser i rekordfart!

Nei, aldri opplevd o_O Får alltid kortere mens når jeg stimulerer. Satser på at slimhinnen din vokser i rekordfart!
Det har vært min erfaring og. Sjekka de to forrige rundene, hadde UL på dag 8 på begge to, og begge viste tykk og fin slimhinne. Masse EL-slim hadde jeg visst bemerket meg på den første og. Mens nå er det bare masse blod o_O Alt har vært litt off etter de coronavaksinene...

Kanskje like greit å skru ned håpet om innsett denne runden og heller håpe på fine egg som kan flytte inn neste måned :eek:

Altså! Jeg har testetrang FØR tilbakesetting av blasto :hilarious: Trodde det skulle bli lettere for hver gang, men det blir bare verre. Når skal du starte testinga? ❤

Av en eller annen grunn så kjenner jeg at jeg vil vente så lenge som mulig før jeg tester meg, tror det er fordi jeg er så redd for å bli skuffet nok en gang. Noe jeg har en følelse på at jeg vil bli. Jeg bestilte tester på nettet i går, så spørs om jeg ryker på en test så fort de kommer i posten. Ellers vil jeg prøve å vente til tidligst søndag om en uke før jeg tester meg. Jeg har offisiell testdato 17/11

Satt første dose cyclogest i dag. Syns de er vanskelig å sette. Snurret liksom rundt og ble liggende på tvers denne gangen. :wideyed:

Det har vært min erfaring og. Sjekka de to forrige rundene, hadde UL på dag 8 på begge to, og begge viste tykk og fin slimhinne. Masse EL-slim hadde jeg visst bemerket meg på den første og. Mens nå er det bare masse blod o_O Alt har vært litt off etter de coronavaksinene...

Kanskje like greit å skru ned håpet om innsett denne runden og heller håpe på fine egg som kan flytte inn neste måned :eek:
Fine egg er jo tross alt det viktigste! Men jeg har fortsatt troen på at slimhinnen din klarer å bygge seg opp :happy: Når skal du ha kontroll?

Satt første dose cyclogest i dag. Syns de er vanskelig å sette. Snurret liksom rundt og ble liggende på tvers denne gangen. :wideyed:
Jeg pleier å stikke den opp ganske kjapt, da er det mindre sannsynlig at den kommer på «avveie» :hilarious:

Men hvordan holder du pillen? Med to fingre eller liksom dytte den opp med en? :shy:
Jeg setter langfingeren under pillen, i den lille gropen. Så bare dytter jeg den fort så langt opp jeg klarer med fingeren :happy:

Jeg setter langfingeren under pillen, i den lille gropen. Så bare dytter jeg den fort så langt opp jeg klarer med fingeren :happy:

Ok, det er samme jeg gjorde, bortsett fra at jeg gjorde det sakte. Da skal jeg prøve å gjøre det raskere, takk for tips :p

Stikker den opp slik jeg gjør med en tampong fort å rett opp. Også blir det truseinnlegg hele dagen, hver dag. Bedre å bytte de 3-4 dager dagen enn å må bytte truse flere ganger om dagen

Back
Topp