November 2021

Da kom mensen.. men har sendt tre mld i crypho de ikke har svart på.. men antar jeg bare skal begynne dag 2 med sprøyter..? Eller hva tenker dere? Sendte melding til de 13/10 og 2/11 uten at de er lest eller svart.. :/

Du skal starte som avtalt uansett. Dette fikk vi tydelig beskjed om fra Porsgrunn. Forhåpentligvis svarer de snart :)

Last edited:
Da gjør jeg det ☺️ det blir spennende å se denne gangen

Plutselig var jeg her! Skulle bare innom Spiren for å høre om de kunne hente eggene vi har på frys på St Olavs, men da det kunne drøye såpass lenge i tid og jeg tilfeldigvis var på dag 2, så ble det plutselig en ny runde stimulering! :wideyed:

Laufey - 33 - Barn nr 2 - Spiren - Stimuleringsrunde 3 - Bemfola og fyremadel- oppstart stimulering 02.11

Last edited:
Plutselig var jeg her! Skulle bare innom Spiren for å høre om de kunne hente eggene vi har på frys på St Olavs, men da det kunne drøye såpass lenge i tid og jeg tilfeldigvis var på dag 2, så ble det plutselig en ny runde stimulering! :wideyed:

Laufey - Alder - Barn nr 2 - Spiren - Stimuleringsrunde 3 - Bemfola og fyremadel- oppstart stimulering 02.11
Så deilig med rask oppstart! Krysser fingrene for positiv test om noen uker :D

Så deilig med rask oppstart! Krysser fingrene for positiv test om noen uker :D
Det hadde vært så deilig :smiley-angelic001
Spennende å være tilbake her da, mange nye fjes! Jeg må lese meg opp og bli kjent :hello

Hjelp. Dere som har vært gjennom noen runder. Er det greit å ha sex når man tar cyclogest ? Klarer ikke å gå 3 uker til uten sex har måttet gått 3 uker til nå pga soppinfeksjon + mannen var på jobb borte en uke.

Hjelp. Dere som har vært gjennom noen runder. Er det greit å ha sex når man tar cyclogest ? Klarer ikke å gå 3 uker til uten sex har måttet gått 3 uker til nå pga soppinfeksjon + mannen var på jobb borte en uke.
Det er ikke forbudt, nei. Selv om jeg personlig blir ikke veldig tent av hvit gugge og overhormonell kropp, men vi er heldigvis forskjellig ❤️❤️

Hei dere :happy:
Jeg melder meg også på her. Har tidl hatt 4 mislykkede IUI. Uforklarlig infertilitet. Jeg hadde min første IVF i mai 2021 og var da med i mai-tråden. Dessverre negativt forsøk og ingen overlevde til blastocyst.

Det er mye å forholde seg til første gangen man går gjennom IVF og jeg følte derfor for å ha en forumpause neste gang for å ha mest mulig ro. Neste IVF var i september, negativt forsøk, men var veldig heldig og fikk tre blastocyster på frys :smiley-bounce022 Som er en kjempelettelse for det er så fint å tenke på at jeg slipper stimulering neste gang og bare kan møte opp for egginnsett (pluss ta utrogestan). Så nå melder jeg meg inn her i november-tråden for mitt første fryseforsøk i naturlig syklus :joyful:

Blir veldig spennende å følge med på alle sammen :happy: Krysser fingrene for en drøss med positive tester :woot:

TanteSofie - 28 - B1 - UNN - 1. FER etter 2. IVF - Utrogestan

Da starter jeg opp med bemfola og Letrozol idag. Spennende å se hvordan kroppen reagerer på det.. står ingenting om klokkeslett jeg skal ta Letrozol så da antar jeg at det går fint å ta den samtidig som bemfola :D

Mensen kom sent i går, så da begynner jeg på sprøyte idag :)

300 IE menopur, blir kostbart om jeg må stimulere 18-20 dager som de andre gangene :P

Da starter jeg opp med bemfola og Letrozol idag. Spennende å se hvordan kroppen reagerer på det.. står ingenting om klokkeslett jeg skal ta Letrozol så da antar jeg at det går fint å ta den samtidig som bemfola :D

Har de sagt noe om hvorfor du skal ta femar også? Og hvilken dose/hvor lenge?

Greit med sex, bare litt gris :)

Takk tar morgen å kveld, så da er der kjekt å kan ha det på kvelden før man setter den

Ja lurt det. Tror ikke vi hadde sex de ukene etter frys, men vi kan også gå lenge uten at det nødvendigvis er noe galt det også :)

Hei dere :happy:
Jeg melder meg også på her. Har tidl hatt 4 mislykkede IUI. Uforklarlig infertilitet. Jeg hadde min første IVF i mai 2021 og var da med i mai-tråden. Dessverre negativt forsøk og ingen overlevde til blastocyst.

Det er mye å forholde seg til første gangen man går gjennom IVF og jeg følte derfor for å ha en forumpause neste gang for å ha mest mulig ro. Neste IVF var i september, negativt forsøk, men var veldig heldig og fikk tre blastocyster på frys :smiley-bounce022 Som er en kjempelettelse for det er så fint å tenke på at jeg slipper stimulering neste gang og bare kan møte opp for egginnsett (pluss ta utrogestan). Så nå melder jeg meg inn her i november-tråden for mitt første fryseforsøk i naturlig syklus :joyful:

Blir veldig spennende å følge med på alle sammen :happy: Krysser fingrene for en drøss med positive tester :woot:

TanteSofie - 28 - B1 - UNN - 1. FER etter 2. IVF - Utrogestan
Så herlig med tre blastoer på frys! :love2 Håper november blir din måned!

Deilig å være i gang! :D Lykke til denne runden!

Mensen kom sent i går, så da begynner jeg på sprøyte idag :)

300 IE menopur, blir kostbart om jeg må stimulere 18-20 dager som de andre gangene :p
Endelig! :love2 Får håpe du slipper å stimulere så lenge!

Back
Topp