November 2021

Takk :)
Det er den morgenkaffen som jeg hovedsaklig drikker, så jeg drikke ikke så mye. Er værre med cola. Men har sluttet helt de andre gangene jeg har hatt innsett, men nå lurer jeg på om jeg skal prøve å kose meg litt mer og drikke den kaffen om morgenen uansett.
Men kanskje jeg skal teste ut den koffeinfri colaen, det var et godt tips :)
Jeg tror nok ikke morgenkaffe og en cola om dagen gjør noe særlig skade. Enorme mengder koffein er jo ikke bra uansett, men man må jo få lov til å kose seg litt. Blir tungt om man skal legge om hele livet i denne prosessen som kan ta eviglang tid o_O

Takk for svar :) Jeg har de siste gangene holdt meg helt unna, men jeg tenker jo på om det er sååå farlig. Og på på skjemaet jeg fikk med meg fra St. Olav i går så står det jo at jeg skal leve normalt frem til eventuell positivtest.
Jeg tenker også at en nedtrapping kan være lurt, så ikke kroppen får sjokk av å slutte brått :p
Har du begynt å teste deg?
Ja, har testet :happy: Fikk positiv test i går, så i går og i dag har jeg passet ennå bedre på inntaket :p

Gratulerer som ruger forresten!! :D:Heartred

Jeg tror nok ikke morgenkaffe og en cola om dagen gjør noe særlig skade. Enorme mengder koffein er jo ikke bra uansett, men man må jo få lov til å kose seg litt. Blir tungt om man skal legge om hele livet i denne prosessen som kan ta eviglang tid o_O
Ja, det er helt sant :) da drikker jeg morgenkaffen med god samvittighet:D

Da er jeg ruger Hadde insett i går. Det første egget de tinte, overlevde dessverre ikke, men nummer 2 var heldigvis veldig fint :) så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente i spenning.

Men ett spørsmål. Hva tenker dere om kaffe og cola f.eks i denne tiden? Dropper dere det eller lever dere som normalt ?

Gratulerer som ruger!! :D

Ville holdt meg innenfor det som er anbefalt for gravide etter innsett (eller fra sprøytestart). Jeg er innenfor anbefalingene uansett, så trenger ikke endre noe.

Det er veldig lite koffein i cola sammenlignet med kaffe, så hadde ikke bekymret meg over det :)

Nå er jeg på vei til St Olavs for innsett i morgen! Såå spent på å høre hvordan det har gått med de 6 eggene jeg fikk ut på tirsdag :)

Nå er jeg på vei til St Olavs for innsett i morgen! Såå spent på å høre hvordan det har gått med de 6 eggene jeg fikk ut på tirsdag :)
Åå, spennende! Masse lykke til i morgen :love7

Nå går snuta straks sørover for uttak i morgen. Prøver å dempe katastrofetankene om tidlig eggløsning og at jeg har mistet alle eggene :hilarious: Jeg er uansett klar som et egg for å få tømt eggstokkene, det murrer godt :happy:

Bringebær7 - 36 - B2 - St.Olav - uttak 3 - starter så fort mensen kommer ❤️

Fikk akkurat beskjed om at jeg får starte denne måneden. Jeg trodde jeg måtte vente til januar. Gleder meg til å joine dere.

Fikk akkurat beskjed om at jeg får starte denne måneden. Jeg trodde jeg måtte vente til januar. Gleder meg til å joine dere.
Åh, nå ble jeg glad på deres vegne :love7

Nå går snuta straks sørover for uttak i morgen. Prøver å dempe katastrofetankene om tidlig eggløsning og at jeg har mistet alle eggene :hilarious: Jeg er uansett klar som et egg for å få tømt eggstokkene, det murrer godt :happy:
Tror vi alle kjenner litt på de katastrofetankene :hilarious: Heldigvis liten sannsynlighet for at alle eggene er borte! Masse lykke til i morgen, venter spent på update :Heartred

Hurra! Velkommen inn hit :happy: Så deilig at du fikk starte opp nå før jul.

Gratulerer som ruger!! :D

Ville holdt meg innenfor det som er anbefalt for gravide etter innsett (eller fra sprøytestart). Jeg er innenfor anbefalingene uansett, så trenger ikke endre noe.

Det er veldig lite koffein i cola sammenlignet med kaffe, så hadde ikke bekymret meg over det :)
Takk :Heartred
Så lenge jeg kan ta den morgenkaffen så holder det masse for meg. Så da er det ikke noe problem :D

Da er jeg ruger Hadde insett i går. Det første egget de tinte, overlevde dessverre ikke, men nummer 2 var heldigvis veldig fint :) så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente i spenning.

Men ett spørsmål. Hva tenker dere om kaffe og cola f.eks i denne tiden? Dropper dere det eller lever dere som normalt ?

Drikker ikke kaffe, men drikker cola og lever som normalt :)

Har følt mensen skulle komme hele dagen, men nei… Håper den kommer imorgen, lei av å vente!

Har følt mensen skulle komme hele dagen, men nei… Håper den kommer imorgen, lei av å vente!
Da er vi to asså -,- kjenner jeg er liksom like før men neida! Hehe.. rart med det.. ene mnd sitter man å ber til alle makter om at den ikke skal komme men da man først vil ha den så er den treig som alt :P

Da er vi to asså -,- kjenner jeg er liksom like før men neida! Hehe.. rart med det.. ene mnd sitter man å ber til alle makter om at den ikke skal komme men da man først vil ha den så er den treig som alt :p
Hehe. Mensen er alltid litt lunefull. :p

Spennende! :) Hvis du skriver deg opp som på førstesiden, så legger jeg deg til på lista!

Er det blasto du har satt inn? Krysser fingrene for deg :love2
Satt inn blasto ja. På dag 5:-) jeg forsto ikke hør hva du mente med å skrive meg opp som på første siden? Er ny her og sliter allerede med å finne frem! :p

Back
Topp