November 2021

Gøy å være første ruger i gruppa!! :joyful: Syns alltid det er verst å være sist, og alle andre tester mens jeg bare såvidt har startet! :hilarious: Men ja.. jeg er spent selv! Skal hvertfall klare én uke, da er jeg 12 dpo! :rolleyes: Håper håper :Heartred

Gratulerer som ruger!

Hvordan regner man DPO? Fra eggløsningsdagen eller teller man antall dager embryoet er?

Gratulerer som ruger!

Hvordan regner man DPO? Fra eggløsningsdagen eller teller man antall dager embryoet er?
Dag for uttak = 0 DPO. Hvis det er en blastocyst fryses den på 5 DPO. Når de setter den inn igjen fortsetter du å telle fra 5 DPO :)
Nå må dere korrigere meg om jeg forklarte det
Tusen takk dere :love017

Og vet dere hva?!

Nå er jeg RUGER !! :chicken::Heartred :excited001:dance011

Føles veldig bra! Nå skal jeg kose meg og fokusere på positive tanker de neste ukene! 16(!!) dager til testdato, det skulle ikke vært lov! :hilarious: Får se hvor lenge jeg holder ut.. :angelic:

Yeeey! Gratulerer! :happy093.:Heartred :Heartred

Negativ test her 10 dpo (minimal sjanse etter femar og lite sex) så da blir det nok sprøyter til helgen :)

Dag for uttak = 0 DPO. Hvis det er en blastocyst fryses den på 5 DPO. Når de setter den inn igjen fortsetter du å telle fra 5 DPO :)
Nå må dere korrigere meg om jeg forklarte det

Ok, takk, det gir mening! :)

Venter bare på positiv test nå! Er så redd for å misse toppen at jeg har testet tre ganger i dag...enda jeg har så lang topp at det egentlig er umulig å misse den så lenge jeg tester hver morgen :hilarious:

Da fikk vi endelig beskjed om at mannen sine nye prøver va gode så da er alt klar til innsett om noen timer :happy093.

jeg va skikkelig forberedt på at dette innsettet ble avbrutt så ble utrolig glad når jeg fikk beskjeden. :happy093 Håper og tror at det er bra at jeg har hatt mer fokus på mannen sitt testresultat enn at jeg skal ha innsett. Men nå er jeg sååå klar for å bli ruger!

Da fikk vi endelig beskjed om at mannen sine nye prøver va gode så da er alt klar til innsett om noen timer :happy093.

jeg va skikkelig forberedt på at dette innsettet ble avbrutt så ble utrolig glad når jeg fikk beskjeden. :happy093 Håper og tror at det er bra at jeg har hatt mer fokus på mannen sitt testresultat enn at jeg skal ha innsett. Men nå er jeg sååå klar for å bli ruger!
Hurra! :smiley-bounce016 Snart ruger du!!

Så spennende! Lykke til :D Når skal du ha første kontroll?

Takk :love017 Regner med rundt dag 7? De har ikke tatt kontakt enda etter at jeg meldte inn mens i går. Starter jo bare uansett, da det er det jeg har fått beskjed om tidligere :angelic:

Jeg hører vel til her. Fikk satt inn ett egg på mandag. vi fikk ut 10 egg og nå er ett satt inn og resten på frys. Dette er et nå eller aldri forsøk for oss, da jeg har vært usikker på om jeg vil ha et til barn siden vi fikk vårt ivf-barn i 2014 etter første forsøk. Så om ikke jeg er gravid nå så blir det ikke noen flere forsøk på oss:-)

Positiv eggløsningstest i dag, så da håper jeg det blir innsett tirsdag eller onsdag. :woot:

Det var noe galt med de digitale testene, fikk feilmelding på 2 stykker selv om jeg vet det ikke var brukerfeil. Hadde ikke tid til å ta flere før jeg måtte dra hjemmefra, siden man må vente 8 minutter før man kan ta ny. Fikk mannen til å ta flere tester for meg, og han fikk først en med feilmelding, men test nummer 4 fungerte! Litt action på morgenen er fint, akkurat som at dette ikke er stressende nok fra før :hilarious: :hilarious:

Venter bare en å telefon fra legen nå :nailbiting:

Positiv eggløsningstest i dag, så da håper jeg det blir innsett tirsdag eller onsdag. :woot:

Det var noe galt med de digitale testene, fikk feilmelding på 2 stykker selv om jeg vet det ikke var brukerfeil. Hadde ikke tid til å ta flere før jeg måtte dra hjemmefra, siden man må vente 8 minutter før man kan ta ny. Fikk mannen til å ta flere tester for meg, og han fikk først en med feilmelding, men test nummer 4 fungerte! Litt action på morgenen er fint, akkurat som at dette ikke er stressende nok fra før :hilarious: :hilarious:

Huff, kan bli litt for mye action til tider :hilarious: Bra mannen fikk testet etter du hadde dratt og hurra for positiv eggløsningstest :woot:

Jeg hører vel til her. Fikk satt inn ett egg på mandag. vi fikk ut 10 egg og nå er ett satt inn og resten på frys. Dette er et nå eller aldri forsøk for oss, da jeg har vært usikker på om jeg vil ha et til barn siden vi fikk vårt ivf-barn i 2014 etter første forsøk. Så om ikke jeg er gravid nå så blir det ikke noen flere forsøk på oss:)
Spennende! :) Hvis du skriver deg opp som på førstesiden, så legger jeg deg til på lista!

Er det blasto du har satt inn? Krysser fingrene for deg :love2

Åhhh så spennende! Ikke lenge til du ruger nå! :woot::Heartred

Huff, kan bli litt for mye action til tider :hilarious: Bra mannen fikk testet etter du hadde dratt og hurra for positiv eggløsningstest :woot:

Ja, herregud. Stressnivået var litt høyt en stund der :hilarious:

Blir innsett tirsdag!! :woot:

Da er jeg ruger Hadde insett i går. Det første egget de tinte, overlevde dessverre ikke, men nummer 2 var heldigvis veldig fint :) så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente i spenning.

Men ett spørsmål. Hva tenker dere om kaffe og cola f.eks i denne tiden? Dropper dere det eller lever dere som normalt ?

Da er jeg ruger Hadde insett i går. Det første egget de tinte, overlevde dessverre ikke, men nummer 2 var heldigvis veldig fint :) så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente i spenning.

Men ett spørsmål. Hva tenker dere om kaffe og cola f.eks i denne tiden? Dropper dere det eller lever dere som normalt ?
Sniker bittelitt her, fordi jeg virkelig ELSKER kaffe og cola!!
Jeg sliter big time med å «slutte», men jeg har kuttet ned en god del etter innsett, men ikke på langt nær nok hvis man skal følge anbefalinger og råd. Foreløpig ser det greit ut (12 dpo)... Jeg har enormt dårlig samvittighet for det innimellom, men jeg håper innerst inne på at hvis jeg trapper ned nå, så blir det i hvertfall en reduksjon fra tidligere :hilarious:

Hurra! Gratulerer som ruger :angel8

Jeg elsker kaffe og trenger morgenkoppen min! Men jeg prøver å trappe litt ned under forsøk. Drikker kanskje to store kopper om dagen. Noen ganger mer, noen ganger mindre. Cola drikker jeg uansett ikke så mye av, men har hørt de har fått en koffeinfri variant som er god!

Sniker bittelitt her, fordi jeg virkelig ELSKER kaffe og cola!!
Jeg sliter big time med å «slutte», men jeg har kuttet ned en god del etter innsett, men ikke på langt nær nok hvis man skal følge anbefalinger og råd. Foreløpig ser det greit ut (12 dpo)... Jeg har enormt dårlig samvittighet for det innimellom, men jeg håper innerst inne på at hvis jeg trapper ned nå, så blir det i hvertfall en reduksjon fra tidligere :hilarious:
Takk for svar :) Jeg har de siste gangene holdt meg helt unna, men jeg tenker jo på om det er sååå farlig. Og på på skjemaet jeg fikk med meg fra St. Olav i går så står det jo at jeg skal leve normalt frem til eventuell positivtest.
Jeg tenker også at en nedtrapping kan være lurt, så ikke kroppen får sjokk av å slutte brått :P
Har du begynt å teste deg?

Hurra! Gratulerer som ruger :angel8

Jeg elsker kaffe og trenger morgenkoppen min! Men jeg prøver å trappe litt ned under forsøk. Drikker kanskje to store kopper om dagen. Noen ganger mer, noen ganger mindre. Cola drikker jeg uansett ikke så mye av, men har hørt de har fått en koffeinfri variant som er god!
Takk :)
Det er den morgenkaffen som jeg hovedsaklig drikker, så jeg drikke ikke så mye. Er værre med cola. Men har sluttet helt de andre gangene jeg har hatt innsett, men nå lurer jeg på om jeg skal prøve å kose meg litt mer og drikke den kaffen om morgenen uansett.
Men kanskje jeg skal teste ut den koffeinfri colaen, det var et godt tips :)

Back
Topp