Takk! Vi har prøvd over 4 år! Dette er den svakeste men eneste positive jeg har sett på over 5år! For en lykkefølelse! At den ikke klorer seg fast er ikke noe alternativJeg serGratulerer
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Vi har prøvd over 4 år! Dette er den svakeste men eneste positive jeg har sett på over 5år! For en lykkefølelse! At den ikke klorer seg fast er ikke noe alternativJeg serGratulerer
![]()
For en morgen 11dpo
Vis vedlegget 206884
Takk! Vi har prøvd over 4 år! Dette er den svakeste men eneste positive jeg har sett på over 5år! For en lykkefølelse! At den ikke klorer seg fast er ikke noe alternativ

!!!Møkkadag! Begynnte å blø mens jeg var på jobb i dag... Klarte ikke la være å gråte...! Omtrent ikke felt 1 tåre hele denne perioden,2 forsøk uten resultat nå..Knakk sammen på jobb...! Heldigvis var det kun 1 annen der,hun sendte meg hjem og overtok vakta mi..
Ligger på sofaen nå..føler meg helt tom..

Føler sånn med deg...Møkkadag! Begynnte å blø mens jeg var på jobb i dag... Klarte ikke la være å gråte...! Omtrent ikke felt 1 tåre hele denne perioden,2 forsøk uten resultat nå..Knakk sammen på jobb...! Heldigvis var det kun 1 annen der,hun sendte meg hjem og overtok vakta mi..
Ligger på sofaen nå..føler meg helt tom..
Sender deg en stor klem! Det er så kjedelig, skummelt og trist når det ikke går.. Ønsker deg en god helg nå, og at du får hvilt deg litt <3Takk jenter ❤
Har testdag i morgen.. Spotta såvidt onsdag og torsdag..Men i dag var det ingen tvil om at det er over tenker jeg...
Sender babystøv til deg og håper til det siste at dette bare er kroppen som tuller og at du likevel får positiv test i morgenTakk jenter ❤
Har testdag i morgen.. Spotta såvidt onsdag og torsdag..Men i dag var det ingen tvil om at det er over tenker jeg...
Klem til deg ❤❤❤ Uff,ja det føles så vondt... men det må vel bli vår tur..Føler sånn med deg...![]()
Tanta mi kom også i dag, om ikke så kraftig så er det garantert game over (neg test 15dpo)
Jeg klarer ikke gråte... men det gjør vondt langt inn i sjela...
Jeg kan ikke annet enn å sende deg masse trøsteklemmer.....![]()
Neste gang er det vår tur![]()
Ja det er nesten ikke til å tro! Venter enda på sterkere tester de satte inn to så er ekstra spent håper det kommer flere positive her inne snartHelt fantastisk!! Tror jeg forstår hvordan du har det!!!
Babylykke måtte den komme til deg om 9 mnd +
Fy søren så kvalm, liker ikke disse sprøytene altså!Kontroll i morgen, blir spennende!
![]()
7 dager med bemfola og 4 dager med orgalutran...Hvor lenge har du gått på sprøyter? Er det menopur du tar? Lykke til på kontroll![]()
Da er vi ganske likt i løypatre dager med orgalutran og seks med menopur, kontroll i morgen
Spennende!