November 2016

Flere som blir kvalm av sprøytene? 5. dag med bemfola i dag og 2.dag med orgalutran, og er så kvalm og uvel i dag :(

Jeg tar menopur og har vært veldig trøtt og hodepine. Første orgalutran i dag, den gikk fint :) Men du putter masse hormoner i kroppen, så det er ikke så rart :)

Takk! Vi har prøvd over 4 år! Dette er den svakeste men eneste positive jeg har sett på over 5år! For en lykkefølelse! At den ikke klorer seg fast er ikke noe alternativ

Helt fantastisk!! Tror jeg forstår hvordan du har det :happy::joyful::dummy1::dummy:!!!

Babylykke måtte den komme til deg om 9 mnd +

Møkkadag! Begynnte å blø mens jeg var på jobb i dag... Klarte ikke la være å gråte...! Omtrent ikke felt 1 tåre hele denne perioden,2 forsøk uten resultat nå..Knakk sammen på jobb...! Heldigvis var det kun 1 annen der,hun sendte meg hjem og overtok vakta mi..
Ligger på sofaen nå..føler meg helt tom..

Møkkadag! Begynnte å blø mens jeg var på jobb i dag... Klarte ikke la være å gråte...! Omtrent ikke felt 1 tåre hele denne perioden,2 forsøk uten resultat nå..Knakk sammen på jobb...! Heldigvis var det kun 1 annen der,hun sendte meg hjem og overtok vakta mi..

Føler med deg :Heartred:Heartred
Hvor mange DPO er du nå? Var dette en game-over type blødning eller kan det være håp om festeblødning? Håper i det lengste her! :Heartred

Føler sånn med deg... :(
Tanta mi kom også i dag, om ikke så kraftig så er det garantert game over (neg test 15dpo)
Jeg klarer ikke gråte... men det gjør vondt langt inn i sjela...
Jeg kan ikke annet enn å sende deg masse trøsteklemmer.....:(
Neste gang er det vår tur ❤️

Takk jenter ❤
Har testdag i morgen.. Spotta såvidt onsdag og torsdag..Men i dag var det ingen tvil om at det er over tenker jeg...

Takk jenter ❤
Har testdag i morgen.. Spotta såvidt onsdag og torsdag..Men i dag var det ingen tvil om at det er over tenker jeg...
Sender deg en stor klem! Det er så kjedelig, skummelt og trist når det ikke går.. Ønsker deg en god helg nå, og at du får hvilt deg litt <3

Takk jenter ❤
Sender babystøv til deg og håper til det siste at dette bare er kroppen som tuller og at du likevel får positiv test i morgen ❤️ Mirakler kan skje

Føler sånn med deg... :(
Tanta mi kom også i dag, om ikke så kraftig så er det garantert game over (neg test 15dpo)
Jeg klarer ikke gråte... men det gjør vondt langt inn i sjela...
Jeg kan ikke annet enn å sende deg masse trøsteklemmer.....:(
Neste gang er det vår tur ❤️
Klem til deg ❤❤❤ Uff,ja det føles så vondt... men det må vel bli vår tur..

Fy søren så kvalm, liker ikke disse sprøytene altså! :( Kontroll i morgen, blir spennende! :)

Back
Topp