November 2016

Bubbly

ønsker meg en liten skatt
Da starter jeg Novembergruppa siden jeg ikke finner den fra før :)

Jeg venter på en forsinket tante og om hun kommer nå så blir det uttak/innsett første uka i november.

Skal i gang med første forsøk på Fertilitetssenteret etter to negative forsøk hos Riksen. Pga laaang ventetid på Riksen valgte vi dermed å ta ett vente-forsøk privat. Gleder meg til å komme i gang! :) Måtte bare den hersens tanta komme snart (har testa neg på g-test).

Blir lang protokoll og ICSI slik som før.

Da slenger jeg meg inn her også :) :) siden jeg nå skal prøve frys i naturlig syklus kommer alt ann på om jeg får el og når så håper jeg kan bli her hele tiden, time will show!

Håper forresten så inderlig Bubbly at venteforsøket er det som skal til for at det blir terminspire ❤❤

Da slenger jeg meg inn her også :) :) siden jeg nå skal prøve frys i naturlig syklus kommer alt ann på om jeg får el og når så håper jeg kan bli her hele tiden, time will show!

Håper forresten så inderlig Bubbly at venteforsøket er det som skal til for at det blir terminspire ❤❤

Velkommen Trudelutten! :) <3
Og tusen takk for det. Håper at november blir vår mnd og jeg har veldig stor tro på fryseforsøk så her kan det skje ting :)

Bra initiativ Bubbly :D hopper inn her jeg og, uttak for forsøk nr tre beregnet til uke 47. Krysser fingrene for mange babyer fra novembertråden :)

Bra initiativ Bubbly :D hopper inn her jeg og, uttak for forsøk nr tre beregnet til uke 47. Krysser fingrene for mange babyer fra novembertråden :)

Herlig å se deg her og! :)
...Selvom jeg skulle ønske vi slapp å være i denne gruppa og heller termin-grupper istedetfor.
Men det gjør vi etterhvert.
November here we come :)

Jeg holder også til her nytt forsøk på 3 forsøket i Porsgrunn. Vi fikk ut 14 egg sist, 12 befruktet, 8 på frys. Men 6 falt fra da vi skulle ha innsett. Har 2 igjen på frys, men legen ville ha nytt fersk forsøk før vi prøver de to. Kjenner det er mye som surrer i hode denne gangen.

Jeg holder også til her nytt forsøk på 3 forsøket i Porsgrunn. Vi fikk ut 14 egg sist, 12 befruktet, 8 på frys. Men 6 falt fra da vi skulle ha innsett. Har 2 igjen på frys, men legen ville ha nytt fersk forsøk før vi prøver de to. Kjenner det er mye som surrer i hode denne gangen.
Velkommen CurlySue <3
Kjipt å gå igang med nytt ferskforsøk, men kanskje legen har en god plan? Og uansett godt å ha de to ekstra eggene på frys. Godt å vite du har flere sjanser. Men du skal ikke trenge det :) Du skal bli gravid nå :)

Hehe det er her de gamle traverne samles. Ser ikke ut som blasto innsett hjalp meg. Har begynt å blø. Skal kanskje teste imorgen, om jeg orker. Er ganske sikker på negativ resultat. Skal ha siste offentlige ferskforsøk på riksen med uttak i november. Blir hyggelig å følge dere her :)

Hehe det er her de gamle traverne samles. Ser ikke ut som blasto innsett hjalp meg. Har begynt å blø. Skal kanskje teste imorgen, om jeg orker. Er ganske sikker på negativ resultat. Skal ha siste offentlige ferskforsøk på riksen med uttak i november. Blir hyggelig å følge dere her :)

Velkommen :)
Ja, vi har vært med i karusellen en stund vi nå alle mann.
Har du testet i dag? Håper du fikk en hyggelig overraskelse i såfall :) man må ikke gi opp håpet <3
Hvor fikk du satt inn blasto? Var det venteforsøk mens du ventet på Riksen?

Velkommen :)
Ja, vi har vært med i karusellen en stund vi nå alle mann.
Har du testet i dag? Håper du fikk en hyggelig overraskelse i såfall :) man må ikke gi opp håpet <3
Hvor fikk du satt inn blasto? Var det venteforsøk mens du ventet på Riksen?

Takk Bubbly. Jeg testet idag tidlig og den var negativ. Har også begynt å blø nå. Nei kan jo ikke gi opp. Så er klar for ny ferskforsøk på riksen. Fikk satt inn blastocyst på fertilitetssenteret, der du skal ha forsøk nå:) Hadde venteforsøk der i juni, fikk 3 på frys. Alle sammen ble tatt opp nå i september for å dyrkes til blastocyst. Bare en av dem overlevde og ble satt inn.
Vet jo ikke hvor mange forsøk jeg må ha før jeg klarer å bli gravid.
Har du fått mensen bubbly? :)

Takk Bubbly. Jeg testet idag tidlig og den var negativ. Har også begynt å blø nå. Nei kan jo ikke gi opp. Så er klar for ny ferskforsøk på riksen. Fikk satt inn blastocyst på fertilitetssenteret, der du skal ha forsøk nå:) Hadde venteforsøk der i juni, fikk 3 på frys. Alle sammen ble tatt opp nå i september for å dyrkes til blastocyst. Bare en av dem overlevde og ble satt inn.
Vet jo ikke hvor mange forsøk jeg må ha før jeg klarer å bli gravid.
Har du fått mensen bubbly? :)

Det var synd at det ikke gikk med bladtocysten... Er tøft å få negativ test, og sender deg en stor klem...

Jeg har blitt gravid 2 av 6 innsett, men mistet tidlig/kjemisk. Så 20-25% sjans for graviditet ved hvert innsett treffer hvertfall meg veldig bra, og jeg tror derfor vi har sjanse alle mann selvom det tar tid og flere forsøk. En dag sitter den som ett skudd og blir hos oss :)

Ingen mensen enda dessverre. Ganske nøyaktig en uke forsinka nå, veldig frustrerende...

Hallo alle sammen, mange kjente her etterhvert ja :) jeg skal sansynligvis i gang med ferskforsøk nr 4 (3. offentlig) i Haugesund i slutten av november. Siste forsøk endte i MA i tidlig august, veldig kjipt men selv om det ikke varte var det bra å endelig bli gravid - første positiv test, på 6 insett!

Snakket med sykehuset i dag og de skulle prøve å snike meg inn tidligere men må ringe ved neste mens som er om 2 uker. Om ikke jeg er gravid nå da ved en mirakel?!

Lykke til alle man her, stå på og ikke mist troen :) :) :)

jeg kan nok melde meg inn her og, skal ha fryseforsøk.. forventet innsett i begynnelsen av nov hvis de 2 jeg har overlever opptining da!

Etter avbrutt forsøk og totalfrys på grunn av overstimulering nå i september, håper jeg inderlig på at kroppen er klar for ett fryseforsøk i November. Til tross for mange follikler ble det bare 5 egg ut og 2 egg som nådde helt frem til frys. Krysser fingrene for at det er gullegga og at November er måneden det er vår tur! :)

Etter avbrutt forsøk og totalfrys på grunn av overstimulering nå i september, håper jeg inderlig på at kroppen er klar for ett fryseforsøk i November. Til tross for mange follikler ble det bare 5 egg ut og 2 egg som nådde helt frem til frys. Krysser fingrene for at det er gullegga og at November er måneden det er vår tur! :)
Nesten som hos mæ bare at de tok ut 17 egg men kun 2 I frys.. Så de må jo være gullegg! Vi trenger jo bare et :)

Da er TR meldt inn. Men jeg har ikke klart å gå ned i vekt. Mangler 7 kg :( får se hva de svarer. Jeg må virkelig skjerpe meg. Ingen god dag her. Jeg er lei meg og deppa. Vekta har jeg prøvd å få ned i mange år. Men det er tungt og vanskelig når man stadig vekk møter motgang. Det har vært turbulent for oss i flere år nå. Men oppsigelser, miste etter 1 forsøk OL. Men jeg har nå fått tilbake min jobb igjen :) Så begynner å gå vår vei igjen.

Da er TR meldt inn. Men jeg har ikke klart å gå ned i vekt. Mangler 7 kg :( får se hva de svarer. Jeg må virkelig skjerpe meg. Ingen god dag her. Jeg er lei meg og deppa. Vekta har jeg prøvd å få ned i mange år. Men det er tungt og vanskelig når man stadig vekk møter motgang. Det har vært turbulent for oss i flere år nå. Men oppsigelser, miste etter 1 forsøk OL. Men jeg har nå fått tilbake min jobb igjen :) Så begynner å gå vår vei igjen.
Uff, det skal ikke være lett. Ofte sånn at mye skjer samtidig. Håper de gir deg lov til å begynne selv med de ekstra kg. Lykke til.

Jeg sniker meg forsiktig inn her :). Skulle egentlig ha innsett i slutten av oktober i styrt syklus, men etter forsinket septembermens tipper jeg det blir i begynnelsen av nov.

Vi er da snart i gang med søskenforsøk. Må bruke opp den eneste på frys og håper det holder med det, ikke minst at det overlever " oppvåkningen " :joyful:.

Er så spent!

Vi prøver hjemme på denne el og. Få svømmere som er problemet her, så forventer ikke score, men den som intet våger intet vinner. Må forsøke i alle fall.

Testelageret er oppdatert. Testing er liksom det eneste gøye!
Progynova + cyclogest = huffenruff her i gården. Hva gjør man ikke for å få til en spire?!

For meg er kort regime i stimuleringen helt greit, ingen ekle bivirkninger å melde, men vi krysser fingrene for frys!

Akkurat avsluttet ammingen for å forbrede til forsøk....mamsen måtte gråte noen tårer..så sårt. Jeg elsker å amme....

Tiden er ikke på vår side, så vi har ikke luksusen å vente.

Til de som syntes de ikke fikk så mange " tellende" egg:
Fikk bare to tellende på andre forsøk: Ett inn på fersk som sover ved siden av meg, det andre ligger og sover på issengen sin :Heartred.

Skal bare ett til :flower.

Back
Topp