Normalt å date noen man er i slekt med?

ORIGINAL: vetlemeg

Eg har vært sammen med 4menningen min nokon år...[8|]

Fant ikkje ut det før etter me vart ilag da men, whatever liksom!..[:D][8D]
Søskenbarn e ekkelt, men utover det så, tja..

Er noko anna det, tykje eg. [;)] Å finne det ut ETTER man e blitt samen..
Men om dei går rundt og veit dei er i slekt og seier det til gud og kvar man liksom det syns eg e rart.. [8D]

ORIGINAL: Labambie

Jeg må rette litt på meg selv, jeg vet hvem min 4. mening er. Og, skal vi sjå, min morfar var søskenbarn med hennes farmor. Det er jo så langt uti at man må stable både hjernen og tunga for å få det med seg.

Altså, jeg kjenner mange av mine 3 og 4 menninger pga tette familiebånd, kommer fra et lite sted osv.. Man trenger nødvendigvis ikke gå så langt bak i ledda for å kjenne hverandre.. Det er liksom nok at min pappa og hans søskenbarn er gode venner, for at jeg skal kjenne min 3menning godt.. [:)]

[8|]Jeg har ingen problem med å date en 4 menning i alle fall... Kan godt være at jeg har gjort det også for alt jeg vet[8D][:D].
Min pappa har 68 søskenbarn... Og de har jo fått barn og barnebarn.. Pappa kjenner vel 20 av søskenbarna sine ,så det er ikke greit for meg å vite om noen er tre/firmenning av meg.
Date søskenbarn er (for meg) ekkelt ,men lenger ut i slekta enn det spiller det ingen rolle.

ORIGINAL: **Lykkerus**

Er ikkje meining å rakke ned på nokon her altså..
Veit jo at det finnes søskenbarn som gifter seg liksom...

Trodde ikke det var lov å gifte seg med søskenbarnet sitt,jeg...

ORIGINAL: splash

Da blir hun eventuelt 4menning til sine egne barn. [8D] Og nei, jeg synes ikke det er ekkelt. Søskenbarn derimot, er litt ekkelt....

ORIGINAL: Alive and kicking

ORIGINAL: **Lykkerus**

Er ikkje meining å rakke ned på nokon her altså..
Veit jo at det finnes søskenbarn som gifter seg liksom...

Trodde ikke det var lov å gifte seg med søskenbarnet sitt,jeg...

Veit om nokon som har gjort det her eg bur. [;)]

jeg vet om en som har 2 barn med 3-meningen sin[;)]de var sammen i 11 år.fam var ikke så glad for det i begynnelsen...mødrene til disse var jo kusiner,men det ble godtatt til slutt[:)]

Back
Topp