Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjemmelagd?
Det har jeg servert på et par barnebursdager.Vi har hatt dette i dag:
Vis vedlegget 119655
Helst![]()
Men den posen fra rema 1000 med en pose en pose med potetstappe oppi (gjør den tykkere) og no pølser eller no oppi er også enkelt og veldig godt
Men når jeg lager fra bunn er det poteter, gulrøtter, kålrot, selerirot, stangseleri, persillerot og løk, og høyrygg eller bog av okse![]()
Vi hadde grateng idag. Med grønnsaker, kjøtt og pasta i hvit saus med ost på toppen.
Trenger oppskrift/how to takk!![]()
Jeg bruker å ha stekt bacon oppi også. MmmmmmDele opp blomkål og skylle av i iskaldt vann.
Legg i kjele og ha fløte 2/3 opp og litt stekt løk.
La småkoke til mørt og smak til med salt og pepper.
Hel over i en ildfast form, ha ost oppå, og inn i ovnen på 200 grader til det bobler ordentlig langs kanten og osten begynner å bli gylden 15-20 minutter
Jeg har det heller ved siden av..Jeg bruker å ha stekt bacon oppi også. Mmmmmm
Hva slags grønnsaker og hva slags kjøtt bruker du?
Sodd
Spaghetti med kjøttsaus
Laksegryte med pasta
Stekt sei med hvit saus, poteter og råkost
Kjøttkaker i brun saus med poteter, grønnsaker og makaronistuing
Shepardspie
Biff stroganoff
![]()
Hvordan ble det mislykka? Hehe!Prøvde meg på shepherds pie en gang. D ble særdeles mislykka. Har du oppskrift?
Sodd er festmat*sikle*
Hvordan ble det mislykka? Hehe!vet ikke om jeg lager ordentlig shepherds pie da. Steker som oftest kjøttdeig sammen med det jeg har liggende av grønnsaker, har det i en ildfast form, lager potetmos og har over og så ost på toppen. Nå sist ble det kjøttdeig, hvitløk, paprika, mais, brokkoli, 1boks hakkede tomater, litt tomatpurre og litt creme fresh. Og så potetmos og ost. Har også bare stekt kjøttdeig, varma en pose frossne grønnsaker og laga potetmos fra pose. Da blir det veldig lettvindt.