Normal butikken

Ja. Billig. Barnetyggis kostet halle prisen. Hårspray koster 30kr mindre enn butikken. Deodoranten min koste 10kr mindre enn Rusta for eksempel. Og da er den enda dyrere andre steder. Mye andre gode kjøp og.
 
Vi drar dit for å kjøpe engelsk godteri ^^ Det blir i alle fall mye billigere enn å bestille på nett.
 
Synes det er spennende å gå og kikke der pga dem har mange varer som ikke er "ment" for det norske markedet. Jeg fant Milka sjokolade med karamell der f.eks. Den har jeg ikke smakt på nesten 15 år så det var et særdeles gledelig gjensyn :D
 
Synes det er ok priser.
 
Store pakker, de har ofte litt andre ting enn andre butikker, noe gøy, noe elendig kvalitet og noe veldig bra kvalitet. Og STORE pakker med sjampo, såpe, kremer etc
 
Handler all Shampo og hårkurer der, samt lørdagsgodteri til gutta
 
Vært innom en gang og virket billigere. Hvis man holder seg til det man vanligvis bruker, så blir det billigere. Men hvis man kjøper masse og mer enn man trenger bare fordi det er billig og øker forbruket, så kanskje det ikke blir så billig likevel? Her er den på kjøpesenteret, dvs man må enten betale parkering eller buss, og det koster jo også litt vs å kjøpe i nærheten. Men om man tar en stor handel av og til kanskje det er lurt?
 
Back
Topp