Normal butikken

Jeg synes det er mye bra og billig der :) veldig bra utvalg av diverse også :)
Kjøper ofte brillerens, vitaminer, hårpleie, litt godteri ;) tannbørste, tannkrem
 
Mye er billigere, noe ikke så veldig. Men noen eksempler:
minions plaster fra salvequick koster vel 16 der, har sett akkurat de samme til 35-46kr på dagligvarebutikkene.
En liten pakke møbelknotter fra clas olson kostet det samme som en stor pakke fra normal.
Støttebandasjer og skosåler var mye billigere enn jeg har kjøpt før, men aner ikke kvaliteten der.
Noe er nøyaktig samme merkene som andre steder, noe er andre merker, så kvaliteten kan jo variere innenfor samme varetype.
Sambo pleier å kjøpe monster drikke der, de er en krone eller to billigere enn ordinær pris i feks obs. Og så har de jo litt andre ting enn andre butikker og :)
 
Barberblader er ihvertfall billigere enn i dagligvarebutikkene.
 
Billigere enn både på båten, i Sverige og på tax free
 
balsamspray til barn koster 25 der mot 35 på rema feks.

Barberskum og blader er billigere.

Vi kjøper store flasker med neutral håndsåpe og dusjsåpe der.

Noe godteri er billigere.

Andre ting er normale priser
 
Synes det jevnt over er billigere, og så får du andre forpakningsstørrelser enn vanlig ettersom de henter inn store partier fra andre deler av Europa. (Altså varer som egentlig ikke er ment for det Norske markedet).
Husk å ha det i mente om du sammenligner priser :)
 
En del er billigere, noe et par kr bare og noe litt mer. Mens noe er likt :)
Deodoranter og såpe til mannen, kjøper vi en del av når vi er innom. Ganske mye billigere enn i butikken.
En del godis og er en del billigere.
 
Eg bruke nivea krem til ansikt, rund kvit krukke, den selges i større volum hos normal.
 
Synes det meste er billigere der. Kjempe glad for at vi endelig fikk en nærme oss. Gamle er som regel deodorant, Shampo, balsam, skyllemiddel, sminke( de få gangene jeg kjøper det) og sjenerelt ting vi trenger når vi er der.
 
Back
Topp