Norges kuleste hus???

synes det var et kult hus!!

Det lå bare på feil plass i Norge... ;-)

Kunne virkelig ikke tenkt meg det huset der! Ser ut som eierne har gjort alt de kan for å skille seg ut, ingen ting skulle være "standard";-) Nei, litt særegne ting er kult, men her har de gått langt over streken.

Tror dette er noe av det verste jeg har sett, noen sinne. Blir stresset av å se på bildene, hvordan i all verden møblerer man ett så kaotiskt hus? Og hva er greier med at de detaljene på gulv, vegger osv som ikke passer sammen i det heletatt?

Og det som slo meg på et ene soverommet, hva kan man bruke som gardin/parsienner/rullegardin ol? er ikke akuratt vanlige vinduer det der...

Og en ting til, jeg haaaater treverk, hadde sikkert brukt over 100tusen på maling om jeg skulle bodd der, hehe..  Nei, tror heller jeg hadde ville bodd på ett herberg, enn i det der.

hahaha, snodig hus! seriøst, det skriker jo "JA!VI HAR BRUKT ARKITEKT!OG NÅR VI FØRST SKULLE BRUKE EN, SÅ SKULLE VI GJØRE DET SKIIIIIKKELIG! 200%!SÅNN AT INGEN TVILER PÅ AT VI HAR BRUKT ARKITEKT! JUHUU!"

Ellerno. Det var et slitsomt hus, og ikke spesielt fint, nei. Men sikkert gøy å være på besøk der. hehe

syns det var skrekkelig..... Men det er jo godt vi har forskjellig smak her i verden! :)

det var norges RARESTE hus vil jeg si.selv omd et er helt tomt så er det likevel rotete om du skjønner.
hadde aldri takla å bo der..hadde blitt svimmel og irritert meg over alt "rotet"som egentlig ikke er der emoticon

Back
Topp