Norges kuleste hus???

Jeg syns det var dødsstilig!!

Skal bare bli veldig rik nå, så kan jeg kjøpe huset og leie inn hushjelp.. Er ikke så veldig glad i å tørke støv og vaske trapper..

Men kjempefint hus!!

Det bærer preg av å være bygd på sent åtti, tidlig nittitall. Ellers har man hatt stor inspirasjon i harry kjendisvillaer i Hollywood. Det må ha kostet flesk da det ble bygd, og idiotisk nok har man blåst hele budsjettet på kortvarig motedesign, i stedet for noe tidløst som kan la seg smelte inn i enhver trend-nykke. Sikkert hyggelig for eieren som elsket verket sitt og trolig har bodd der siden huset ble oppført, men kjipt nå som han forsøker å selge det.

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan det huset dær virker! 

nei huff...det likte jeg ikke i det hele tatt...

Uff, nei, det var grusomt! Godt smaken er som baken.

........ skrev:

synes huset var kjempe stilig jeg. Virkelig sitt eget særpreg, og det liker jeg.

Folk er jo alt for "standarisert" spør du meg. Man skal liksom ha det samme vanlige gamle kjedelige

Også er det jo mange folk som er liveredd for å skille seg ut ifra mengden.

Og så har du de som på død og liv MÅ skille seg ut noe så jævlig også.

Spesiellt var det, men litt for "fancy" og nymotens for meg :p

Jeg synes derimot prisen var overraskende lav :O

Alt for hummer og kanari for min del..

*Lillamumi* skrev:
Tror ikke jeg likte noe ved det huset jeg.

Godt smaken er som baken

*Lillamumi* skrev:
Tror ikke jeg likte noe ved det huset jeg.

Godt smaken er som baken

IsThaBeth skrev:

Det er milevis forskjell på å ville ha det "gamle kjedelige", og like det huset der, bare fordi det var annerledes. Selv har jeg ikke lyst på noe ferdighus, men jeg har virkelig ikke lyst på det huset der heller. For meg var det merkelige løsninger, det ser ut som det buer seg, noe jeg ikke kan fordra, trappene ser ut som de vil etterligne et surrealistisk maleri, mens badet oppe er som hvilken som helst annet bad på loftet. Hva som skjer med kjøkkenet aner jeg ikke, for jeg skjønner ikke om det er nedfelt en treplate i golvet, eller om det er kjøkkenbordet som har en krakk oppå seg. Ikke noe spennende preg over innredningen heller, og jeg synes ikke den passer inn i resten av huset. På mange av bildene tror jeg nesten jeg har kommet i kjelleren, med oppbevaringshyller for syltetøy. Og bruken av tre gjør meg helt svimmel. Soverommene, ikke noe spesielle, sjelløse. Peisen, med blå fliser, nei, nei, nei. Søyler, nei . Først nå legger jeg merke til at huset ikke er møblert. Det sier litt. Det er så rotete at en legger ikke merke til at møblene mangler. 

Signerer alt over.

for å si det slikt så er jeg utdanna som interiør konsulent, og mer rotette hus som det der har jeg aldri sett før.. Jeg ble rett og slett forvirra av det og ingenting hadde noe samenheng..bare rot.. nei likkte ikke det huset innvendigt.. ble for mye av dt gode, burde minska det ned me halvparten minst! det blir for mye inntrykk med en gang

for å si det slikt så er jeg utdanna som interiør konsulent, og mer rotette hus som det der har jeg aldri sett før.. Jeg ble rett og slett forvirra av det og ingenting hadde noe samenheng..bare rot.. nei likkte ikke det huset innvendigt.. ble for mye av dt gode, burde minska det ned me halvparten minst! det blir for mye inntrykk med en gang

Hehehehehe...morsomt å lese alle kommentarene.... :)

Trodde egentlig jeg var ganske A4, men dette huset likte jeg inmari godt...ihvertfall utifra de bildene jeg har sett....

Men som flere sier...smaken er som baken :)

Nei dette huset likte jeg ikke.
Det var ett forferdelig rotete hus og det faktisk uten møbler.
Jeg tror om jeg hadde måtte bo der så hadde jeg mått fått psykisk hjelp etter kort tid. Jeg følte stresse kom bare jeg så på bildene
Godt vi er forskjellige, og at det er noe på markedet for de fleste.

Ikke min stil i det hele tatt,for å si det mildt... Du skal ha en overhengende lyst til å vaske og å pusse vinduer for å trives der tror jeg.. Mitt drømmehus har ikke en eneste trapp,og ingen merkelige kroker og vinkler.
Artig hus å se da - så vet jeg i alle fall hva jeg IKKE skal ha.

Back
Topp