Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
........ skrev:synes huset var kjempe stilig jeg. Virkelig sitt eget særpreg, og det liker jeg.
Folk er jo alt for "standarisert" spør du meg. Man skal liksom ha det samme vanlige gamle kjedelige
Også er det jo mange folk som er liveredd for å skille seg ut ifra mengden.
IsThaBeth skrev:
Det er milevis forskjell på å ville ha det "gamle kjedelige", og like det huset der, bare fordi det var annerledes. Selv har jeg ikke lyst på noe ferdighus, men jeg har virkelig ikke lyst på det huset der heller. For meg var det merkelige løsninger, det ser ut som det buer seg, noe jeg ikke kan fordra, trappene ser ut som de vil etterligne et surrealistisk maleri, mens badet oppe er som hvilken som helst annet bad på loftet. Hva som skjer med kjøkkenet aner jeg ikke, for jeg skjønner ikke om det er nedfelt en treplate i golvet, eller om det er kjøkkenbordet som har en krakk oppå seg. Ikke noe spennende preg over innredningen heller, og jeg synes ikke den passer inn i resten av huset. På mange av bildene tror jeg nesten jeg har kommet i kjelleren, med oppbevaringshyller for syltetøy. Og bruken av tre gjør meg helt svimmel. Soverommene, ikke noe spesielle, sjelløse. Peisen, med blå fliser, nei, nei, nei. Søyler, nei . Først nå legger jeg merke til at huset ikke er møblert. Det sier litt. Det er så rotete at en legger ikke merke til at møblene mangler.