Norges beste forum blir enda bedre!

• Trådstarter Trådstarter Redaktør Karine
  • Opprettet Opprettet

Syns d er tungvint å måtte scrolle helt øverst på siden/tråden for å  komme tilbake til forumet..

Hvis noen skjønte hva jeg mener her?

Det er noe galt med signaturfeltet mitt. Av en eller annen grunn kommer det et kjeeeeempelangt tomt felt under hvert innlegg jeg skriver. Dette skjedde da jeg skulle redigere signaturen min. Nå våger jeg nesten ikke skrive noe, det er jo kjempeirriterende for folk å skulle scrolle ned i evigheter for å komme til neste innlegg.

Det er det samme hvor jeg plasserer siganturen min i redigeringsfeltet på "mine sider", innleggene mine tar like stor plass uansett.

Hvordan kan jeg få fikset dette?

Jeg får ikke redigert innlegg som jeg skrev før det nye forumet kom. Er det noe jeg kan gjøre med dette?

Det skal vi se på !!

Jeg mangler fremdeles ca. 2500 innlegg.....
Og smileyene er bare såååååå utrolig treige!
Og vil vi kunne se hvilke tråder vi har vært inne på, og hvilke av de som det er kommet nye kommentarer i?

Her kommer ikke jeg til å være lenge nei!! Savner gamle babyverden!! Savner det gamle designet, de gamle funksjonene der du kan velge f.eks. bare vis tråder du har deltatt i, å kunne se hvem som er inne på de ulike delforumene, at du svarte i en egen rute slik at du kunne gå tilbake å lese uten at det du hadde skrevet ble borte, veldig greit for de som f.eks skal lage fødetrådene ol!

Nei, blir ikke mye aktivitet fra meg lenger desverre! og vil ikke kalle dette Norges beste forum lenger!!

amund@sandviks.com skrev:
Jani skrev:
Hvordan kan det ha seg at jeg står som medlem fra 24.02.2011 etter dere gikk over til nytt forum når jeg har vært aktivt medlem i 3-4 år (eller mer....)???

Hei.
Dette skal vi sjekke, fordi du burde nå ha fått gammel status tilbake!

mvh BV

Hei igjen!

Står fortsatt med "ny" status her. Ser på gamle innlegg at jeg ligger inne som "eldre medlem" der (Supermedlem
Supermedlem
Jani
Medlem siden: 13.10.05),
 men får fortsatt opp den "nye statusen" når jeg skriver nye kommentarer. Får også mulighet til å legge meg selv (med gammel status) til som venn...... ???

Back
Topp