Norges beste forum blir enda bedre!

• Trådstarter Trådstarter Redaktør Karine
  • Opprettet Opprettet
Redaktør Karine skrev:
eLLe*meLLe skrev:
Får man tilbake statusen sin?
Jeg har gått fra nesten 10 000 innlegg til ingen :(

Hei!

Alle skal ha fått tilbake statusen sin nå, men de som har vært inaktive veldig lenge er de siste som blir overført. 

Jeg skal få sjekket opp hva som har skjedd med din status!

mvh
Karine

Sjekker du meg også da?

kan dere få tilbake den (image) knappen, er ikke mange som har bilder under 2kb eller øke den??

Ser vi har fått de gamle pm'ne på plass- SUPERT!:D

Men når det kommer til PM'ne, det er utrolig strev med det nye systemet. Før kunne viflytte litt på ruta som vi svarte i sånn at vi så hva den andre hadde skrevet mens vi svarte, nå må man memorere hele pm for å svare på alt, det er håpløst!!! Liker igrunn det systemet som er på fb mye bedre, da svarer man i et innlegg under og kan lese hele samtalen uten å måtte forlate meldingen. veldig praktisk for en gullfisk!

Jeg håper, og tror, at det gjenstår mye når det kommer til pm'er, vi kan jo ikke gjøre noe annet enn å skrive med standar innstilllinger, bilder kan man ikke laste inn og ikke kan man se innlegget før man sender så man vet at linkene fungerer.

Syns dere gjør en super jobb, selv om jeg ikke er tooootalt overbevist enda;)

Hvor har det blitt av mappene med lagrede pm? Ligger disse i innboksen? For der ligger det jo SYKT mange pm, og det hadde ikke jeg i innboksen min da forumet ble flyttet.

Vil det bli mulig å slette flere pm på en gang slik det var får? For nå er det VELDIG knot syns jeg.

Jeg sliter utrolig med å komme meg inn.. Ser at antall påloggede kan variere mellom 400 og 3400 til tider.. Og nåpr jeg blar ned for å se hvor mange brukere og hvor mange gjester, så står det kanskje 700 brukere og 3400 gjester.. Så jeg tror kanskje at det er noe krøll med tallene deres..
Men, går det ikke an å rute de som er pålogget inn på den serveren som faktisk funker da, slik at vi som bruker forumet og har gjrot det lenge, faktisk får komme inn??

Og så ser jeg at innleggene begynner å komme på plass, men hos meg mangler fortsatt over 7000 innlegg.. Uten at det har noen voldsom betydning, bare undres på om dere er ferdig med overføringen?

Fridasinmamma skrev:
Redaktør Karine skrev:
Fridasinmamma skrev:
Jeg kom til å slette bildene mine.. både avatar og signatur.. er det noen mulighet for at dere finner tilbke de? Eller er de fortapt?

:)

Hmmm... her må vi få ekspertene på banen! Må sjekke i morgen!

Karine:)

Ja takk, det hadde vært veldig fintemoticon

Sender du meg en pm da? Når du vet noe mere om dette?

turteldue skrev:
savner stort hurtig tastene for å komme direkte inn på innlegget..

men positivt: 
kan logge på forumet uten om å gå via hovedsiden
at en kan gjøre sin side litt mer personlig. 

negativt: 
kun halve siden av nettleseren er brukt så selve forumet blir lite og trangt, ønsker at bredden brukes mere... 
savner også en dupedings som "popper" opp når du får meldinger... 

Hei!
Dette jobber vi med, og det er forhåpentlig på plass i neste uke.

Forumet skal strekkes ut i større grad enn i dag og det kommer en pop-up som gir beskjed når du har fått ny melding!

mvh
Karine

Pijah skrev:
Jeg sliter utrolig med å komme meg inn.. Ser at antall påloggede kan variere mellom 400 og 3400 til tider.. Og nåpr jeg blar ned for å se hvor mange brukere og hvor mange gjester, så står det kanskje 700 brukere og 3400 gjester.. Så jeg tror kanskje at det er noe krøll med tallene deres..
Men, går det ikke an å rute de som er pålogget inn på den serveren som faktisk funker da, slik at vi som bruker forumet og har gjrot det lenge, faktisk får komme inn??

Og så ser jeg at innleggene begynner å komme på plass, men hos meg mangler fortsatt over 7000 innlegg.. Uten at det har noen voldsom betydning, bare undres på om dere er ferdig med overføringen?

Hei!
Tidligere skilte vi ikke på innloggede og ikke-innloggede brukere, det er årsaken til forvirringen i tall. Vi ser på dette!

Serveren oppfører seg mye bedre nå, men det er dessverre ikke teknisk mulig å rute alle til en server. Hadde det vært så enkelt, hadde vi selvfølgelig gjort det....

Og all info skal være over nå. Jeg skal sjekke deg opp spesielt og se hvor det har blitt av innleggene dine!

mvh
Karine

*LillMi* skrev:
Ser vi har fått de gamle pm'ne på plass- SUPERT!:D

Men når det kommer til PM'ne, det er utrolig strev med det nye systemet. Før kunne viflytte litt på ruta som vi svarte i sånn at vi så hva den andre hadde skrevet mens vi svarte, nå må man memorere hele pm for å svare på alt, det er håpløst!!! Liker igrunn det systemet som er på fb mye bedre, da svarer man i et innlegg under og kan lese hele samtalen uten å måtte forlate meldingen. veldig praktisk for en gullfisk!

Jeg håper, og tror, at det gjenstår mye når det kommer til pm'er, vi kan jo ikke gjøre noe annet enn å skrive med standar innstilllinger, bilder kan man ikke laste inn og ikke kan man se innlegget før man sender så man vet at linkene fungerer.

Syns dere gjør en super jobb, selv om jeg ikke er tooootalt overbevist enda;)

Hei! Tusen takk for tilbakemelding! Og du har gode innspill til forbedringer! Jeg noterer ned... :)

mvh
Karine

Ser dere har ordnet PM funksjonen, det er jo supert. Men når jeg leser pm´en så forsvinner ikke ikonet som gir beskjed om ny melding. Litt plagsomt! 

Lurer også på når signaturen vil være oppe og gå? :) Dere må få gjort det slik at det går an å legge inn url ellers er det jo ikke noe som funker. 

Må si jeg blir mer og mer fornøyd med forumet for hver dag som går :)

Edit: For å si det sånn, det går ikke an å lagre innstillingene på min side, angre knappen fungerer helt fint, men å lagre innstillingene (som feks når du skal laste opp bilde og navn på ungene dine) er helt umulig. Det skjer jo ingenting, kjenner jeg er litt frustrert...

Tålmodighet, tålmodighet er en dyd! 

Stinius skrev:
Hvor har det blitt av mappene med lagrede pm? Ligger disse i innboksen? For der ligger det jo SYKT mange pm, og det hadde ikke jeg i innboksen min da forumet ble flyttet.

Vil det bli mulig å slette flere pm på en gang slik det var får? For nå er det VELDIG knot syns jeg.

Hei

Ja alle PM´ene ligger i innboksen din... det å slette flere i slengen er et godt innspill.
Det samme er det å kunne bygge mappestruktur.
Tar dette med videre i utviklingen av forumet vårt!

Hei,
Jeg lurer på når alle innlegg blir overført? Jeg mangler rundt 2000 innlegg og siden de ikke er kommet over enda, så er det flere tråder som ikke finnes nå som jeg har laget.

Og så har jeg lagt merke til at antall innlegg synker når jeg har postet innlegg, det er jo litt spesielt?

Jeg mangler også innlegg, så om dere er ferdige med overføringene, så har dere mista mye info på veien.

Synes det er mange færre brukere nå, og det er veldig dumt. Men tror nok mange blir forvirra av alt det nye og at ting ikke funker. Håper dere får fikset på det dere skal, og at dere lytter til brukerene, for hvis ikke så blir det ikke noe særlig av dette forumet.

Edit:
Prøvde tidligere å spør om dette, men fikk ikke noe svar, så prøver igjen.

Er det noen måte å få ordnet sånn at en kommer inn på forumet igjen
etter å ha postet ett innlegg og ikke inn i den aktuelle tråden. Det
gikk på det gamle forumet, men jeg har ikke funnet ut hvordan jeg gjør
det nå.

Redaktør Karine skrev:
Pijah skrev:

Hei!
Tidligere skilte vi ikke på innloggede og ikke-innloggede brukere, det er årsaken til forvirringen i tall. Vi ser på dette!

Serveren oppfører seg mye bedre nå, men det er dessverre ikke teknisk mulig å rute alle til en server. Hadde det vært så enkelt, hadde vi selvfølgelig gjort det....

Og all info skal være over nå. Jeg skal sjekke deg opp spesielt og se hvor det har blitt av innleggene dine!

mvh
Karine

Hun er da ikke den eneste, jeg mangler også 3000 innlegg, og om jeg tolker dollface riktig mangler hun også noe...

får man fks etterhvert sett hvem som er inne på "november10"? før så kunne man se øverst hvem som var på.

Før kunne jeg fks søke på et kallenavn for så å se de siste innleggene til personen, savner det også jeg. Spesielt om man leter etter en spesiell tråd.. Kommer det tilbake?

savner avataren min, kommer den tilbake?

Ellers kan jeg meddele at forumet virker helt dødt fordi nesten ingen gidder å være på lengre inne hos oss. Vet ikke hvordan det er på de andre

Heisann :)
Eg e nå blitt ganske så vant me d nye forumet å like d ganske godt :)

MEN ja e et lite men ;)
Inboksen min e jo bare rot :p
Kan d komma ein slett alle poster eventuelt ein slett alle poster på denne siden?
eg har 18 sider me post :) så når eg nå sko finna ein post så måtte eg leita meg gal. :p

så savne eg og ei lagre mappa på inboksen, så eg kan lagra pmer som eg kansje trenge om ei stund :)

Hei!

Savner at man kan gå direkte inn på siste innlegg i en tråd..

Når man har kommet nederst på siden i en tråd savner jeg knappen du kan trykke deg direkte tilbake til forumet.

Ellers begynner jeg å bli vant til det nye forumet, og gleder meg til det står helt ferdig.
emoticon 

Hei alle sammen!

Dere kommer med mange gode og konstruktive innspill. Flott at dere engasjerer dere! Noen av disse kan vi fikse ganske greit, andre tar det litt lengre tid å ordne.

Jeg tar en oppsummering med teknisk avdeling i morgen og skriver en ny oppsummeringstråd med status på endringene. 

Ha en fin kveld!

Karine
Sjefredaktør Babyverden

Hva trykker jeg for å kun se de innleggene jeg har kommentert på? Frustrerende å ikke kunne følge ompp lenker uten å lete seg ihjel.

Savner å se hvem som "ser" (er inne på...) forumet. Eksempelvis på "mars2010" - altså hvem som er der inne AKKURAT NÅ. Man føler seg jo forferdelig "ensom" når man ikke ser hvem andre som er der.

Back
Topp