Nok søvn..

Ikke noe tvil om at det er 24 timers service ja! Må nok ta en prat igjen snart ja, har hatt den to ganger allerede nå... Blir litt lei av det også... Hvis fruen er sliten på kveldstid og jeg ber henne om å ta en bleie etter at lille har fått mat og så går på do eller noe, ligger lille i sofaen skiftet på og klar til at jeg skal ta henne igjen... Den er ganske irriterende... Hadde vært godt med en pause innimellom, uten å måtte be om det.. Men skal ta en prat igjen når vi kommer hjem etter denne turen vi er på nå...
Håper hun hjelper til mer snart.. Jeg tenker som så at det bare er mellom 8 og 16 jeg får penger fra NAV for å passe ungen, resten av døgnet har vi ansvaret begge to, så når mannen er hjemme fra jobb må han delta like mye i husarbeidet og med Dani og Cia som jeg gjør.. Om natta er det han som står opp for å gi smokk, for han sovner igjen med en gang, mens jeg blir liggende våken en evighet om jeg går ut av senga..
 
Håper hun hjelper til mer snart.. Jeg tenker som så at det bare er mellom 8 og 16 jeg får penger fra NAV for å passe ungen, resten av døgnet har vi ansvaret begge to, så når mannen er hjemme fra jobb må han delta like mye i husarbeidet og med Dani og Cia som jeg gjør.. Om natta er det han som står opp for å gi smokk, for han sovner igjen med en gang, mens jeg blir liggende våken en evighet om jeg går ut av senga..

Det med NAV var et godt argument :) d skal jeg huske på... Om natta er det liksom greit, for jeg våkner uansett :)
 
Det med NAV var et godt argument :) d skal jeg huske på... Om natta er det liksom greit, for jeg våkner uansett :)
Ja, jeg tenker hvertfall sånn.. Er jo jobben jeg har fri fra for å ta meg av ungen.. Ikke fritiden...
 
du sier noe :) har ikke tenkt på det sånn...
Jeg begynte å tenke på det fordi mannen til venninna mi aldri hjelper til.. Ungen er et år nå og han synes det er helt naturlig at hun tar seg av ungen 24 timer i døgnet siden hun tross alt får penger fra nav.. Han jobber 12 timer om dagen, så jeg skjønner at han er sliten.. men det er jo ikke bra for ungen å ikke få knytte seg ordentlig til begge foreldrene..
 
Ja, det er det! Hun er heldigvis flink til å kose med lille da, og tar henne når jeg maser litt... Men hadde vært fint å slippe å mase så mye!
 
Ja, det er det! Hun er heldigvis flink til å kose med lille da, og tar henne når jeg maser litt... Men hadde vært fint å slippe å mase så mye!
Ja, ikke sant.. Deilig at de bare gjør det som må gjøres.. Er jo begges barn..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg føler jeg får den søvnen jeg trenger :) Er det en dag jeg er trøtt tar jeg en dupp mens snuppa sover på dagtid :)
 
Mannen min var snill og tok med W ut å trille i dag.. Har dubbet på sofaen og koset meg med opptak av gray's:)
 
Jeg trenger alltid mye søvn, men Hannah er så flink å sove på natten, så jeg får egentlig den søvnen jeg må ha altså. Jeg er veldig trøtt på morgenen, men på kvelden er jeg aldri trøtt...
 
Da våknet vi kl 05.00! Har fortsatt vond tå og var så våken selv så vi stod opp.. Litt tidlig, men blir nok en lur på sofaen i dag:)
 
Back
Topp