Nok søvn..

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Føler du at du får nok søvn eller trenger du mer?
 
Får nok om jeg enten tar en hvil midt på dagen, eller legger meg klokken ti når lillegull tar kveld.
 
Jeg får nok hvis jeg legger meg senest 10 på kvelden eller sover litt på morgenen når frøet sover litt på sofaen!:)
 
Ungen lar meg sove, men har restless leg syndrome, så jeg føler meg stort sett aldri uthvilt når jeg står opp.. Max en gang i måneden..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Det er jeg også plaget med.. Men jeg har det bare innimellom! Veldig plaget når jeg var gravid.
 
Det er jeg også plaget med.. Men jeg har det bare innimellom! Veldig plaget når jeg var gravid.
Har det hver kveld jeg:-( Når det setter i gang må jeg bare legge meg uansett hva klokka er.. En gang var det så ille at jeg måtte ut i snøen i barfot for å få sove.. Var egentlig verst når jeg ammet om natta i starten for da fikk jeg ikke gjort noe med det...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Uff..jeg føler med deg! Det er en skikkelig plage!! Syntes det er værst når det er varmt . Jeg sov med benet ut vinduet engang .. Hehe
 
Skulle helst hatt et par timer til.. men det er ikke baby sin skyld. Her er det storebror som er morgenfugl
 
Uff..jeg føler med deg! Det er en skikkelig plage!! Syntes det er værst når det er varmt . Jeg sov med benet ut vinduet engang .. Hehe
Hihi.. Ja, jeg har alltid vinduet åpent.. Til og med om vinteren og føttene utenfor dyna.. Det går greit, er rimelig vant til det etter så mange år, men skulle gjerne vært uthvilt om morgenen litt oftere..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Man kan få et medikament av legen som kan hjelpe. Jeg leste om det for en stund siden da jeg virkelig var plaget. Vet ikke om du har prøvd det?
 
Man kan få et medikament av legen som kan hjelpe. Jeg leste om det for en stund siden da jeg virkelig var plaget. Vet ikke om du har prøvd det?
Han mener det er for sterke medikamenter.. Men så hadde han aldri hørt om restless leg syndrome heller.. Rar lege.. Skal ta det opp med nye legen min neste gang..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jøss, det er en ganske vanlig sykdom! Hør med legen din ja.. Må være forferdelig å ha det konstant! Syntes det er ille nok innimellom!
 
Jøss, det er en ganske vanlig sykdom! Hør med legen din ja.. Må være forferdelig å ha det konstant! Syntes det er ille nok innimellom!
Ja, veldig mange som har det og han måtte google det da jeg fortalte hva jeg hadde.. Fatter ikke at han får lov til å være lege..

Da venninna mi skulle sette inn spiral viste det seg at han aldri hadde gjort det før:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Oi.. Det høres ut som om han burde vært turnuslege en stund til!! Skremmende at sånne får jobbe selvstendig!
 
Oi.. Det høres ut som om han burde vært turnuslege en stund til!! Skremmende at sånne får jobbe selvstendig!
Helt klart.. Er jo en godt voksen mann.. Han har barn på ungdomsskolen.. Han er barnelege også og er den eneste legen som har ledige plasser i fastlegeordningen.. Han er veldig flink med barna, da.. Men føler helsesøster ikke stoler på ham, for hun spør hva han har sjekket også sjekker hun gjerne opp selv også..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Sliter litt med det jeg også, men er heldigvis en stund siden sist nå! Føler med deg MTDC for det er helt grusomt..

Jeg klare meg på noen netter med veldig lite søvn tidligere, men da fikk jeg jo sovet ut en del senere... Får jeg veldig lite søvn en natt nå er dagen rimelig ødelagt... Er nok fordi jeg ligger på et minimum av det jeg klarer til vanlig nå... Skulle ønske fruen hadde tilbydd seg å stå opp med lille en dag så jeg kunne sovet litt, eller tatt lille med på en trilletur så jeg kunne ha sovet... Det siste har skjedd to ganger etter at jeg nesten trygla om det... Skjønner at hun er sliten etter en dag på jobb, men kan bli ganske irritert når hun kommer hjem og sier "åh jeg er så trøtt" for å så falle i dyp søvn i stolen sin. Så sitter jeg der å hører på snorkinga, og bysser og bærer på lille som som regel begynner å bli veldig sliten rundt det tidspunktet fordi hun ikke har sovet noe særlig siden vi sto opp... Så da sitter jeg stupttrøtt og ser på at avlastningen jeg har håpet på sover på andre sida av bordet.. Bah, hun får jo sove hele natta gjennom også!!
 
Skjønner det kan bli tungt!! Er virkelig viktig at de stiller opp når de kommer hjem fra jobb syntes jeg. Skjønner at de er slitene når de kommer hjem fra jobb, men er ikke akkurat ferie å gå hjemme med barn heller! Er 24 t service. Da må du spørre henne om dere kan finne en ordning slik at du får hvilt deg litt.. Det å gå en tur så du får sovet eller kan ta den lille litt etter jobb. Jeg tok den samtalen med min mann.. For som du sier, de får sove hele natten og det får ikke vi! Han tar W og leker med han etter middagen. Også tilbyr han seg å gå en tur når helga kommer.. Er ikke alltid heg trenger søvn, men godt med litt alenetid!!
 
Ikke noe tvil om at det er 24 timers service ja! Må nok ta en prat igjen snart ja, har hatt den to ganger allerede nå... Blir litt lei av det også... Hvis fruen er sliten på kveldstid og jeg ber henne om å ta en bleie etter at lille har fått mat og så går på do eller noe, ligger lille i sofaen skiftet på og klar til at jeg skal ta henne igjen... Den er ganske irriterende... Hadde vært godt med en pause innimellom, uten å måtte be om det.. Men skal ta en prat igjen når vi kommer hjem etter denne turen vi er på nå...
 
Back
Topp