Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt greit navn, men føler at det er en hjemmesnekret variant av Malin! Der mangler liksom en n på sluttenchinchillaen skrev:
Glamour???!Gollemor skrev:
Nei, nei, nei!!! Uff, NEI!!!!
Nå begynner jeg nesten å gråte.
Fine, fine navnet <3
For meg er Mali et svært gammelt og vakkert navn. Litt bonderomantisk. Jeg vet bare av flotte, sterke kvinner som het det.
Dersom babyen i magen er en jente, er Mali ett av alternativene vi har.
(Forresten til dere som mener Mali er hjemmesnekret variant av Malin, så stemmer ikke det. I Norge kom ikke Malin før på 40-tallet, såvidt. Mens Mali er fra hvert fall tidlig 1800-tall.)
Og, for meg, så uttales det som Mari, bare med l i stedet for r. Ikke som i landet Mali. Irriterer meg når folk sier "feil". Bl. a på paradise og 71 grader nord.
Huff.. Glamourmodell
Lykke-Li skrev:
Fine, fine navnet <3
For meg er Mali et svært gammelt og vakkert navn. Litt bonderomantisk. Jeg vet bare av flotte, sterke kvinner som het det.
(Forresten til dere som mener Mali er hjemmesnekret variant av Malin, så stemmer ikke det. I Norge kom ikke Malin før på 40-tallet, såvidt. Mens Mali er fra hvert fall tidlig 1800-tall.)
Og, for meg, så uttales det som Mari, bare med l i stedet for r. Ikke som i landet Mali. Irriterer meg når folk sier "feil". Bl. a på paradise og 71 grader nord.
Huff.. Glamourmodell
Huffda, ikke meningen å gjøre deg så opprørt..
(Tenker i mitt stille sinn at det kaaanskje kan være gravidhormoner involvert her, men tør ikke å si det høyt..)
Jeg synes det er et vakkert navn, det er jo derfor jeg spør.. ;-)
Fine, fine navnet <3
Huff.. Glamourmodell