Nok er nok! Dagboken min =)



GreteRenate88 skrev:
det kommer etterhvert skal du se snuppa er ikke alle sammen som har en kjempe bra start alltid. nå er dette noe uvant for deg og da kan det ta litt tid å skape rutine men det blir


Håper virkelig det!
Nå har jo livet "forandret" seg uansett da. Bare det å jobbe noen dager i uken, hjelper på en kropp som er vant med å kjenne smaken av sofaen =)

 
sant så sant
 

Synes du er flink til å holde motivasjonen oppe jeg!
Selv har jeg ikke kommet i gang med trening enda, men det blir..hehe

Lykke til videre, dette greier du!
 
Vært dårlig med oppdateringer fra meg.
Vært dårlig en uke, og faktisk så var det resultater på vekten når jeg var på kurs om tirsdag. Ha gått ned 1.3 kg 
Men det som skal ned eller opp, har dessverre gått motsatt vei da :(
Fettprosenten ha gått opp, og forbrenningen ned. Så nå ligger forbrenningen på 1219 

Og tirsdagen fikk vi en oppgave fra kurslederen [inkludert hun selv], og vi skal få trent tre dager frem til mandagskvelden. Og jeg er godt i gang!

I dag trente jeg og ei venninne 30 days shred! Trudde jeg aldri skulle greie det - men fullførte hele skiten [omtrent iallefall, armhevinger er noe jeg aldri kommer til å få til].
Kommer ikke til å trene til det 30 dager sammenhengende - men skal prøve på 3 ganger i uken, og så gå turen de andre dagene og noen situps.

Neste kursdag SKAL DET VÆRE RESULTAT PÅ DET SOM DET SKAL VÆRE RESTULTAT PÅ!!!! =)
 
Fikk trenet til 30 days shred i dag også!! =)
 
Back
Topp