Nok en ultralyd viste tvillinger

Åh! Gratulere [emoji7]
Sambo her ønsker seg så tvillinger og tuller hele tiden med at det er det som kommer i Mai [emoji1]
Tviler på det da, men hadde jo vært gøy om det faktisk stemte [emoji38]
 
Gratulerer med tvillinger[emoji3][emoji173]️
 
Gratulerer [emoji4][emoji4][emoji324][emoji322]
 
Gratulerer med 2 stykker da!! [emoji4] Hadde du noen symptomer eller noe som gjorde at du mistenkte to?
 
Gratulerer med 2 stykker da!! [emoji4] Hadde du noen symptomer eller noe som gjorde at du mistenkte to?

Egentlig ikke! Litt mer kvalm en sist, men ikke noe oppkast eller noe! Klarer meg fint på jobb, og er mer trøtt enn jeg kan husker jeg har vært før! Men nå er det jo en toåring i hus og da!
 
Egentlig ikke! Litt mer kvalm en sist, men ikke noe oppkast eller noe! Klarer meg fint på jobb, og er mer trøtt enn jeg kan husker jeg har vært før! Men nå er det jo en toåring i hus og da!
Okei. Så det var bare du som ville ha TUL og da viste tvillinger? [emoji4] Tenk å gå helt til OUL og ikke vite at man bærer tvillinger. [emoji28]
 
Gratulerer med to spirer :)
 
Gratulerer! Bare en liten kommentar: 1/3 av alle eneggede har hvert sitt av alt i magen og vil se ut som toeggede på ultralyd. Så om de er samme kjønn, så vil du faktisk ikke vite sikkert før de vokser til og du evt tar DNA-test om de er fra ett eller to egg,

Hilsen snikende tvillingmamma
 
Spennende! Samboer er 4.generasjon på rad med enegget tvilling på farsside! Jeg er fullt klar over at all forskning tilsier at enegget tvilling ikke er arvelig, kun tilfeldighet, men jeg synes likevel det er i overkant tilfeldig at de er så mange generasjoner på rad med eneggede tvillinggutter. Så vi er begge veldig spent til vi skal på UL [emoji4]
 
Back
Topp