Nok en ultralyd viste tvillinger

Spennende! Samboer er 4.generasjon på rad med enegget tvilling på farsside! Jeg er fullt klar over at all forskning tilsier at enegget tvilling ikke er arvelig, kun tilfeldighet, men jeg synes likevel det er i overkant tilfeldig at de er så mange generasjoner på rad med eneggede tvillinggutter. Så vi er begge veldig spent til vi skal på UL [emoji4]

Her er det også endel tvillinger i familien; brødrene mine er eneggede, mormor var toegget, mormor sin tvillingsøster spontanaborterte tvillinger, og oldemor (mormors mor), hadde en søster og bror som var tvillinger. I tillegg har en kusine av mamma fått tvillinger. Så det er rikelig! Ingen i min generasjon i familien som har fått tvillinger enda :yuck: Så er ganske spent :woot:
 
Her er det også endel tvillinger i familien; brødrene mine er eneggede, mormor var toegget, mormor sin tvillingsøster spontanaborterte tvillinger, og oldemor (mormors mor), hadde en søster og bror som var tvillinger. I tillegg har en kusine av mamma fått tvillinger. Så det er rikelig! Ingen i min generasjon i familien som har fått tvillinger enda :yuck: Så er ganske spent :woot:

I samboers generasjon er det heller ingen som har fått tvillinger ennå Hans søster har to barn og tvillingbroren har tre, man alle kom hver for seg Spennende tid, men forhåpentligvis får vi svar om 1,5 uke :)
 
I samboers generasjon er det heller ingen som har fått tvillinger ennå Hans søster har to barn og tvillingbroren har tre, man alle kom hver for seg Spennende tid, men forhåpentligvis får vi svar om 1,5 uke :)

Jeg tenkte å høre med fastlegen på torsdag om jeg kan få henvisning til tul pga dette, samt at jeg hadde icp i forrige svangerskap, og lå i grenseland til å ha svangerskapsdiabetes. Bør jo absolutt få tett oppfølging tenker jeg. Vet faktisk ikke om hun kan ta ul selv :wideyed:
Skal til legen på torsdag, så håper jeg blir litt klokere da.
Samboeren min vil IKKE ha tvillinger...:oops:
 
Jeg tenkte å høre med fastlegen på torsdag om jeg kan få henvisning til tul pga dette, samt at jeg hadde icp i forrige svangerskap, og lå i grenseland til å ha svangerskapsdiabetes. Bør jo absolutt få tett oppfølging tenker jeg. Vet faktisk ikke om hun kan ta ul selv :wideyed:
Skal til legen på torsdag, så håper jeg blir litt klokere da.
Samboeren min vil IKKE ha tvillinger...:oops:

Her er det første graviditet for oss begge sin del, så det hadde vært fint å «bare» få ansvar for et barn første gang [emoji85] Vi føler oss usikre og uerfarne nok som det er!
 
Her er det første graviditet for oss begge sin del, så det hadde vært fint å «bare» få ansvar for et barn første gang [emoji85] Vi føler oss usikre og uerfarne nok som det er!
Vi ventet helt til oul sist, og da det viste ett foster sa samboeren min "takk gud!". Nå sier han at om det blir tvillinger nå, så øker familien bare med én uansett, for han kommer til å dø da xsmile9 Men får vi to, så lar vi ikke den ene ligge igjen på barsel. Da må man jo bare klare det. Har en venninne med tvillinger, og det er mange forum hvor man kan støtte seg til andre tvillingforeldre.
Jeg forstår godt at det er nok med én når det er første barnet. Noen ganger ønsket jeg meg bare halve babyen, for det er overveldende, men stort sett var jeg helt oppslukt i ham :dummy: Tøft i starten da jeg var mye alene pga samboeren sin jobb. Da barselgruppen på helsestasjonen var etablert hadde jeg noen å prate med, og alt ble lettere. En termingruppe som dette er fantastisk! Sist var jeg ikke med på det, så denne gangen var jeg bestemt på at jeg skulle være aktiv.
Vi får holde hverandre oppdatert på antallet i magen :D
 
Så spennende med to spirer som vokser og koser seg[emoji6] gratulerer [emoji254]
 
Gratulerer så mye[emoji173]️ så spennende[emoji3]
 
Back
Topp