nok en nedtur!!

lillemolla

Gift med forumet
 i dag var jeg på overtidskontroll.skulle få sånn tøying av mormunnen osv.selvfølgelig så var ikke mormunnen moden nok så hun kom ikke til der hun skulle.så også på de åreknutene jeg har i lyske og underlivet og forsto godt hvor vondt jeg har hatt og har det.ringt inn på føden for å få satt opp time til igangsetting før helga men de kunne ikke love meg noe.så skal inn på undersøkelse på fredag for å se ann tilstanden.hun trodde ikke jeg kom til å føde på noen dager enda.9 dager på overtid og fortsatt ingen åpning!!!!! tror jeg blir sprø snart!!! og ja på toppen av det hele så fikk jeg vite at jeg ikke kan få epedural pga tatoveringa jeg har i ryggen........skal se jeg må settes på den modningskuren for å få sterke nok rier til å føde men ingen bedøvelse...
sorry sytinga folkens men jeg er og blir motløs og frustrert.vet at kroppen min ikke kommer til å sette igang denne fødselen uten hjelp[:(][:@]....

Stakkars deg! Hørtes skikkelig kjipt ut! Får håpe du i det minste får en rask og lett fødsel da.. [:)] 

Jeg føler så utrolig med deg!
Jeg er 7dager over idag. Nå får ikke jeg vite no om modningen før på fredag jeg da, men jeg har veldig på følelsen av at det ikke er mye å skryte av.
Har fått time til overtidskontroll og igangsetting om en uke og regner med å møte opp der!

Jeg krysser alle fingrene jeg har for deg jeg!!!
Håper du slipper å gå mye lenger nå.

huff, jeg føler med deg... er på overtid jeg også, en uke!! Var til overtidskontroll idag hos jordmora, og ble sendt videre til ullevål for å ta ctg, UL osv. Det var modning hos meg, men ikke noe åpning.... Fikk ny time på fredag... Lege sa det er bare å vente, og vente. Har en venninne som gikk 2 uker over, så vi er ikke alene!!!
Lykke til.

Heia lillemolla.

Du kan jo prøve petidin og lystgass.
Det hjelper også på de vonde riene.
Pudental og akupnktur er jo også sm lindring.

Om det er noen trøst, så kan jeg fortelle att epidural hjalp meg ingenting, det var like vondt fordet.
Men lystgass hjalp meg over de vertse toppene.
Lykke til fra mamman til Markus 3 uker og 2 dager.

Jeg har lest at ,for noen tar det lang tid å få fødsel i gang.Går det 14-16 dager over termin,blir det nødvendig å sette i gang fødselen.forusatt at livmorhalsen er moden, kan legen forsøke å ta vannet.da kan det hende at fødselen seter i gang av seg sel.hvis ikke, får kvinnen drypp for å få i gang riene.

Jeg er 4 barnsmor har og tatoering, i rigen ikke fåt epedural det ikke veldig bra .likke til bege to

Uffa så kjedelig da.. Menne... Ikke tenk så masse på det med epiduralen. selv vil jeg si at den er oppskrytt! virket ikke sist følte jeg [:'(] Håper du får født snart da! Denne ventetiden er såååå utrolig kjedelig og ikke minst psykisk slitsom.. Masse lykke til i hvertfall! [:D]

Kjerringråd for å sette i gang fødselen. Darsom du går over tiden, er mulig at noen av disse rådene kan hjelpe deg til å sette i gang fødselen .samleie.Sæd virker modnende på murmunnen og orgasme gir sammentrekningen  i livmoren.Spist hvitløk eller annet sterk krider.Drikk bringbærblad_te eller lakrisrot_te 2-3 kopper i en ukke før termin. Go i trapper .Prøv varme kluter på bryst i 20 minutter.                          

Ønsker deg masse lykke til! Det kommer til å gå bra veit du! Holder en knapp på at du er nestemann ut her i mars-klubben jeg! ps, ang. smertelindring;  hva gjorde de før i tiden da???????? Ingen epidural så vidt jeg veit....[8|]

ORIGINAL: lilleknøttet

Ønsker deg masse lykke til! Det kommer til å gå bra veit du! Holder en knapp på at du er nestemann ut her i mars-klubben jeg! ps, ang. smertelindring;  hva gjorde de før i tiden da???????? Ingen epidural så vidt jeg veit....[8|]

nei ,jeg får vel bare be om en trepinne å bite i...[;)][:)] .går vel bra regner jeg med!!!!

har prøvd lerstadbakkene ja.....må nok mer til en humpete veier for å får denne karen ut[;)][;)]

Viss du tek en tur til Stryn, og kjøre igjennom hornindal så skal e vertfall love deg at der e nok humpa.. Va der på søndag, og da gikk slimproppen, så e tenkte på å ta en tur til så kanskje bebien kjem [:D]

hmmmm.kanskje det !!![;)][;)][;)].....får bare holde ut.skal inn på sykehuset kl 08.00 fredag.håper på at jeg blir satt igang da......

Uff, det der hørtes ikke moro ut[:(] Skjønner hvor heldig jeg var sjøl, holdt på å dette av stolen jeg da jordmora sa jeg var moden MED åpning (trudde aldri det skulle skje meg....).

Får bare krysse fingra for at du blir satt på kur nå da, og at du får en grei fødsel... Ingen fødsler er like, og ikke alle har like vondt! Jeg aner jo bare hva keisersnitt er, men vil likevel føde vanlig - tross for de j***** smertene jeg hadde under åpningsriene!! Håper du er av de heldige som får en lett og rask fødsel hvertfall[:)] Vondt er det, men premien er jo ubeskrivelig....

Krysser finger og bein for deg jeg, håper du har gullet ditt ute snart[:)] 

Back
Topp