lillemolla
Gift med forumet
i dag var jeg på overtidskontroll.skulle få sånn tøying av mormunnen osv.selvfølgelig så var ikke mormunnen moden nok så hun kom ikke til der hun skulle.så også på de åreknutene jeg har i lyske og underlivet og forsto godt hvor vondt jeg har hatt og har det.ringt inn på føden for å få satt opp time til igangsetting før helga men de kunne ikke love meg noe.så skal inn på undersøkelse på fredag for å se ann tilstanden.hun trodde ikke jeg kom til å føde på noen dager enda.9 dager på overtid og fortsatt ingen åpning!!!!! tror jeg blir sprø snart!!! og ja på toppen av det hele så fikk jeg vite at jeg ikke kan få epedural pga tatoveringa jeg har i ryggen........skal se jeg må settes på den modningskuren for å få sterke nok rier til å føde men ingen bedøvelse...
sorry sytinga folkens men jeg er og blir motløs og frustrert.vet at kroppen min ikke kommer til å sette igang denne fødselen uten hjelp[:(][:@]....
sorry sytinga folkens men jeg er og blir motløs og frustrert.vet at kroppen min ikke kommer til å sette igang denne fødselen uten hjelp[:(][:@]....