Nok en mandag :)

Hei og hå!
Litt tull her på starten av natta, men etter det holdt han til kl 4 før han våknet og ville ha pupp - og sov til 7 :)
T er levert i barnehagen og Lillebror og jeg skal leke litt her hjemme før vi triller ned til den ene søstra mi for å besøke vår mormor sammen! Etter det skal jeg på personalmøte =)
Ha en finfin dag!

Må si Eskil har blitt mye flinkere på natta nå selv om han tulla litt på starten av natta, så dr jo det stor forbedring! :-)

Dere må kose dere med søsteren og mormor besøk! Koselig! :-) og personalmøte! Det er greit å få være med på :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så hærlig med fysiotime akkurat i dag så Jenny fikk briljere med krabbinga da! Og kjempekjekt at hun er så flink! :-) hehe..greit med apper på tlf når hun sovna i bilen! Jeg går heller aldri fra Simone i bilen. Ikke engang når jeg fyller bensin lukker jeg døra. Jeg var nemmelig vitne til ei fortvila dame som hadde handla på kiwi her, og bilen gikk ikke an å låse opp da hun kom ut fra butikken. Nøkkelen virket rett og slett ikke, ikke engang når hun stakk den inn i låsen. Hun hadde ingen barn i bilen heldigvis, men der og da bestemte jeg meg for at om jeg noen gang fikk barn så skulle jeg aldri gå ifra barnet i bilen.

Asså..Vi har jo en selvlåsende bil og det er ikke noe særlig!!! Heldigvis er vi klar over det, og risikerer ikke at Jenny blir innelåst igjen.:p (Du husker kanskje at Jona måtte knuse bilvinduet mens jeg var på jobb før.sommeren..?) Jeg sprang opp på do mens hun sov i sta, men satte ei tjukk brosjyre i klem på bildøra, slik at den ikke skulle låse seg.;)

Ja, det var gøy at hun fikk vist seg på sitt beste hos fysio i dag. Også var vi på et stort rom med mange leker, blant anns ei lita sklie som hun fikk testa ut på slutten av økta. Gøygøy!!! Dumt vi ikke har noen lekeplasser i nærheten av her vi bor, MEN et leikestativ med sklie skal jeg vel greie å bygge sjøl..;)

Ja, derfor vi også har utsatt leeenge å legge skinn i senga! Hun har hosta og spydd ukentlig et par måneder, og det er ufint med spy i lammeskinn :eek::p så nå krysser jeg fingrene hver gang hun får ei hostekule på natta;)
...tror jeg ville stussa skinnet litt ja:p eller hatt laken over;)

*Surfer mobilt*
Kanskje begge deler rett og slett..? :) Tror faktisk jeg skal børste gjennom det først, for drt har liksom oppstått et liggeskille.:p

Kanskje begge deler rett og slett..? :) Tror faktisk jeg skal børste gjennom det først, for drt har liksom oppstått et liggeskille.:p
Jeg brukte å børste soveskinnet til hunden med kattebørsten :rolleyes: den karra ulla så fint atte :p;)

*Surfer mobilt*

Asså..Vi har jo en selvlåsende bil og det er ikke noe særlig!!! Heldigvis er vi klar over det, og risikerer ikke at Jenny blir innelåst igjen.:p (Du husker kanskje at Jona måtte knuse bilvinduet mens jeg var på jobb før.sommeren..?) Jeg sprang opp på do mens hun sov i sta, men satte ei tjukk brosjyre i klem på bildøra, slik at den ikke skulle låse seg.;)

Ja, det var gøy at hun fikk vist seg på sitt beste hos fysio i dag. Også var vi på et stort rom med mange leker, blant anns ei lita sklie som hun fikk testa ut på slutten av økta. Gøygøy!!! Dumt vi ikke har noen lekeplasser i nærheten av her vi bor, MEN et leikestativ med sklie skal jeg vel greie å bygge sjøl..;)

Fnis ;-) joda nå husker jeg godt den stakkars fortvilte pappan som måtte knuse ruta ;-) det var jo veldig uheldig at det skjedde, og akkurat når Jenny var alene i tillegg. Det er så stygt av meg å flire, siden han var så fortvila, men ser bare for meg rolige Jonathan med panikk og raseri over bilen og situasjonen i øynene ;-) han er handlekraftig - det skal han ha! :-)

Så gøy med lekerom! Sklie er gøy! Vi har ei plastsklie i kjelleren. Hun fikk den til bursdagen og den er ment å være ute, men foreløpig så fungerer den fint inne også ;-) Dere klarer nok fint å bygge lekeststiv ja! Dere har jo veldig god plass til slikt i hagen også :-) kjekt å ha stående det for det brukes til de blir veldig store :-)

Må si Eskil har blitt mye flinkere på natta nå selv om han tulla litt på starten av natta, så dr jo det stor forbedring! :-)

Dere må kose dere med søsteren og mormor besøk! Koselig! :-) og personalmøte! Det er greit å få være med på :-)

Veldig kjekt med møte! Den forrige sjefen var ikke så opptatt av å ha med vikarer tror jeg. Men nå ble jeg invitert av dn nye sjefen og da ble jeg så glad :)

Fnis ;-) joda nå husker jeg godt den stakkars fortvilte pappan som måtte knuse ruta ;-) det var jo veldig uheldig at det skjedde, og akkurat når Jenny var alene i tillegg. Det er så stygt av meg å flire, siden han var så fortvila, men ser bare for meg rolige Jonathan med panikk og raseri over bilen og situasjonen i øynene ;-) han er handlekraftig - det skal han ha! :-)

Så gøy med lekerom! Sklie er gøy! Vi har ei plastsklie i kjelleren. Hun fikk den til bursdagen og den er ment å være ute, men foreløpig så fungerer den fint inne også ;-) Dere klarer nok fint å bygge lekeststiv ja! Dere har jo veldig god plass til slikt i hagen også :-) kjekt å ha stående det for det brukes til de blir veldig store :-)

Hahaha!!:D Jeg ler av det jeg også nå, men akkurat når det stod på så var jeg ikke særlig blid!! Typisk han å legge fra seg nøklene inne i bilen, for så at den låses.:p Ja, handlekraften skal han ha kred for..Holdt seg rolig helt fram til at hun begynte å gråte. Superpappa ♡

Ja, plass har vi nok av, og siden det allerede står ei leikestue her, så kan vi like godt bygge på noe gøy ut fra den (ut mot hekken, med evt ei sklie ned mot epletreet.)
Ekstra fint for barnefamilier, dersom vi en gang selger dette huset (noe vi sikkert kommer til å gjøre.:)

God ettermiddag :D
Personalmøte var nyttig, selvom jeg ikke kunne bidra så mye :p
Kom hjem til fiskegryte som stod klar på bordet og hadde en koselig middag med gutta. Lillebror var helt skutt og sloknet i sengen litt over kl 18. Fikk ikke i han så mye mat, så det spørs hvordan natta blir :p
OG han har visst en jeksel som er halvveis ute uten at vi har merket noe :o
Jeg skal straks på trening med lillesøs! Det blir utrolig deilig :D

Nå er snuppene i seng, mini på sofan.. og jeg har laget meg te, og skal slappe av med cæsar, farmen og kansje opptak av åndenes makt :D skulle bare hatt noe snop nå:P meeen nå som jeg ikke er gravid lenger(:D) så får jeg vel drøye det til helgen :P

Ha en fin kveld:)

Kom hjem til fiskegryte som stod klar på bordet og hadde en koselig middag med gutta. Lillebror var helt skutt og sloknet i sengen litt over kl 18. Fikk ikke i han så mye mat, så det spørs hvordan natta blir :p
OG han har visst en jeksel som er halvveis ute uten at vi har merket noe :o

Så deilig å komme hjem til ferdig middag:D vel fortjent;)

Håper Eskil sover godt da.. kansje han også har vært urolig pga den tanna?

Så deilig å komme hjem til ferdig middag:D vel fortjent;)

Håper Eskil sover godt da.. kansje han også har vært urolig pga den tanna?
Ja det er jo mulig det da... Men en jeksel på andre siden er på vei ut og vi merker ikke noe nå. Nei jeg blir ikke klok på dette uansett :-p

Ja det er jo mulig det da... Men en jeksel på andre siden er på vei ut og vi merker ikke noe nå. Nei jeg blir ikke klok på dette uansett :-p

Haha nei ikke lett å vite hva som foregår i disse små kroppene :P

OG han har visst en jeksel som er halvveis ute uten at vi har merket noe :eek:
her så sover hun like godt uten kveldsmat som med ;) Får håpe han ikke blir å plages så mye med jekslene sine da! Hermine har ennå bare 6,5 tenner :P ;)
Er helt imponert over hvor mye du orker på en dag jeg! :eek: :p Snuppa er i seng, huset rydda, kjøkkenet sjaina og matpakker smurt...så nå har jeg kollapsa i sofaen HELT tom for energi ;)

Nå er snuppene i seng, mini på sofan.. og jeg har laget meg te, og skal slappe av med cæsar, farmen og kansje opptak av åndenes makt :D skulle bare hatt noe snop nå:p meeen nå som jeg ikke er gravid lenger:)D) så får jeg vel drøye det til helgen :p

Ha en fin kveld:)
hehe, jeg tenkte at "nå har jeg jo AKKURAT født, så da kan jeg jo spise snop midt i uka" :p :eek: Ikke rart jeg aldri ammet av meg alle kiloene :eek: ;)

God kveld :)
*phuh* FOR en dag! :P Henta en smørblid unge i bhg kl 14.30, hun hadde da sovet to timer i vogna si inne på soverommet i bhg ;) Ute i snøen hadde hun krabba rundt, nærmest på ekspedisjon, i nysnøen på jakt etter leker :D ...hun gråt da hun måtte gå hjem idag :p
Såååå har vi spist laks og stekt ris til middag, Hermine spiste MASSE og syntes det var nyyydelig :D Tydelig at grønnsakene må være stekt med soyasaus og buljong for å smake godt :P ;)

Nå har jeg kollapsa på sofaen etter å ha handla, (sammen med snuppa som var strålende fornøyd fordi hun fikk en brødskalk å tygge på, som hun jobba med gjennom hele butikken og hele veien hjem :rolleyes: ), rydda kjøkkenet og leker, kokt egg og smurt matpakker :) NÅH er det tv og hvile for vond rygg resten av kvelden :)

hehe, jeg tenkte at "nå har jeg jo AKKURAT født, så da kan jeg jo spise snop midt i uka" :p :eek: Ikke rart jeg aldri ammet av meg alle kiloene :eek: ;)

Hahah gikk for den, den første uka :P men er nødt å gå ned 10-15 kg, så greit å starte med å ha kun lørdagsgodt :mad::p;) hahah..

God kveld :)
*phuh* FOR en dag! :P Henta en smørblid unge i bhg kl 14.30, hun hadde da sovet to timer i vogna si inne på soverommet i bhg ;) Ute i snøen hadde hun krabba rundt, nærmest på ekspedisjon, i nysnøen på jakt etter leker :D ...hun gråt da hun måtte gå hjem idag :p
Såååå har vi spist laks og stekt ris til middag, Hermine spiste MASSE og syntes det var nyyydelig :D Tydelig at grønnsakene må være stekt med soyasaus og buljong for å smake godt :P ;)

Nå har jeg kollapsa på sofaen etter å ha handla, (sammen med snuppa som var strålende fornøyd fordi hun fikk en brødskalk å tygge på, som hun jobba med gjennom hele butikken og hele veien hjem :rolleyes: ), rydda kjøkkenet og leker, kokt egg og smurt matpakker :) NÅH er det tv og hvile for vond rygg resten av kvelden :)

Så godt at hun har hatt en såå fin dag i bhg:D deilig når det går i den retningen :)

Her våkna Liana istad:eek: virka ikke trøtt mer, så måtte bare ta hun opp..nå har hun turna rundt i sofan og sitter å hører på musikk via YouTube :P får håpe hun sovner når vi legger hun snart!

Så godt at hun har hatt en såå fin dag i bhg:D deilig når det går i den retningen :)

Her våkna Liana istad:eek: virka ikke trøtt mer, så måtte bare ta hun opp..nå har hun turna rundt i sofan og sitter å hører på musikk via YouTube :p får håpe hun sovner når vi legger hun snart!
hehe, huff, vi har også sånne kvelden av og til! Da er det bedre å bare ta dem opp et par timer, enn å krangle på soverommet med de :P ;) Sikkert NOE som plager henne så hun ikke fikk sove mer! Men like greit at de er blide når de likevel er våkne! ;)

her så sover hun like godt uten kveldsmat som med ;) Får håpe han ikke blir å plages så mye med jekslene sine da! Hermine har ennå bare 6,5 tenner :p ;)
Er helt imponert over hvor mye du orker på en dag jeg! :eek: :p Snuppa er i seng, huset rydda, kjøkkenet sjaina og matpakker smurt...så nå har jeg kollapsa i sofaen HELT tom for energi ;)
Ja, godt mulig Hermine gjør det, men som nevnt her inne har nettene stor sammenheng med matinntaket...
Jeg har ikke ryddet noenting i dag og kom hjem til ferdig middag, så jeg føler ikke at jeg har gjort så enormt mye egentlig :D
Har til og med gått 4,5 kilometer til sammen til og fra møte i dag :D
Fresht nå etter trening, å slenge seg i sofaen altså!

Back
Topp