Nok en mandag :)

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Helluuu :)
Her har natten vært grei, tror jeg, bortsett fra at jeg til stadighet våkner av ungen som skravler i søvne :eek: :p Hørte bare "hei,hei, bable,bable, heia" flere ganger, og så gnisser hun noe så innmari med tennene :eek: ;)
Nå drikker jeg kaffe og spiser frokost mens snuppa ser litt på Timmy før bhg, hun var så tidlig våken idag...kl 07:eek: :p :)
Mannen reiser bort noen dager nå, så jeg og snuppa må klare oss selv med bhg, jobb og det hele. Men satser på at det går fint da :)

Ha en fin dag dere! :)

God magen :)

Får håpe du slipper sånt stress du måtte gå gjennom sist ..hehe

Jeg våknet halv 8 av Leoh :) da var det visst tid for mat! Hører både Emira og Liana på hvert sitt rom nå.. hehe..
Ellers har snuppene sovet natten gjennom :)

Idag skal vi til sykehuset her med mini for å ta en blodprøve kl 12, etter det skal jeg se om jeg finner noen klær til meg selv (ender vel opp med noe koseklær:P)

God mandag:)

God morgen!
Så bra at nettene dere har vært gode..Her begynte vesla å tulle i 01-tida, og var våken flere ganger for timen til klokka passerte 03. Det spørst om lammeskinnet må frem i kveld, for nå er det frost på ytterveggene på huset vårt. Dere som allerede bruker skinn, ligger barna direkte på det i senga, eller legges skinnet under lakenet?

Vi skal snart kjøre til fysio, og gleder oss til å vise fram krabbinga til JenJen.:)

Ha en fin dag alle sammen!!:)

God morgen!

Deilig at nettene deres har vært gode :-) Jeg håper også at det ikke vlir like travelt for deg som sist mannen var vekke, Marian87 :)

Må dere helt til sykehuset for å ta blodprøve Anita? Er ikke det langt? Dere får ihvertfall turen OG shopping da ;-) Håper du finner deg masse fint!

Her sto vi opp halv sju. Jeg dusja og de to andre drakk melk og tok morgenstell. Vi har satt på oppvaskmaskina, vaskemaskina, vaska vadet, spist frokost og leika. Nå ser Simone på Zou sebra og spiser rosin mens jeg drikker en latte :)

I dag blir vi hjemme og koser oss. Må ut å leke litt etterpå. Det er litt kaldt og vind ute, men det regner ikke så da er vi fornøyde :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

God morgen!
Så bra at nettene dere har vært gode..Her begynte vesla å tulle i 01-tida, og var våken flere ganger for timen til klokka passerte 03. Det spørst om lammeskinnet må frem i kveld, for nå er det frost på ytterveggene på huset vårt. Dere som allerede bruker skinn, ligger barna direkte på det i senga, eller legges skinnet under lakenet?

Vi skal snart kjøre til fysio, og gleder oss til å vise fram krabbinga til JenJen.:)

Hermine sover rett på skinnet :) tror hun synes det et veldig deilig for etter at vi tok det frem sover hun mye bedre ;)

*Surfer mobilt*

Hermine sover rett på skinnet :) tror hun synes det et veldig deilig for etter at vi tok det frem sover hun mye bedre ;)

*Surfer mobilt*
Langhåra eller korthåra skinn? :)
Tror kanskje Jenny også vil sove bedre..Tror hun blir litt kald, selv med ullabber og to dyner.:/

God morgen!

Eskil har ligget rett på skinnet hele sommeren han :=
VI har korthåret lammeskinn fra Nøstebarn :)

Hei og hå!
Litt tull her på starten av natta, men etter det holdt han til kl 4 før han våknet og ville ha pupp - og sov til 7 :)
T er levert i barnehagen og Lillebror og jeg skal leke litt her hjemme før vi triller ned til den ene søstra mi for å besøke vår mormor sammen! Etter det skal jeg på personalmøte =)
Ha en finfin dag!

God morgen!

Deilig at nettene deres har vært gode :-) Jeg håper også at det ikke vlir like travelt for deg som sist mannen var vekke, Marian87 :)

Må dere helt til sykehuset for å ta blodprøve Anita? Er ikke det langt? Dere får ihvertfall turen OG shopping da ;-) Håper du finner deg masse fint!

Her sto vi opp halv sju. Jeg dusja og de to andre drakk melk og tok morgenstell. Vi har satt på oppvaskmaskina, vaskemaskina, vaska vadet, spist frokost og leika. Nå ser Simone på Zou sebra og spiser rosin mens jeg drikker en latte :)

I dag blir vi hjemme og koser oss. Må ut å leke litt etterpå. Det er litt kaldt og vind ute, men det regner ikke så da er vi fornøyde :-)

Nei kunne heldigvis ta blodprøven på lokalsykehuset :) og det tar 5-10 min å kjøre ;) han har tatt blodprøven tidligere, men var ikke klare nok svar, så må ta en ny..så blir bare "lokal-shopping" idag, hvis jeg finner no :P er så sykt dårlig utvalg her:confused:

Du er jammen effektiv om morran:D deilig å få ting gjort så tidlig :)

God morgen!

Haha, hadde helt glemt hvor ille vi hadde det sist da mannen var på reise:p;) jaja, går sikkert fint denne gangen da! :cool:

God tur ut å leke! Er som oftest verre for foreldrene enn barna mht været :p;)

*Surfer mobilt*

Nei kunne heldigvis ta blodprøven på lokalsykehuset :) og det tar 5-10 min å kjøre ;) han har tatt blodprøven tidligere, men var ikke klare nok svar, så må ta en ny..så blir bare "lokal-shopping" idag, hvis jeg finner no :P er så sykt dårlig utvalg her:confused:

Du er jammen effektiv om morran:D deilig å få ting gjort så tidlig :)

Ah ok ;) det var jo greit da så slipper dere langtur ;-) håper du finner klær selv om utvalget er dårlig :)

Hihi ;) Jeg er vanligvis lite effektiv på morgenen, men snuppa var opptatt med en ny leke, så da benyttet jeg sjansen :)

Langhåra eller korthåra skinn? :)
Tror kanskje Jenny også vil sove bedre..Tror hun blir litt kald, selv med ullabber og to dyner.:/
Korthåra soveskinn fra Nøstebarn;) Hermine har ullpysj, ullpose og dundyne :rolleyes::p i natt lå hun helt under dyna og skravla i søvne :eek::p

*Surfer mobilt*

Haha, hadde helt glemt hvor ille vi hadde det sist da mannen var på reise:p;) jaja, går sikkert fint denne gangen da! :cool:

God tur ut å leke! Er som oftest verre for foreldrene enn barna mht været :p;)

*Surfer mobilt*

Ja dere skulle være godt rustet til å klare dere med den erfaringen dere hadde så det går sikkert kjempefint :-)

Nå er det sol og blå himmel, så da får vi sparkle ferdig mamman og kle på oss litt. Håper hun sover godt etterpå!

Ah ok ;) det var jo greit da så slipper dere langtur ;-) håper du finner klær selv om utvalget er dårlig :)

Hihi ;) Jeg er vanligvis lite effektiv på morgenen, men snuppa var opptatt med en ny leke, så da benyttet jeg sjansen :)

Ja er greit det, men så liker jeg å dra ut av denne lille sprekken :P så hadde egentlig ikke gjort no..men er uansett lettere å dra på langtur når man heller kan gå etter ungen(e) enn når man må være på et sted til et viss klokkeslett ;):)

Haha så kjekt med nye leker :D merker jeg også at det ikke er like lett å få ting gjort med Liana som skal "hjelpe" til :P

Nå daler snøen ned her også:rolleyes::)

Korthåra soveskinn fra Nøstebarn;) Hermine har ullpysj, ullpose og dundyne :rolleyes::p i natt lå hun helt under dyna og skravla i søvne :eek::p

*Surfer mobilt*
Vi har langhåra skinn nemlig og jeg lurer på om det blir for hårete å ligge på direkte. Kanskje vi bare skal stusse det litt rett og slett?:)
Har drøya med å legge skinnet i senga pga de storgulpene hun har hatt på kveldstid. Da har det vært så innmari kjekt med et stort tisselaken som har dekt hele madrassen.;)

Jah..Nå er vi ferdige hos fysio og står parkert vel hjemme i garasjen. Vesla sover og jeg har ikke hjerte til å flytte på henne, så da er det kjekt med bv, fb, wordfeud og annet dill. :p
Det gikk SÅ fint i dag og terapeuten var imponert over hvor mye hun har utvikla seg de siste 14 dagene. Ikke lenge igjen til Jenny går sier hun, så det blir spennende å se. Kjekk beskjed å få iallfall.:D

Jah..Nå er vi ferdige hos fysio og står parkert vel hjemme i garasjen. Vesla sover og jeg har ikke hjerte til å flytte på henne, så da er det kjekt med bv, fb, wordfeud og annet dill. :p
Det gikk SÅ fint i dag og terapeuten var imponert over hvor mye hun har utvikla seg de siste 14 dagene. Ikke lenge igjen til Jenny går sier hun, så det blir spennende å se. Kjekk beskjed å få iallfall.:D

Så hærlig med fysiotime akkurat i dag så Jenny fikk briljere med krabbinga da! Og kjempekjekt at hun er så flink! :-) hehe..greit med apper på tlf når hun sovna i bilen! Jeg går heller aldri fra Simone i bilen. Ikke engang når jeg fyller bensin lukker jeg døra. Jeg var nemmelig vitne til ei fortvila dame som hadde handla på kiwi her, og bilen gikk ikke an å låse opp da hun kom ut fra butikken. Nøkkelen virket rett og slett ikke, ikke engang når hun stakk den inn i låsen. Hun hadde ingen barn i bilen heldigvis, men der og da bestemte jeg meg for at om jeg noen gang fikk barn så skulle jeg aldri gå ifra barnet i bilen.

Vi har langhåra skinn nemlig og jeg lurer på om det blir for hårete å ligge på direkte. Kanskje vi bare skal stusse det litt rett og slett?:)
Har drøya med å legge skinnet i senga pga de storgulpene hun har hatt på kveldstid. Da har det vært så innmari kjekt med et stort tisselaken som har dekt hele madrassen.;)
Ja, derfor vi også har utsatt leeenge å legge skinn i senga! Hun har hosta og spydd ukentlig et par måneder, og det er ufint med spy i lammeskinn :eek::p så nå krysser jeg fingrene hver gang hun får ei hostekule på natta;)
...tror jeg ville stussa skinnet litt ja:p eller hatt laken over;)

*Surfer mobilt*

Alltid hyggelig med skryt om barna fra fagpersonell!!! :D jobber dere med noe spesielt hjemme med henne, eller har hun fått disse utviklingssprangene helt av seg selv?

*Surfer mobilt*

Back
Topp